En Barcelona a verdade é que a xente se marca uns cócteles de drogas que telita. Falo de xente entre 30 e 50 anos. A xente vai de coca, de mdma e ketamina todo xunto. Certo é que ao beber non se lle da coma en Galicia, pero porque beber sale caro a su vieja. Una garimba nuna discoteca, nun brunch electrónico ou nun sitio semellante vaiseche fácil aos 6 pavos. Falo de un simple tercio.
Xa non falemos dos cannabicos, que eso aló xa está tan normalizado coma o alcohol. Vas pola calle e cheira a Maria. Vaias por dónde vaias.
Eu non saio apenas de festa, pero teño que recoñecer que se fose un cativo de 18-25 anos tamen tiraría de pastillas. E que eu xa necesitaba 60 pavos de alcohol fai 20 anos para tajarme, hoxe en día iríame sinxelo aos 200 en esta cidade.
De todolos xeitos e por sorte, eu xa non bebo dende fai anos (nin una garimba ou vaso de viño, nunca). Recoñezo que coa Maria teño épocas nas cales fumo demasiado, pero intento controlalo. E despois os tripis, pero claro, o LSD é a droga mais estigmatizada que existe. A realidade é que é 100% imposible engancharte a esa droga. Necesitas descansos entre tomas porque se non, non che suben e claro, se non che suben non tes aliciente para consumila, polo tanto nunca te chegas a facer adicto, por enriba é inofensiva para a vida, non hai unha sola persona na historia da humanidade que falecera directamente polo consumo de LSD.
Despois a coca, o mdma, a ketamina e todas estas movidas a min non me molan, cada unha por razons distintas. O mdma porque sabe asqueroso a mais non poder, ten resaka dous días despois (tomas un sábado e a resaka venche o luns) e me da tanto ardor de estómago que a teño que combinar con un omeprazol. A Ketamina porque é coma ter una megaborrachera e a min o colocón do alcohol non me mola e a coca porque nunca me apasionou a verdade (por sorte).
En canto a outras sustancias, as setas son a polla para un día de barbacoa no monte ou para una tarde en casita rural e co DMT, Peyote, sapo bufo, ayahuasca, salvia e demais psicodelicos raros non me atrevo. O meu límite é o LSD, que xa locura dabondo é.
Tampouco me atrevo co Tussi, a chamada cocaina rosa, porque é un cóctel de drogas e non me gusta mezclar así a cholón. Normalmente leva mdma, ketamina e cocaina, ainda que realmente tamen debería levar Nexus (tamen chamado 2CB, esta non me atrevo nin a solas) e alguns camellos metenlle speed.
O respetado e reputado farmacéutico clandestino que me suministra ten stock en todas esas sustancias. O fulano vende coma un puto animal. Sobretodo cannabicos, coca e mdma, pero ten literalmente de todo. Tenme contado que solo en pirulas de mdma vende mais de 1000 á semana (vendeas a 5), e non é a sustancia que mais vende. Xa vos poderes imaxinar o demais. O día que o trinquen caenlle varias perpetuas.
Y hasta aquí el episodio de drogas con Reo de esta semana.