Música
Re: Música
Estou tan desencantado co tema entradas, as colas online e as reventas que paso de intentalo.
Eu estou un pouco na mesma, ainda que me gustaria velos en directo unha ultima vez.
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
Tódolos concertos son nas illas Británicas.
Bah, deixaron de ser relevantes en 1997 e cando se separaron por primera vez xa levaban unha década sendo uns dinosaurios. Deben ser a banda máis sobrevalorada da historia.
Despois de U2.
A min o britpop paréceme unha broza, pero antes que os impresentables de Manchester escoito os Blur, Supergrass, ou Elastica.
A min o britpop paréceme unha broza, pero antes que os impresentables de Manchester escoito os Blur, Supergrass, ou Elastica.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
@Reogalego13
Han pasado algunos meses pero qué piensas del Dark Matter de Pearl Jam?
Han pasado algunos meses pero qué piensas del Dark Matter de Pearl Jam?
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
No lo he escuchado. Pearl Jam no es mi banda fetiche tampoco. He visto que han fichado a Josh Klinghoffer de guitarrista hace unos años, lo cual me parece un acierto. Obviamente no pudo estar a la altura de la larga sombre de Frusciante en los Red Hot Chili Peppers, pero lo suplió de una forma muy digna los años que Frusciante estuvo fuera de la banda.
Le echaré un oído al Dark Matter cuando saque un ratito.
Yo soy de la edad de los Pearl Jam y después de tantos años derrotados a mí este disco me ha levantado la moral. Mas por cariño que otra cosa.
Realmente Radiohead é todo o contrario o britpop, S. Wilson dixit, palabra de deus.Reogalego13 escribió: ↑Miércoles 28 de Agosto de 2024, 15:13Eu do Britpop quedome con Radiohead, ainda que non sexa estrictamente Britpop.
Radiohead son o típico producto británico snobista con aires intelectualoides que carece da máis mínima profundidade. Son unha estafa máis que como os propios Oasis ou Led Zeppelin acadaron a fama mediante plaxios descarados. A única banda británica que paga a pena son Kinks, moito mellores cos Beatles (que so teñen un disco decente: Revolver) ou os Rolling Stones, que viviron toda a súa vida de imitar a música negra americana.
Bartok escribió: ↑Jueves 29 de Agosto de 2024, 9:42Radiohead son o típico producto británico snobista con aires intelectualoides que carece da máis mínima profundidade. Son unha estafa máis que como os propios Oasis ou Led Zeppelin acadaron a fama mediante plaxios descarados. A única banda británica que paga a pena son Kinks, moito mellores cos Beatles (que so teñen un disco decente: Revolver) ou os Rolling Stones, que viviron toda a súa vida de imitar a música negra americana.

Claro, claro, lémbrasme os madridistas dicindo que CR é mellor que Messi, que si , que os Kinks están moi ben, pero os Beatles danlle como un millón de voltas en todo, por certo os Kinks empezaron tocando versións, coma todo cristo.
Os Who, Jethro Tull, King Crimson, Yes, Deep Purple, Black Sabbath, Pink Floyd, Queen, Judas Priest, Motorhead, Sex Pistols, Clash, Iron Maiden, Diamond Head, Saxon, Venom, My Dying Bride, Napalm Death, Anathema, Cradle of Filth, Muse, Nova Twins... seica non existen.
Non, non existen. Son puro lixo que so teñen repercusión pola maquinaria propagandista cultural anglosaxona, cos Beatles á cabeza.