Series
Re: Series
Pues son dos temoradas más. Para mi están estirando el chicle.
Con tres temporadas iban sobrados y no habia tanto relleno innecesario. Que a veces parecia la rosa de Guadalupe.
Van a sacar para el año otra serie, el caballero de los 7 reinos, de ducan el alto
Con tres temporadas iban sobrados y no habia tanto relleno innecesario. Que a veces parecia la rosa de Guadalupe.
Van a sacar para el año otra serie, el caballero de los 7 reinos, de ducan el alto
Acólito cancelada.
Frikis 20
Woke 0
Los frikis somos Legión!!
Frikis 20
Woke 0
Los frikis somos Legión!!
La que es cojonudisima es severance.
Si podéis haceros con ella (está en Apple TV) os la recomiendo. En general en Apple TV tiene series muy buenas, pero yo subrayaría Silo, For all the mankind (las primeras temporadas) y Dark Matter. Seguro que están disponibles en formato manuel Pablo.
Si podéis haceros con ella (está en Apple TV) os la recomiendo. En general en Apple TV tiene series muy buenas, pero yo subrayaría Silo, For all the mankind (las primeras temporadas) y Dark Matter. Seguro que están disponibles en formato manuel Pablo.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Eu estou vendo Those About to Die, un neopéplum, vese que hai pasta, está ben ambientada, ten certo rigor histórico... pero non merece a pena, o guión parece escrito por un cativo de 14 anos.
Este ano tamén vin Shogun, outra histórica ambientada no Xapón dos samurais, moito mellor que Those..., pero tampouco me encantou, podería estar mellor, faltalle algo de chicha, demasiado lenta para logo quedar en pouca cousa, faltaba un climax en plan Harakiri de Kobayashi, e logo o protagonista occidental sobreactua demais.
Por agora a serie que máis me gustou este ano, o certo é que poucas series vexo, foi El Marqués, un aceptable retrato da España dos señoritos.
Este ano tamén vin Shogun, outra histórica ambientada no Xapón dos samurais, moito mellor que Those..., pero tampouco me encantou, podería estar mellor, faltalle algo de chicha, demasiado lenta para logo quedar en pouca cousa, faltaba un climax en plan Harakiri de Kobayashi, e logo o protagonista occidental sobreactua demais.
Por agora a serie que máis me gustou este ano, o certo é que poucas series vexo, foi El Marqués, un aceptable retrato da España dos señoritos.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
@roped de Harakiri viches o remake que lle fixo Takashi Miike? Do mellorciño que dirixiu ese director (leva mais de 100 pelis dirixidas).
Por certo, eu salín nuna peli de ese director xaponés. Concretamente na live action de Jojo's Bizarre adventure. Non é coña, salgo ata en dous dos 3 trailers da peli (veseme ao lonxe).
Por certo, eu salín nuna peli de ese director xaponés. Concretamente na live action de Jojo's Bizarre adventure. Non é coña, salgo ata en dous dos 3 trailers da peli (veseme ao lonxe).
Non, de Takashi Miike vin " Última Llamada", "13 asesinos" e "Audition", a que máis me gustou, con diferencia, foi esta última.
Por norma son bastante reacio a ver remakes, hai demasiadas pelis boas por ver, como para ver unha que xa vin. Ademais a orixinal seo ser a boa, aínda que non sempre.
Por norma son bastante reacio a ver remakes, hai demasiadas pelis boas por ver, como para ver unha que xa vin. Ademais a orixinal seo ser a boa, aínda que non sempre.
Coincido, pero eso no es nada innovador tampoco. Conociéndote imagino que ya jugaste al KOTOR, ¿no?Reogalego13 escribió: ↑Viernes 23 de Agosto de 2024, 2:41La verdad es que es floja de cojones, aunque la idea de explorar otras épocas es interesante.
La serie era una soberana basura.
- Antoninho
- [Mod] · La gacela guineana ·
Estoy con la temporada 2 de la Casa del Dragón. Acabo de ver el capítulo 4, jodida maravilla, el mejor hasta ahora de la serie y le mira a los ojos a los mejores de GoT.
Disfrutala!!! Ese capítulo es el mejor!!
Luego decae bastante, para mi gusto, claro
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Xa non me acordo do 4 pero ter que esperar 2 anos para a segunda temporada e que veña con 2 capítulos menos paréceme excesivo.
Para min estivo mellor a primeira pero tampouco me acordo tanto
Para min estivo mellor a primeira pero tampouco me acordo tanto

Vin a miniserie ‘A Very English Scandal’, moi boa, linguaxe cinematográfico clásico o cal mola, aínda que sexa para variar de tanta innovación, as veces bastante estupida.
Pareceume marabilloso que o asasino en potencia fose o lider máis importante do partido liberal británico desde a IIGM. E que estea baseada en feitos reais , claro. lol
Pareceume marabilloso que o asasino en potencia fose o lider máis importante do partido liberal británico desde a IIGM. E que estea baseada en feitos reais , claro. lol
Estou vendo " Nos vemos en la otra vida", vou pola metade, coido que é a serie do 24 que máis me gustou. Destila autenticidade, a xente que a fixo mamou rúa.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Reflexión sobre o final de Rings of Power
A serie tería un pase quitando todas as tramas de relleno. Nesta temporada polo menos recortaron os pelosos e a Arondir, Theo e esta xente pero tamén podían quitar a Isildur porque vaia inútil.
Hai unha cantidade de personaxes que deberían ser a hostia e son uns inútiles que non é normal.
Spoiler:
Hai unha cantidade de personaxes que deberían ser a hostia e son uns inútiles que non é normal.