Música

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
TESS
· Recién Llegado ·

Re: Música

Mensaje por TESS » Lunes 31 de Enero de 2022, 13:34

Increible e inaudito el share de TV1 en Galicia el sabado,pues el 49,40 % de los televidentes aqui en Galicia vimos la final de TANXUGUEIRAS. :vengayaaa:

En España el 21% de los que estabamos viendo la tele,vimos la final.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Lunes 31 de Enero de 2022, 13:44

Sen coñecer os datos, eu apostaría que a metade do facturado por este calote cas chamadas e os sms, saíu do peto dos galeguiños.

rusalko
· Ora et labora ·

Mensaje por rusalko » Lunes 31 de Enero de 2022, 14:13

Sigo sin comprender la importancia de este asunto. Al parecer, nos jugábamos la identidad del país en un vulgar festival.

Tizón
· Maestro Forero ·

Mensaje por Tizón » Lunes 31 de Enero de 2022, 14:24

La importancia se la han dado en el momento que decidieron que no podían ir.

Pablo1989
· Maestro Forero ·

Mensaje por Pablo1989 » Lunes 31 de Enero de 2022, 14:52

¿Pero quién lo decidió? Quiero decir, ¿órdenes desde arriba para que no vaya una canción en gallego? ¿en un gobierno de PSOE-Podemos? pues menos mal, porque si llega a estar "el trifachito"...

Yo más que conspiraciones de las altas esferas pienso que al jurado le llegaron unos maletines de los que patrocinan a Chanel. El ridículo es histórico, por primera vez parecía que se querían hacer bien las cosas...hacía muchos años que España no tenía varias candidatas decentes y que mucha gente estaba al tanto de qué llevaríamos a Eurovisión. Han conseguido que muchos españoles hasta queramos que Chanel se la pegue solo por joder al jurado. Y la chavala tampoco se merece eso. Veremos cuánta gente ve el próximo año el Benidorm Fest, salvo que cambien la importancia del voto de los "expertos".

NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·

Mensaje por NoGarD » Lunes 31 de Enero de 2022, 15:17

Seguro que Chanel non sabía nada, seguro :lol:

https://www.20minutos.es/noticia/494905 ... toref=true

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Lunes 31 de Enero de 2022, 16:41

rusalko escribió:
Lunes 31 de Enero de 2022, 14:13
Sigo sin comprender la importancia de este asunto. Al parecer, nos jugábamos la identidad del país en un vulgar festival.

O festival de Benidorm é un negocio, evidentemente está amañado para sacar o maior númenor de lucro ca menor inversión, e porsuposto como todo espectaculo televisivo que se prece, creou artificialmente a polémica para que nos enfademos co xurado, acadando máis visibilidade e que se implique máis xente, convidandoos a que se rasquen o peto en chamadas e mensaxes.

Sabemos como funciona a industria audiovisual española, e o seu modelo de negocio viejuno, supoño que do gusto dos pollasviejas propietarios dese chiringuito, con cuñados do calibre de E. Cerezo ao fronte, que pretenden vender unha Jennifer López de feirón por enésima vez, se cola, cola, todo isto é certo pero hai algo máis en todo esta historia.

Desde os anos 90 co Bravú a música en galego non tivo tanta presenza mediática en GZ, xa non falemos no resto do Estado, nen sequera co " Tren" de A. Do Barro a musica galega chegou a tanta xente. A importancia ven definida pola enorme cantidade de persoas que coñece e segue as Tanxugueiras, ningunha canción en galego ten máis de 3 millóns e medio de visualizacións no youtube como ten Terra, 7 millóns se sumas as visualizacións dos directos de Benidorm, iso é a hostia para unha canción saída de un país pequeno como o noso.

