Fernando Soriano [Director Deportivo]
Re: Fernando Soriano [Director Deportivo]
Non teño eu tan claro que sexa así, ca mesma unha parte deses 30 kilos convértense en dividendos a repartir entre os accionistas, é dicir quen van dereitiños para o peto de Escotet.
Son economistas, a millor forma de sacar cartos e invertilos. Ter ao club en primeira vaiche dar moitas mais oportunidades de sacar dividendos
Tamén é a forma máis arriscada. Quedarse en segunda, sen os cartos e cunha plantilla cara é un risco que seguramente un economista desaconselle correr.
Por min que se funda toda a pasta en traer bos xogadores, pero dubido moito que o faga.
Por min que se funda toda a pasta en traer bos xogadores, pero dubido moito que o faga.
Non e fundirse toda e usala con cabeza
Por outra parte os 30 kilos paréceme unha cifra esaxerada, pareceríame sorprendente que alguén paga iso por Yeremay, ogallá, pero creo que se irá por menos cartos.
Depende de la voluntad de Escotet. Abanca no cotiza, el 85% de Abanca es de Escotet así que no hay un señor accionista preguntando por qué se están tirando millones en el Dépor sin recuperar nada.
Directamente y mientras no se venda Abanca, ser de Abanca y de Escotet es exactamente lo mismo. Él decidirá
Directamente y mientras no se venda Abanca, ser de Abanca y de Escotet es exactamente lo mismo. Él decidirá
A verdade que todo o que seña vendelo por debaixo da cláusula para mín sería un fracaso. Para iso actualizouse o contrato de Yeremay, para que quen o queira pague a cláusula. Ademais por outra parte Yeremay parece que de marchar vai querer deixar a maior cantidade de cartos posible no clube. Dubido que acepten 12/15/20 millóns.
O que si creo é que nin cotiza que deses 30 kilos Abanca quererá unha boa mordida. E tamén me da medo como Soriano podería xestionar ese orzamento xa que no tempo que leva no clube solo podo facer unha valoración negativa do seu traballo. De feito creo que temos moitísima sorte de estar en segunda.
O que si creo é que nin cotiza que deses 30 kilos Abanca quererá unha boa mordida. E tamén me da medo como Soriano podería xestionar ese orzamento xa que no tempo que leva no clube solo podo facer unha valoración negativa do seu traballo. De feito creo que temos moitísima sorte de estar en segunda.
Última edición por MChunga el Martes 20 de Mayo de 2025, 17:08, editado 1 vez en total.
Sin presión, chaval... Si vendemos a Yeremay, ya sí que no hay excusa.
- exiliado_mad
- · Forero Profesional ·
Eu non son fan de Soriano, mais dende un punto de vista obxectivo sinceramente non entendo moi ben o da "valoración negativa" do seu traballo. O tipo vai acadando todos os obxectivos marcados. O equipo ascendeu o ano pasado tras catro anos no barro e iste ano mantivemonos folgadamente; renovou as perlas da canteira con boas cláusulas, conseguiu que Mario Soriano volvese a o equipo etc..; que tivo fallos, por suposto como todo o mundo, entendo que o tándem Benassi/Soriano caia mal (tamén está bastante teledirixido o tema) , non fanse de quererMChunga escribió: ↑Martes 20 de Mayo de 2025, 13:23A verdade que todo o que seña vendelo por debaixo da cláusula para mín sería un fracaso. Para iso actualizouse o contrato de Yeremay, para que quen o queira pague a cláusula. Ademais por outra parte Yeremay parece que de marchar vai querer deixar a maior cantidade de cartos posible no clube. Dubido que acepten 12/15/20 millóns.
O que si creo é que nin cotiza que deses 30 kilos Abanca quererá unha boa mordida. E tamén me da medo como Soriano podería xestionar ese orzamento xa que no tempo que leva no clube solo podo facer unha valoración negativa do seu traballo. De feito creo que temos moitísima de estar en segunda.

-
- · Forero Amateur ·
El desasosiego que tengo porque Fernando Soriano vaya a manejar el dinero del traspaso de Yeremay es comedia mala.
Creer algo contrario a que no vaya a ser negligente con el dinero que quede es parecido en la fe ciega que se necesita para a abrazar las ideas de la cienciología.
Creer algo contrario a que no vaya a ser negligente con el dinero que quede es parecido en la fe ciega que se necesita para a abrazar las ideas de la cienciología.
