Medioambiente
Re: Medioambiente
Segovia - Guadarrama, 30 minutos = 10 euros. Menuda diferencia con Italia, allí los peajes sí que son baratos.
Non sei hai canto tempo non colledes a ap9 de Santiago a Coruña, pero son máis de 8€Reogalego13 escribió:5 pavos por 50 minutos de autopista a mí me parece hasta barato. Los túneles del Garraf los cruzas en escasos 10 minutos (igual hasta en menos) y te cobran casi 9 euros...
Enviado desde mi CPH2415 mediante Tapatalk
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
7 kilómetros son as costas do Garraf que costan case 9 pavos. Solo pagas por esos 7 kilómetros.marble escribió: ↑Lunes 28 de Julio de 2025, 10:18Non sei hai canto tempo non colledes a ap9 de Santiago a Coruña, pero son máis de 8€Reogalego13 escribió:5 pavos por 50 minutos de autopista a mí me parece hasta barato. Los túneles del Garraf los cruzas en escasos 10 minutos (igual hasta en menos) y te cobran casi 9 euros...
Si, iso seino. Dicía porque poñias o dos 5€ na ap9, e son 8. Os túneles son caros, claro, o custo de obras é moito maior. Aquí o da ap9 é un escándalo que pagamos do amigo do bigotiño e o seu colega pontevedrésReogalego13 escribió:7 kilómetros son as costas do Garraf que costan case 9 pavos. Solo pagas por esos 7 kilómetros.marble escribió: ↑Lunes 28 de Julio de 2025, 10:18Non sei hai canto tempo non colledes a ap9 de Santiago a Coruña, pero son máis de 8€Reogalego13 escribió:5 pavos por 50 minutos de autopista a mí me parece hasta barato. Los túneles del Garraf los cruzas en escasos 10 minutos (igual hasta en menos) y te cobran casi 9 euros...