Política

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
astigmata
· Converso escarolista ·

Re: Política

Mensaje por astigmata » Miércoles 28 de Mayo de 2025, 16:59

Fallen escribió:
Miércoles 28 de Mayo de 2025, 11:49
Imagen

1976

Ese ultimo de la foto quien es?
Será Escobar, pero el de al lado juraría es Pipi Estrada.

Fallen
· Forero Amateur ·

Mensaje por Fallen » Miércoles 28 de Mayo de 2025, 18:44

astigmata escribió:
Miércoles 28 de Mayo de 2025, 16:59
Fallen escribió:
Imagen

1976

:lol: :lol: Y el primero es Ronaldo Nazario cuando empezaba a engordar

Blues_13
· Pirolo de la caterva ·

Mensaje por Blues_13 » Miércoles 28 de Mayo de 2025, 20:36

astigmata escribió:
Miércoles 28 de Mayo de 2025, 16:59
Fallen escribió:
Imagen

1976

Épico :lol:

Louie Louie
· Maestro Forero ·

Mensaje por Louie Louie » Miércoles 28 de Mayo de 2025, 21:31

"La repetición de estos ataques durante más de 10 meses, contra múltiples objetivos civiles y en una amplia zona geográfica, demuestra que son generalizados y sistemáticos y que han sido planificados y organizados, lo que requiere la movilización y asignación de los recursos necesarios”, recalcan los expertos en el documento, explicando que estos y otros elementos los llevan a concluir que el Ejercito ruso cumplían con “una política organizacional” y cometieron asesinato como crimen de lesa humanidad."

" Estos elementos combinados sugieren una política estatal coordinada, por parte de las autoridades rusas, para obligar a la población a abandonar el país”.

https://www.eldiario.es/internacional/c ... 36666.html

Monjacorrecaminos
· Forero Profesional ·

Mensaje por Monjacorrecaminos » Jueves 29 de Mayo de 2025, 1:45

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Jueves 29 de Mayo de 2025, 9:22

Teño que dicir que me parece un gran exemplo de xustiza poética que o PSOE se vexa inmerso nas cloacas do Estado, nunca fixo nada por limpar os sumidoiros de Españita, todo o contrario, foi o PSOE do señor dos GAL quen creou a UCO, en vez de liquidar paseniñamente unha institución decimonónica como a Guardia Civil, que xa en orixe foi fundada como unha policía política para masacrar liberais, e que pouco evolucionou en case dous séculos, reforzouna e fíxoa máis tocha, pois agora que tomen polo cu.

Por certo moi chapuceira a operación de fontanería do PSOE, tanto que algo non me encaixa, ou son moi burros , ou uns xenios.

Edito, estou informándome un pouco deste culebrón, e estouno pasando xenial, non deixa de sorprenderme o grao de manipulación de La Voz de Galicia.

A juicio un gallego por coliderar un fraude de hidrocarburos a Hacienda tasado en 154 millones

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/g ... 963524.htm

Este tipo foi ex Director Xeral da Administración Local da Xunta de Feijoo, por certo tamén foi antigo candidato da Falange, compañeiro de curro de Rueda no concello de Cambados, no que ambos contaron ca protección do seu alcalde Jose Manuel Cores, un dos históricos patróns do PP pontevedrés, o mesmo que tamén enchufou no concello a Tania Varela, no seu día a narcotraficante máis buscada do mundo, Galicia Calidade.