-
- · Forero Amateur ·
Soriano fichó 28 jugadores en 2 temporadas. Y apenas son validos 4 o 5 (ni echandolo a cara o cruz te sale peor)exiliado_mad escribió: ↑Martes 20 de Mayo de 2025, 15:51Eu non son fan de Soriano, mais dende un punto de vista obxectivo sinceramente non entendo moi ben o da "valoración negativa" do seu traballo. O tipo vai acadando todos os obxectivos marcados. O equipo ascendeu o ano pasado tras catro anos no barro e iste ano mantivemonos folgadamente; renovou as perlas da canteira con boas cláusulas, conseguiu que Mario Soriano volvese a o equipo etc..; que tivo fallos, por suposto como todo o mundo, entendo que o tándem Benassi/Soriano caia mal (tamén está bastante teledirixido o tema) , non fanse de quererMChunga escribió: ↑Martes 20 de Mayo de 2025, 13:23A verdade que todo o que seña vendelo por debaixo da cláusula para mín sería un fracaso. Para iso actualizouse o contrato de Yeremay, para que quen o queira pague a cláusula. Ademais por outra parte Yeremay parece que de marchar vai querer deixar a maior cantidade de cartos posible no clube. Dubido que acepten 12/15/20 millóns.
O que si creo é que nin cotiza que deses 30 kilos Abanca quererá unha boa mordida. E tamén me da medo como Soriano podería xestionar ese orzamento xa que no tempo que leva no clube solo podo facer unha valoración negativa do seu traballo. De feito creo que temos moitísima de estar en segunda., mais penso que en xeral con eles estamos bastante mellor que o que estabamos. Estou certo que si fosen Máximo Piñeiro e Fernando Couto certa xente os miraría doutro xeito facendo o mesmo.
Y resulta que el equipo ascendió justo con los jugadores que él no fichó: Vilares, Mella, Yeremay, Lucas Perez ..
Y este año se mantuvo, precisamente, gracias al entrenador que él tampoco fichó.
Al final te das cuenta que Soriano ha sido completamente intrascendente. Cualquiera que hiciera 28 fichajes aceptaría con 4 buenos (por simple estadistica)
Lo único que ha aportado son 24 jugadores que no valen para nada.
30 millones para el presidente es el chocolate del loro. El verdadero valor para ese señor está en sentarse junto a Florentino en el palco del Bernabeu.
- prey
- · alineator ·
Como gastemos un céntimo de los 30 millones en pagar una rescisión de algún fichaje de Fernando es para despido fulminante. Así, sin dejarlo botar.
Yo no soy tan pesimista como la mayoría, desde que ha llegado se han cumplido los objetivos deportivos se han consolidado varios chavales y hay opciones serias de recapitalización. El año pasado hizo los tipicos cambios de cambiar por cambiar y se gasto mucha pasta, pero este año la pasta ha ido donde tenía que ir que eran las renovaciones. Este año más allá de la pasta que pueda entrar si hay salidas, creo que el club parte de una situación mejor, no creo que se vaya a invertir mejor largando a este y trayendo de vuelta a Rosende, Barral o Del Pozo, ni tampoco al Felipe Miñambres de turno.
Si llega otros imagino que será lo de siempre:
Julio: "Por fin tenemos alguien que sabe lo que hace"
Finales de agosto: "plantilla de ascenso directo con Borges, Agbo, Sevilla y Menudo"
Octubre: "El entrenador no saca partido del Menudo/Narro/Rama/Patiño no puede ser peor que Mario/Kuki/Villares..."
Noviembre/Diciembre: "Hay que fichar un delantero, Un x y un Z", "Para traer a Z, mejor subir a Y"
Finales de enero: "Es que no va a fichar" "Con que salga del equipo Z me conformo"
Mayo: "Hay que fichar a Z, Y, X y largar a Z1, Y1, X1" "me parece increíble que renueve Z2, menuda ruina con las rescisiones"
Junio reseteo.
Que tenga suerte, si viene otro que tenga suerte también porque no será mucho mejor.
Si llega otros imagino que será lo de siempre:
Julio: "Por fin tenemos alguien que sabe lo que hace"
Finales de agosto: "plantilla de ascenso directo con Borges, Agbo, Sevilla y Menudo"
Octubre: "El entrenador no saca partido del Menudo/Narro/Rama/Patiño no puede ser peor que Mario/Kuki/Villares..."
Noviembre/Diciembre: "Hay que fichar un delantero, Un x y un Z", "Para traer a Z, mejor subir a Y"
Finales de enero: "Es que no va a fichar" "Con que salga del equipo Z me conformo"
Mayo: "Hay que fichar a Z, Y, X y largar a Z1, Y1, X1" "me parece increíble que renueve Z2, menuda ruina con las rescisiones"
Junio reseteo.
Que tenga suerte, si viene otro que tenga suerte también porque no será mucho mejor.