Periodismo
Re: Periodismo
Ya, ya, son casos muy distintos, enumeras motivos circunstanciales pero se te olvida el principal, el que te mueve: La diferencia en afinidad ideológica contigo.
Por cierto el de Javier Ruiz si era razonable, porque su rol era el de moderar.
Por cierto el de Javier Ruiz si era razonable, porque su rol era el de moderar.
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
En breves dirache que dista moito de ser afin a Javier Ruiz,

No fondo é divertido, porque non fai falla que ninguén escriba a súa opinión (eu incluido) para ter unha probabilidade altísima sobre cal vai ser a resposta ou opinión dun tema que toque algo medianamente político.
Yo diría que si el vicepresidente del gobierno es un tipo cuya idea central en este tema parece seguir siendo que la existencia de medios de comunicación que no sean de iniciativa estatal es contraria a la libertad de expresion, lo que nos debía preocupar no es la erosión AL gobierno, si no la erosión DEL gobierno. (Y mientras os tienen entretenidos con que si despedido o despechado...)roped escribió: ↑Viernes 17 de Abril de 2020, 13:38O despido de Javier Ruiz non se produxo en un contexto de despidos xeralizados no sector xornalistico como o que está sucedendo na actualidade.
Por outra parte a Javier Ruíz coñéceno millóns de persoas, tiña unha pegada mediática infinitamente máis grande que C.Calderón, un columnista de un xornal online de centroesquerda, os xornais en papel resérvanse só para a dereita, cunha audiencia bastante modesta. O governo impórtalle un carallo o que diga ese tipo, interésalle máis influir nas tvs privadas, por iso merca favores a 15 millons. Que lle fagades o máis mínimo caso a esta pataleta de despeitado so denota que vos vale todo, por ridículo que sexa, con tal de erosionar o governo.
Todo este traballo de desgaste do governo , non sempre é razoable e ademais estase dispersando, posiblemente acadando o efecto contrario que se pretendía en orixe.
Pois non sei cal é a idea central de Pablo Iglesias sobre este tema, haberá que esperar os feitos, ou cando menos o anuncio de que ten a intención de reamatar cos medios de comunicación privados, do contrario o que estás facendo é mentir Traba, e iso é pecado.
Eu creo que a inmensa maioría de medios de comunicación privado que padecemos no Reino de España son pura merda, medios de propaganda da dereita, son voceiros que velan polos intereses do capital que lles paga, tratando de desclasar a masa, pero non creo que sexa bo prohibilos, recoñezo que me molaría moito prohibir toda esa puta broza, pero non sería o apropiado, nin o xusto, nin o intelixente, cada un debe ter o dereito de facer a propaganda do que lle pete, pero se che cachanmentindo terán que aturar que lle turren das orellas.
Repito, descoñezo o que opina P.I. o que si sei é que cando pecharon o Euskaldunon Egunkaria , os agora defensores da liberdade de expresión e información celebrarono como unha conquista da democracia, cando o Xornal de Galicia foi pechado por mandato de Pepiño Blanco tras chantaxear, aquí ninguén dixo nada, e agora vindes todos dignos con esta carallada?.
A dereita mediatica e os que a consumides o seu mensaxe e concordades con el, polo menos en parte, estades identificando o dereito de información, co dereito a mentir e crear bulos na redes sociais, e iso é bastante noxento.
Por outra parte eu a quen vexo moi flamenco é a Marlaska, vexoo moi ilusionado ca oportunidade que lle ofrece a tecnoloxía para controlar a poboación, control que posiblemente choque con dereitos fundamentais, cousa nada sorprendente no xuíz, sempre foi moi de extralimitarse, ou mirar para outro lado mentres se extralimitan outros en Euskadi.
Eu creo que a inmensa maioría de medios de comunicación privado que padecemos no Reino de España son pura merda, medios de propaganda da dereita, son voceiros que velan polos intereses do capital que lles paga, tratando de desclasar a masa, pero non creo que sexa bo prohibilos, recoñezo que me molaría moito prohibir toda esa puta broza, pero non sería o apropiado, nin o xusto, nin o intelixente, cada un debe ter o dereito de facer a propaganda do que lle pete, pero se che cachanmentindo terán que aturar que lle turren das orellas.
Repito, descoñezo o que opina P.I. o que si sei é que cando pecharon o Euskaldunon Egunkaria , os agora defensores da liberdade de expresión e información celebrarono como unha conquista da democracia, cando o Xornal de Galicia foi pechado por mandato de Pepiño Blanco tras chantaxear, aquí ninguén dixo nada, e agora vindes todos dignos con esta carallada?.
A dereita mediatica e os que a consumides o seu mensaxe e concordades con el, polo menos en parte, estades identificando o dereito de información, co dereito a mentir e crear bulos na redes sociais, e iso é bastante noxento.
Por outra parte eu a quen vexo moi flamenco é a Marlaska, vexoo moi ilusionado ca oportunidade que lle ofrece a tecnoloxía para controlar a poboación, control que posiblemente choque con dereitos fundamentais, cousa nada sorprendente no xuíz, sempre foi moi de extralimitarse, ou mirar para outro lado mentres se extralimitan outros en Euskadi.
Unha entrevista de fai 7 anos de un profe de políticas para consumo dos seus fans, define acaso a política do actual do governo respecto os medios de comunicación, en serio?.
Por outa parte , estando dacordo con P.I. de que me encantaría levarme por diante o grupo PRISA, A. Media, e todos os demais medios o servizo do capital, poder despedir a AnaRosa ou a Inda molaría a hostia, máis cabería preguntarlle como pretendía, ou se aínda pretende, facer iso, dandolle 15 kilos as TVs privadas, quizais?.
Por outa parte , estando dacordo con P.I. de que me encantaría levarme por diante o grupo PRISA, A. Media, e todos os demais medios o servizo do capital, poder despedir a AnaRosa ou a Inda molaría a hostia, máis cabería preguntarlle como pretendía, ou se aínda pretende, facer iso, dandolle 15 kilos as TVs privadas, quizais?.
- NinFadaNinPrincesa
- · Forero Experto ·
Pero lo de que Pablo Iglesias quiere cargarse a toda la prensa privada lo decís por decir o tiene alguna base?
Es como lo de que iba a expropiar los ahorros y todo eso?