Non nos xogamos a identidade, xogámonos que esa identidade fose recoñecida por máis xente, xogámonos que a identidade medrase. Se entedemos identidade como o sentimento de pertenza a un colectivo, desde logo as Tanxugueiras fixeron moitisimo máis pola identidade galega que moitos premios nacionais ( españois) construídos en galego, obras culturais excepcionais pero totalmente minoritarias, pola contra as Tanxugueiras son un fenómeno de masas, por desgraza a cultura galega ten moi poucos representantes que inflúan en tanta xente de xeito tan directo e rápido como as Tanxugueiras, o mínimo é recoñecerlle o mérico, e a importancia que teñen como fénomeno cultural, máis aló dos gustos persoais de cada un.

As identidades nacionais construénse desde as institucións públicas, sobre todo mediante a escola e o adoutrinamento dos cativos desde a máis tenra infancia, pero so se asentan definitivamente logo dunha catarse colectiva, de un sentimento compartido, nada fixo máis pola identidade nacional española que o mundial de Sudafrica, os galegos o máis parecido que temos a iso son as Tanxugueiras.

Evidenteme non é o mesmo, tampouco precisamos tanto como un mundial para recoñecernos identitariamente, levamos sendo unha nación desde séculos antes da creación de España, temos pouso, imaxina un partido oficial de GZ en un mundial de futbol, xa non digo gañalo, como estaríamos de flipados???.

Pero para iso aínda falta moito, o caso é que a identidade galega en 1985 so existía na facultade de Historia e Filoloxía de Compostela, na cabeza de 4 upgaios, nalgún comite sindical hiperminoritario e pouco máis, a día de hoxe case ninguén pon en dúbida a existencia desa identidade, mesmo diría que unha maioría de galegos, de todas ideoloxías e falen no idioma que falen, sente como un agravio persoal que desde fora minusvaloren a identidade galega.

En esta rexeneración do orgullo galego coido que teñen máis responsabilidade os traballadores culturais galegos, que unhas institucións públicas e privadas que no cómputo global restan máis do que aportan, e digo traballadores porque industria cultural galega non hai, como moito hai gremio, case mellor así.

migui
· Maestro Forero ·

Mensaje por migui » Lunes 31 de Enero de 2022, 17:43

Pablo1989 escribió:
Lunes 31 de Enero de 2022, 14:52
¿Pero quién lo decidió? Quiero decir, ¿órdenes desde arriba para que no vaya una canción en gallego? ¿en un gobierno de PSOE-Podemos? pues menos mal, porque si llega a estar "el trifachito"...

Yo más que conspiraciones de las altas esferas pienso que al jurado le llegaron unos maletines de los que patrocinan a Chanel. El ridículo es histórico, por primera vez parecía que se querían hacer bien las cosas...hacía muchos años que España no tenía varias candidatas decentes y que mucha gente estaba al tanto de qué llevaríamos a Eurovisión. Han conseguido que muchos españoles hasta queramos que Chanel se la pegue solo por joder al jurado. Y la chavala tampoco se merece eso. Veremos cuánta gente ve el próximo año el Benidorm Fest, salvo que cambien la importancia del voto de los "expertos".
É que ver unha conspiración máis aló do que ti dis, paréceme ir un pouco de vítimas, se en vez de ser as Tanxungueiras se chamasen as Cantoras de la Macarena, a ver se había tanto rebumbio e todo nos acordabamos do desfalco de cartos públicos.

rusalko
· Ora et labora ·

Mensaje por rusalko » Lunes 31 de Enero de 2022, 17:44

Yo solo veo interés comercial de todos, las Tanxus también.