Para a Voz todo isto é irrelevante, preferiron remarcar que estamos perante un " gallego". :mepartodeti: :mepartodeti: :mepartodeti: :mepartodeti: :mepartodeti: :mepartodeti:

O fulano este forma parte da banda de delincuentes liderada por Alejandro Hamlyn, que defraudaron unha pila de millóns de euros na venda de gasoil, e que presumen diante da fontaneira do PSOE de ter en nómina a un dos xefes da UCO que da tanto cariño a Pedro Sánchez.

valeron4ever
· Maestro Forero ·

Mensaje por valeron4ever » Lunes 02 de Junio de 2025, 12:28

Coño, que a fontanera encargábase do voto por correo :lol: :lol:

Kalashnikov reborn
· Maestro Forero ·

Mensaje por Kalashnikov reborn » Lunes 02 de Junio de 2025, 14:29

valeron4ever escribió:Coño, que a fontanera encargábase do voto por correo Imagen Imagen
Y esto después de que el alcalde de su pueblo dijese que le habían levantado la alcaldía con el voto por correo, que pasó de un 1% a un 20% cuando se presentó ella, que acabó siendo teniente de alcalde. Y de qué a Pedrito lo pillaran en su propio partido manipulando las primarias.

Que grave es todo y todo el mundo callado.

Enviado desde mi 24117RN76E mediante Tapatalk

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Lunes 02 de Junio de 2025, 14:44

Xa era moi grave cando se fixo unha poli patriótica para putear a Podemos e indepes, ah non que daquela non era tan grave...

exiliado_mad
· Forero Profesional ·

Mensaje por exiliado_mad » Lunes 02 de Junio de 2025, 16:58

roped escribió:
Lunes 02 de Junio de 2025, 14:44
Xa era moi grave cando se fixo unha poli patriótica para putear a Podemos e indepes, ah non que daquela non era tan grave...
Home todo é grave, ou esto non e grave porque do outro falouse menos (según onde)?, aparte está aberta investigación e hai imputados no caso "policía patriótica".
Por certo, eu non son sospeitoso de "boxear" , mais o ridículo dos ministros co da "bomba lapa" e algo que supera calquera de miñas expectativas de estupidez humana (que son moi altas :mrgreen: ), sexan do partido que sexan.

migui
· Maestro Forero ·

Mensaje por migui » Lunes 02 de Junio de 2025, 19:50

A este paso cando haxa eleccións na Comunidade de Madrid ao PSOE, vendo o candidato que levan, vaille saír a deber o número de votos

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Martes 03 de Junio de 2025, 12:08

exiliado_mad escribió:
Lunes 02 de Junio de 2025, 16:58
roped escribió:
Lunes 02 de Junio de 2025, 14:44
Home todo é grave, ou esto non e grave porque do outro falouse menos (según onde)?, aparte está aberta investigación e hai imputados no caso "policía patriótica".
Por certo, eu non son sospeitoso de "boxear" , mais o ridículo dos ministros co da "bomba lapa" e algo que supera calquera de miñas expectativas de estupidez humana (que son moi altas :mrgreen: ), sexan do partido que sexan.
Non é cuestión de que se falase máis ou menos, iso sería partir dun erro de base que na miña opinión falsea a realidade, cando te expresas en eses termos equiparas feitos dunha gravidade moi diferente, tanto que para min son incomparables.

Non é o mesmo que unha fontaneira do PSOE tente buscar trapos sucios da UCO, que investiga a corrupción do PSOE, fracasando estrepitosamente, xa que a UCO segue investigando e vai machacar o PSOE en xuízo, a que media ducia de comisarios e outros tantos inspectores se inventaran probas, e mercaran a altos cargos venezolanos para desacreditar os podemitas.

Non é o mesmo que responsables públicos tenten presionar a GC buscando entre as miserias dos seus membros, e así tentar acadar un trato de favor que lle permita manter os seus privilexios ou buscar vantaxes nas súas loitas partidistas, algo que está mal pero hai que ser moi inxenuo para pensar que isto non sucede con frecuencia en tódolos governos, que crear unha trama delituosa onde colaboraron policías, xuíces, políticos e xornalistas para manipular a opinión pública contra Podemos. Algo do que leva as culpas so o PP, pero estou seguro de que o PSOE estaba informado, e non fixo nada. Agora que a merda dos sumidoiros do Estado salpica ao PSOE, Pedro Sánchez fai o amago de marcharse, e tras meditar profundamente deuse conta do que había, tomando a decisión de transformarse nun loitador incansable contra os bulos e guerra xudicial, deuse conta agora do exercito facha con togas que dirixe o poder xudicial, antes non o sabía... fai falla ter rostro.