roped escribió: ↑Sábado 18 de Abril de 2020, 16:37Pois non sei cal é a idea central de Pablo Iglesias sobre este tema, haberá que esperar os feitos, ou cando menos o anuncio de que ten a intención de reamatar cos medios de comunicación privados, do contrario o que estás facendo é mentir Traba, e iso é pecado.

O sea que por delante reconoces que ni idea de lo que opinaba Iglesias al respecto, pero por si acaso me acusas de mentir al contar yo lo que opinaba.
Jrande, roped, moi jrande

Mira por una vez eso que tanto te gusta de "déficit de compresión lectora" te toca aplicartelo tú. No sé de donde sacas que pretenda de facto acabar con los medios privados, he dicho que opinaba que
por lo que no hay nada que esperar a sus intenciones. @Tristan nos ha linkado un video donde lo dice casi literal, pero yo se lo oí más veces. En el programa electoral ya expuso que pretendía imponer restricciones al capital en los medios privados, (no eliminarlos). Pero mientras tanto si encuentras declaraciones suyas de estos últimos tiempos que contradigan esa idea , pues nos las traes y nos quedamos todos más iluminados y tranquilos. Mientras tanto... tres avemarías.
NinFadaNinPrincesa escribió: ↑Sábado 18 de Abril de 2020, 17:45Pero lo de que Pablo Iglesias quiere cargarse a toda la prensa privada lo decís por decir o tiene alguna base?

Que 7 años invalide lo dicho en un video, y tengamos en la boca el franquismo o el fascismo cada dos por tres es muy cómico.

Se hablaba exclusivamente de Iglesias pero tu has saltado al gobierno... No se ha notado

- NinFadaNinPrincesa
- · Forero Experto ·
Pues, mira, culpa mía, porque leo en un hilo y en otro y al final contesto donde no debía y lo mezcloTraba escribió: ↑Sábado 18 de Abril de 2020, 19:26NinFadaNinPrincesa escribió: ↑Sábado 18 de Abril de 2020, 17:45Pero lo de que Pablo Iglesias quiere cargarse a toda la prensa privada lo decís por decir o tiene alguna base?Quienes lo dicen?

