Yo me voy a la habitación y no hablo, para no decirle alguna burrada a mi mujer. Ella ya sabe que me tiene que dejar solo al menos esa noche. Si, estoy un poco enfermo pero que queréis que le haga?Andretua escribió: ↑Lunes 04 de Mayo de 2026, 9:52Ayer hablaba con un amigo deportivista sobre como el fin de semana hubiese cambiado totalmente si Ferllo se tira a su izquierda en vez de a su derecha. ¿Vosotros estáis en ese punto? os afecta hasta el punto de joderos la semana? conseguís que no os afecte?
El Rincón
Re: El Rincón
Yo a la mía le digo...
Si ganamos? Sexo para festejarlo
Si palmamos? Sexo para animarme
Si empatamos? Sexo por compensación
Cuando digo la "mía" Me refiero a mi mano derecha, nunca falla, siempre está ahí jaja
A la bruja de los mares, ni se lo propongo, por lo que sea
Si ganamos? Sexo para festejarlo
Si palmamos? Sexo para animarme
Si empatamos? Sexo por compensación
Cuando digo la "mía" Me refiero a mi mano derecha, nunca falla, siempre está ahí jaja
A la bruja de los mares, ni se lo propongo, por lo que sea
-
quebec
- · Forero Experto ·
El carril derecho está bastante poblado en el foroFuru Tlores escribió: ↑Lunes 04 de Mayo de 2026, 23:18Yo siempre pensé que si tuviera que pasar una temporada en la cárcel me reciclaría también, me apuntaría a una carrera chula en la UNED o me haría carrilero derecho.
Coincido, aquí somos 4 o 5 a favor de lo malo. El resto a favor de lo bueno, y mejores personas 
Yo soy más interior que extremo. Un Fran. De calidad por supuesto.
Mi mapa se calor es como el de Mario Soriano.
Y me gusta mucho tener al lado a un carrilero bueno por la banda. Hay aquí un Fuoriclasse.
Eu cada día son máis intolerante. A lactosa, por exemplo.
Oxalá fora de coña, pero son intolerante a lactosa. De feito, decateime este Nadal.
Na 1ª tempada en 1ª RFEF (eu non mido o tempo en anos, senón en tempadas do Dépor) empecei a atoparme bastante mal. Tiña dores de carácter non específico por todo o corpo, sobre todo nas articulacións. Fun a un montón de médicos sen resultado algún e ninguén sabía o que era. Todo quedaba descartado: desde fibromialxia ata artrite reumatoide. Ata que un día, recoméndaronlle a miña muller unha médico moi boa. Gastei un ollo da cara en análises xenéticos e demáis e saiu que tiña un xen asociado a intolerancia ao gluten e bastante risco de ser intolerante a lactosa. A médico prohibiume o gluten (putada gordísima, porque eu adoraba o pan, era unha das poucas cousas que me gustaba comer) e díxome que podía seguir consumindo lácteos sempre e cando non tivera síntomas. O caso é que o tempo pasou e esquecínme por completo do da lactosa. Ata que hai cousa duns meses empecei a ter problemas estomacais todas as mañás. Eu pensaba que sería o estrés, pero en Nadal, estando na Coruña, feliz e tranquilo de estar cos meus despois de case dous anos sen velos, seguía con problemas. Qué pasaba? Qué almorzaba iogurt grego. Un día non había na casa, almorcei outra cousa, e atopeime ben. Volvín ao iogurt, e de novo mal. Probei con máis lácteos, e cada vez que os tomaba tiña que ir correndo ao baño. Desde entón deixei de tomalos e non voltei a sufrir desas historias.
A putada é que o meu fillo ten alerxia moi forte ao ovo. Así que cada vez que vou o supermercado paso dúas horas comprobando cada etiqueta de cada producto que merco. A xente debe pensar que son subnormal ou algo así, pero vivir con alerxias e/ou intolerancias nunha casa non é doado (nin barato)
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Eu tamen convivo con una persoa intolerante a lactosa e con problemas para o gluten.Bartok escribió: ↑Miércoles 06 de Mayo de 2026, 16:11
Oxalá fora de coña, pero son intolerante a lactosa. De feito, decateime este Nadal.
Na 1ª tempada en 1ª RFEF (eu non mido o tempo en anos, senón en tempadas do Dépor) empecei a atoparme bastante mal. Tiña dores de carácter non específico por todo o corpo, sobre todo nas articulacións. Fun a un montón de médicos sen resultado algún e ninguén sabía o que era. Todo quedaba descartado: desde fibromialxia ata artrite reumatoide. Ata que un día, recoméndaronlle a miña muller unha médico moi boa. Gastei un ollo da cara en análises xenéticos e demáis e saiu que tiña un xen asociado a intolerancia ao gluten e bastante risco de ser intolerante a lactosa. A médico prohibiume o gluten (putada gordísima, porque eu adoraba o pan, era unha das poucas cousas que me gustaba comer) e díxome que podía seguir consumindo lácteos sempre e cando non tivera síntomas. O caso é que o tempo pasou e esquecínme por completo do da lactosa. Ata que hai cousa duns meses empecei a ter problemas estomacais todas as mañás. Eu pensaba que sería o estrés, pero en Nadal, estando na Coruña, feliz e tranquilo de estar cos meus despois de case dous anos sen velos, seguía con problemas. Qué pasaba? Qué almorzaba iogurt grego. Un día non había na casa, almorcei outra cousa, e atopeime ben. Volvín ao iogurt, e de novo mal. Probei con máis lácteos, e cada vez que os tomaba tiña que ir correndo ao baño. Desde entón deixei de tomalos e non voltei a sufrir desas historias.
A putada é que o meu fillo ten alerxia moi forte ao ovo. Así que cada vez que vou o supermercado paso dúas horas comprobando cada etiqueta de cada producto que merco. A xente debe pensar que son subnormal ou algo así, pero vivir con alerxias e/ou intolerancias nunha casa non é doado (nin barato)
Increíble a de cousas que levan lactosa nos ingredientes pero mais increíble é o descoñecemento que teñen a maioria de persoas que traballan na hostelería sobre os alérxenos.
É una locura, comer fora de casa é un risco na maioria de sitios.
E si, como dis ti, sorte que non temos problema para chegar a fin de mes, pero una familia con fillos como teñan algún problema alimentario, telita. Comer ben é una ruina
-
quebec
- · Forero Experto ·
Yo me tiré varios meses retirando el penalty de Djukic, estirando a Molina en el penalty del Oporto y, sobre todo rematando la de Pandiani allí y la de Valerón aquí.
Pero el récord lo debí de tener con las de Riki ante el Valencia en 2011 y el cabezazo de Marí en Mallorca.
Pero el récord lo debí de tener con las de Riki ante el Valencia en 2011 y el cabezazo de Marí en Mallorca.
Pues mucho ánimo chicos, es una putada de cojones.
Y si, el súper o comer fuera es una aventura
Y si, el súper o comer fuera es una aventura
-
astigmata
- · Converso escarolista ·
Una cosa buena de haber estado a punto de desaparecer y haber comido un lustro en segunda B es que relativizas bastante porque has pasado por cosas peores.