O primeiro é unha chourizada marca españa que non chegou a nada a nivel práctico, o segundo é persecución política propia dun Estado que vai camiño da ditadura, ou que aínda non saíu dela, e neste caso triunfou, Podemos esmorece en parte por erros propios, pero as hostias ilexitimas que paparon non teñen parangón a nivel estatal, so nas nacións sen Estado hai algo semellante, e todas estas tropelías non van ter ningunha consecuencia a nivel xurídico, como apenas as tivo o GAL , e iso que asasinaron a persoas. Españita te es así.

Compre lembrar que o PSOE empregou a Policia Patriótica antes que o PP, o Estado Profundo en España é unha herdanza do franquismo que o PSOE usou en beneficio propio. Antes, en plena transición, o Estado cargouse xente, por exemplo en Montejurra para cargarse os carlistas, o caso Scala montouse para aniquilar os anarquistas, o GAL , xa co PSOE ao mando, fíxose para combater a ETA, e aquí recentemente, co agora simpático Zapatero de presidente, o Estado Profundo inventouse unha banda terrorista , sacáronse da manga Resistencia Galega para evitar que os galegos nos dera un telele e imitásemos a vascos e catalás.

Montáronse unha banda terrorista a medida e fixeron un xuízo farsa, onde Carlos Taibo, que por certo é un dos lideres do decrecentismo "patrio", foi como perito da defensa, nin tan sequera lle deixaron falar.

https://www.nosdiario.gal/articulo/gali ... 19333.html

A propia GC recoñeceu que Resistencia Galega non existía, non valeu de nada, culpables, unha pila de anos na cadea, e a quen lle importou?, a ninguén, é máis seguro que moitos dos indignados pola fontanería do psoe están encantados con que o Estado use todas as ferramentas posibles para combater o separatismo, entesala do terrorismo.

Agora o PSOE está papando da súa propia medicina, tenta combater os sumidoiros do Estado con máis sumidoiros, mais está condenado ao fracaso, nunha competición de fillos de puta o facherio é imbatible, non me dá pena, é o que merece por entrar en ese xogo e non facer nada ao longo de décadas, non impulsou as leis necesarias para limpar toda a costra franquista que hai nos muros do Estado, limitouse a pintar de branco poriba, sen rascar, e claro co tempo sae a barola.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Miércoles 04 de Junio de 2025, 10:02

Pablo1989 escribió:
Lunes 02 de Junio de 2025, 22:07
roped escribió:
Lunes 02 de Junio de 2025, 13:20
Pablo1989 escribió:
Domingo 01 de Junio de 2025, 13:38
Los míticos magrebíes de extrema derecha
Entre os magrebies hai un magallo de fachas, os liberais no económico e conservadores no social do foro deberiades estar encantados con que veña xente de fóra para facervos o traballo sucio e inconfesable, poñendo no seu sitio a mulleres e maricóns.
No hagas trampas al solitario. Los magrebíes son magrebíes, no ultras de extremaderecha. Ese es el problema de Europa, la sustitución étnica, la inmigración masiva y todos los problemas que conlleva (pérdida de identidad, problemas de convivencia-seguridad, empeoramiento de los servicios públicos, estancamiento de salarios, encarecimiento de la vivienda, etc.), un problema del que cada vez más y más personas son conscientes de ello, afortunadamente. Aunque yo creo que ya es demasiado tarde para despertar.

Por cierto, España superará a Francia como país más turístico del mundo según todas las previsiones en pocos años, y según tú España es una mierda y una condena haber nacido español.
Os magrebís son persoas do Magreb, un termo que se emprega para identificar o norte de África, un espazo xeográfico bastante máis tocho que UE, e que aglutina a máis de 100 millóns de persoas en varios estados e unha chea de pobos diversos, non é un termo que defina a ideoloxía nin o comportamento de ninguén.