1OJOSELUIS
· Forero Experto ·

Mensaje por 1OJOSELUIS » Lunes 31 de Enero de 2022, 18:15

Al parecer, esto ya no va de música,.... Pero, ahora en serio, ¿a alguien le gusta realmente la canción?.
Última edición por 1OJOSELUIS el Lunes 31 de Enero de 2022, 18:31, editado 1 vez en total.

jorecho
· Maestro Forero ·

Mensaje por jorecho » Lunes 31 de Enero de 2022, 18:31

Pablo1989 escribió:

No creo que a estas alturas nadie piense que es una conspiracion politica para que una cancion en galego no nos represente, es un tema de pasta, como casi todo. Ya han salido a la palestra los intereses de BMG que hay detras de la cancion ganadora y lo que gira en torno los royalties de la misma, basicamente que los compositores son gente de dentro de BMG, mientras que el dinero por los derechos de las otras canciones irian para las propias bandas por ser los autores de sus propias obras. Tambien se sabe que dos de los jueces tienen relacion o trabajan para/con Gestmusic y los vinculos entre esta y BMG.

Ademas ya se sabe que llevaban unos meses intentando colar la cancion, y como cuando se empezaban a conocer los participantes de Benidorm, en una de las ruedas de prensa, alguien de dentro anuncio que esperaban una candidatura muy fuerte que iba a dar la vuelta a todo. Estaba todo orquestado para colocar la cancion de Chanel, que ahora va de victima pero evidentemente estaba al tanto de todo, y cobrar los derechos de autor de una cancion que los meses previos a Eurovision va a sonar mucho en diferentes medios y me imagino que chupara algo de dinero publico tambien. Por esto ultimo me parece estupendo que haya partidos politicos que hayan preguntado por el tema, aunque se tome a cachondeo.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Lunes 31 de Enero de 2022, 19:13

rusalko escribió:
Lunes 31 de Enero de 2022, 17:44
Yo solo veo interés comercial de todos, las Tanxus también.
Gañar pasta co teu traballo é lexítimo, gañala montando un concurso amañado, enganando a audiencia e explotando a unha coitada que non coñece nin cristo, non o é.

rusalko
· Ora et labora ·

Mensaje por rusalko » Lunes 31 de Enero de 2022, 19:15

Todos sabían por dónde iba a ir el asunto. Y todos sacarán tajada.

TESS
· Recién Llegado ·

Mensaje por TESS » Lunes 31 de Enero de 2022, 19:28

jorecho escribió:
Lunes 31 de Enero de 2022, 18:31
, y cobrar los derechos de autor de una cancion
Uy creo que cuando salga el juicio por plagio,van a cobrar entre poco o nada.Lo recaudado más bien les hara falta para pagar la multa
Es una canción serbia de 2017 de la cantante Dara,mira si tal el video de youtube https://www.youtube.com/watch?v=i4YPxP_iwko&t=10s

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Lunes 31 de Enero de 2022, 19:38

migui escribió:
Lunes 31 de Enero de 2022, 17:43
Pablo1989 escribió:

É que ver unha conspiración máis aló do que ti dis, paréceme ir un pouco de vítimas, se en vez de ser as Tanxungueiras se chamasen as Cantoras de la Macarena, a ver se había tanto rebumbio e todo nos acordabamos do desfalco de cartos públicos.
Home P. Hasel está na trena, Valtonyc exiliado, S.A. estivo case unha década sen tocar en Madrid, Krahe e Cesar Strawberry xulgados, na puta vida foi unha canción en galego, euskera ou catalá a Eurovisión. Isto nun Estado democrático non acontece, evidentemente a censura política existe, pero non fai falla que ninguén descolgue un telefono para cargarse as Tanxugueoras, é algo consubstancial o sistema, toda persoa con un mínimo poder en España vai censurar isto sen que ninguén llo teña que dicir.

Imagen

Non hai que ser S. Holmes para ver de que pé coxean, hai innumerables probas pola rede, non se esconden moito, fai uns anos fixeron un tema con Nao que ven o pelo

https://m.youtube.com/watch?v=8JKLngtfNl4

Esta postura estética e ideolóxica en España sería un problema, un problemón máis ben, que a RTVE e as productoras queren evitar como sexa, primeiro pola crispación que se crearía e logo porque as Tanxugueiras e a da teta escribiron e compuxeron as súas cancións e terían que repartir o botín con elas, a Chanel daranlle un bocata de calamares e vía.

Responder