Reogalego13 escribió: ↑Jueves 19 de Diciembre de 2024, 12:16
roped escribió: ↑Jueves 19 de Diciembre de 2024, 10:25
Alemaña 84 M => 21 aeroportos.
España 49M=> 53 aeroportos.
Pelotazo sufragado con diñeiro público, que poriba dá votos, españistán...
Alemaña ten una rede ferroviaria caralluda, rápida e barata na cal absolutamente todas as poboacions están conectadas. Intenta ir en tren a Carballo, ou a Arteixo, ou a Corme, ou a Malpica, ou a Caldas de Reis...
A eso añadirlle que teñen autopistas nas cales lle podes zoquear todo o que queiras ao coche.
Se España tivera a infraestructura alemana non necesitaba de tantos aeroportos, pero somos terceiro mundo en comparación.
Que por certo, non sei de donde sacas os teus datos, pero son erróneos. En Alemaña hay 36 aeroportos, non 21.
En Alemaña apenas hai "Cormes", e os que hai tampouco teñen tren.
Intenta ir polas autobanhs da antiga RDA o que dá o coche, xa verás que risas, ou ir a Hamburgo en coche esquivando os miles e miles de camións que van para o seu porto, eu fíxeno, non mola. Alemaña ten unha rede ferroviaria moito máis tupida que España, tamén ten unha densidade de poboación moitisimo máis alta, pero os seus trens son peores, máis lentos, máis vellos e para chegar os pobos hai que facer transbordos e perder moito tempo, e falo da miña experiencia en Baviera, na Pomerania Occidental a saber como está o tema, supoño que peor.
O do terceiro mundo é directamente mentira e non creo que se me poida acusar de parcialidade españolista nesta afirmación, España ten un nivel moi alto de infraestruturas, é lóxico gastouse moitisima pasta para que así fose , é máis doado sisar no cemento que nos servizos sociais.
El informe sobre competitividad global 2015-2016 del World Economic Forum, que evalúa las infraestructuras de 140 países, ha elegido a los diez países que disfrutan de las mejores condiciones. España es el décimo del ranking, y el sexto a nivel europeo.
https://soymotero.net/noticia/las-infra ... ndo-18257/
Temos moitos aeroportos por dous motivos, o primeiro e fundamental: é fácil roubar nas obras públicas. O segundo, a maioría da poboación española tras unha boa dose de propaganda e domesticación pensa que será máis feliz e terá máis oportunidades por ter un aeroporto a poucos kms da súa casa, pero eu discrepo, eu máis ben penso que é un negocio e un servizo luxoso deficitario que é sostido co esforzo de todos para o goce duns poucos, non é un comportamento racional e a proba témola en Portugal, non precisan ter 9 aeroportos para vivir, para ser unha potencia turística e para medrar economicamente, de feito fano tan ben no tema aeroportuario que rematarán por colonizarnos debido o noso localismo pailán, o cal non vexo mal de todo, dito sexa de paso.
Filotas escribió: ↑Jueves 19 de Diciembre de 2024, 12:37
Ni la geografía alemana, ya que nos ponemos.
Tengo entendido que uno de los mayores lastres que tradicionalmente ha tenido España a su desarrollo es que es montañosa y extensa. Aquí todas las infraestructuras cuestan más y por encima tienen que ser más extensas.
Si les añadimos las mordidas, pues aún más.
Para que nos hagamos una idea, tras preguntarle al ChatGPT, me dice que en Alaska hay 736 aeropuertos para 732000 habitantes, que viene a ser un aeropuerto por cada 900 paisanos.
Grecia tiene 39 para poco más de 10 millones de habitantes (como si Galicia tuviese 10).
Así que no debe ser tan sencillo como hacer un ratio poblacional/aeropuerto, supongo que habrá más factores y no tenemos que olvidar que los aeropuertos gallegos se proyectaron cuando de Vigo A Coruña se tardaban cinco horas por carretera nacional e innumerables semáforos en casco urbano, el tren a Madrid 15 horas y a Barcelona un día entero. Yo recuerdo que mis padres venían de la emigración en vacaciones y venían en avión y no era porque tuviesen más clase que nadie, si no porque no se podían permitir el lujo de echar 3 días para ir y 3 para volver.
La gran duda que tengo es si no se puede actualizar en pleno siglo XXI. Recuerdo en que allá por 2004, cuando se proyectaba el ave atlántico, se comentaba de poner una parada en Lavacolla y mostradores de facturación en las estaciones de tren de Vigo y coruña, pero no se que fue de aquello. Obviamente no se hizo, porque hasta donde yo sé, no hay parada de tren en lavacolla, pero no se si serían los localismos esos de mierda que tenemos en Galicia o realmente el proyecto no era viable.
En Alaska unha pista de terra no medio da taiga é un aeroporto.
Grecia durante moito tempo foi unha illa occidental rodeada do Pacto de Varsovia, ten unha orografía moi complexa, ademais ten máis de 5000 illas...
Quizais no pasado houbese razóns para ter 3 aeroportos en GZ, hoxe non as hai.
Foron os localismos de merda.
Faime graza que os liberais, tan dados a recurtes e sempre dispostos a facer máis pequeno o Estado, se esquezan desas premisas cando o servizo a recortar lle afectan a eles.
vicante escribió: ↑Jueves 19 de Diciembre de 2024, 13:28
O dos mostradores de facturacion en Vigo e na Coruña e unha fumada. Pero metes unha parada en Lavacolla e vamos, eu creo que case compensa pillar o tren (serian 25 minutos) que ir a Alvedro en coche.
E iso porque fixeron o eixo atlántico con ancho mixto para que sigan indo as mercadorías por el, temos o ancho ibérico con travesas polivalentes que permitirán a transformación do corredor en ancho UIC, este tipo de vías de ancho mixto so están homologadas para unha velocidade máxima de 160 km/h, pero o trazado permite os 250km /h, sen o servizo de mercadorías e cun un ancho UIC Lavacolla estaría a 15´ de Coruña.