É como dicir os "mediterraneos" son " mediterraneos", non son ultras de extremaderecha...os magrebís, como todos os colectivos que aglutinan a millóns de persoas están formados por individuos con ideoloxías diversas.

Por certo eu non falei de ultras, eu dixen que entre os magrebís hai un magallo de fachas, é un feito incuestionable que nos últimos 50 anos a extrema dereita medrou imparable no mundo islámico, en parte grazas a occidente. A extrema dereita islámica é un movemento político que tenta trasladar á vida pública os ditados do Corán, é dicir, os fundamentalistas islámicos pretenden impoñer a sharía a todo cristo. Son xenófobos, desprezan os homosexuais, e cren que a muller é un animal de compaña sen dereitos equivalentes ao home.

Ti se naceras no seo dunha familia musulmana serías un islamista, non serías de Hamas, pero estarías a medio camiño entre Erdogan e os Irmáns Musulmáns de Exipto.

Descoñezo se hai ultras islamistas no futbol, en principio non debería habelos, xa que o futbol é unha actividade de infieis e a militancia en agrupacións desvinculadas dos principios relixiosos islamitas son denostadas por esta xente, pero os fachas de aquí e acolá son uns hipócritas de moito carallo, cunha dobre moral sen prangón, así que todo é posible.

Na conspiración do “gran reemprazo”, un plan urdido non sei por quen para substituír á poboación europea branca e cristiá a través da inmigración africana e musulmá non vou entrar, é unha idiotez sen sentido.

Parécenme estupendo as previsións, a realidade é a que é, Francia é o Estado máis turístico do mundo, pese a non ter tanto sol nin praias, a xente vai alí a outra cousa, Francia é un referente cultural universal por moito que vos foda os españois.

Eu non dixen que España es una mierda, e unha condena ser español, eu so dixen que a min bástame con ser galego, non son un endófobo acomplaxado que precisa renegar da identidade dos seus devanceiros, empezando por esquecer a súa lingua, para ter acceso a unha cultura máis grande e allea, para sentirse , falsamente na miña opinión, participe dos presuntos éxitos dun pobo superior, próspero e glorioso, con pasado imperial.

Pablo1989
· Maestro Forero ·

Mensaje por Pablo1989 » Miércoles 04 de Junio de 2025, 11:45

A mí no me jode, Francia es una pasada de país, pero España también lo es. Somos unos auténticos afortunados.

España será el país con más turistas del mundo en 2040 por delante de Francia y Estados Unidos

https://elpais.com/economia/2024-06-13/ ... nidos.html

Quien piense que España solo ofrece playa y alcohol barato es un jodido ignorante, así de claro. Ya me jodería desconocer así mi propia tierra, pero luego fliparme por un viaje de una semana en Vietnam o en Perú (no digo que sea tu caso).

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Miércoles 04 de Junio de 2025, 12:20

España non é un país, Francia tampouco, son Estados formados por varios países.

De aquí ao 2040 veremos que pasa, tal como vai o mundo facer previsións a 15 anos vista paréceme arriscado.

Eu non considero España a miña terra, pero coñézoa bastante ben porque me gusta ir aló, coñecer a súa diversidade e tomar algo con xente ca que teño evidentes afinidades e me podo comunicar, pásame o mesmo con Portugal.

O certo é que a maioría das persoas que van a España fano para deitarse nunha praia, por iso a costa acumula o 90% do turismo, do 10% restante a metade vai a Madrid, ao interior de España, sendo unha marabilla en moitos aspectos, non vai nin cristo, de feito cando dis que vas a Zamora, a Burgo de Osma ou a Trujillo a xente mírache raro, non entenden a miña elección co ben que o podía pasar nun resort nas Canarias...

Responder