Pero sí que se estaba comentando algo de eso, pero ahora no sé dónde. Si lo encuentro lo digo

Típica familia española

Traba escribió: ↑Sábado 18 de Abril de 2020, 19:26roped escribió: ↑Sábado 18 de Abril de 2020, 16:37Pois non sei cal é a idea central de Pablo Iglesias sobre este tema, haberá que esperar os feitos, ou cando menos o anuncio de que ten a intención de reamatar cos medios de comunicación privados, do contrario o que estás facendo é mentir Traba, e iso é pecado.
Por outra parte eu a quen vexo moi flamenco é a Marlaska, vexoo moi ilusionado ca oportunidade que lle ofrece a tecnoloxía para controlar a poboación, control que posiblemente choque con dereitos fundamentais, cousa nada sorprendente no xuíz, sempre foi moi de extralimitarse, ou mirar para outro lado mentres se extralimitan outros en Euskadi.![]()
O sea que por delante reconoces que ni idea de lo que opinaba Iglesias al respecto, pero por si acaso me acusas de mentir al contar yo lo que opinaba.
Jrande, roped, moi jrande![]()
Mira por una vez eso que tanto te gusta de "déficit de compresión lectora" te toca aplicartelo tú. No sé de donde sacas que pretenda de facto acabar con los medios privados, he dicho que opinaba quepor lo que no hay nada que esperar a sus intenciones. @Tristan nos ha linkado un video donde lo dice casi literal, pero yo se lo oí más veces. En el programa electoral ya expuso que pretendía imponer restricciones al capital en los medios privados, (no eliminarlos). Pero mientras tanto si encuentras declaraciones suyas de estos últimos tiempos que contradigan esa idea , pues nos las traes y nos quedamos todos más iluminados y tranquilos. Mientras tanto... tres avemarías.
E que non é o mesmo o que opinaba Pablo Iglesias fai 7 anos co que opina o Vicepresidente do Governo no presente.
Como que non hai que esperar as súas intencións?, unha cousa é o programa de máximos teórico e outra ben diferente a plasmación práctica en un governo en coalición e minoría.
Cando dis " lo que nos debía preocupar no es la erosión AL gobierno, si no la erosión DEL gobierno" que pretendes dicir? que che preocupa moito que se limite a capacidade do capital para acumular medios de comunicación o seu servizo, ou acaso insinúas que o governo está limitando o dereito de expresión e información?, se é o primeiro tes unha idea moi alonxada do que eu entendo como medios de comunicación plurais e democráticos , se é o segundo estás mentindo.
Claro home, unha entrevista a Pablo Iglesias equivale a 40 anos de franquismo, e ningún político ata aparición de P.I. caeu en contradicicóns.
O governo citouno Traba, o coitado parece estar preocupado pola inminente fusión de todos medios de comunicación privados españois no novo Pravda de Galapagar.
Me remito a la parte que has ignorado: nos aportas por favor declaraciones que invaliden sus afirmaciones de antaño?. Y no te pongas de perfil que no fueron solo las de hace 7 años.
No hay que esperar a sus intenciones cuando lo que se discuten son sus ideas porque para conocer éstas basta la plasmación en un discurso, no el despliegue de un programa práctico.
Tovarish Gulagovich roped, que tenga ideas muy alejadas de las tuyas sobre la democracia no podría tranquilizarme másroped escribió: ↑Lunes 20 de Abril de 2020, 18:36Cando dis " lo que nos debía preocupar no es la erosión AL gobierno, si no la erosión DEL gobierno" que pretendes dicir? que che preocupa moito que se limite a capacidade do capital para acumular medios de comunicación o seu servizo, ou acaso insinúas que o governo está limitando o dereito de expresión e información?, se é o primeiro tes unha idea moi alonxada do que eu entendo como medios de comunicación plurais e democráticos , se é o segundo estás mentindo.

Pretendo decir que me pongo en guardia ante un personaje que le parece - no consta retractación pública- que la mera existencia de medios de comunicación no públicos es peligroso para la libertad de expresión. Si la pluralidad es real, no veo cómo va en detrimento de la libertad de expresión, si no lo es foméntense las alternativas en aras de la higiene democrática, o desarróllese el complejo mundo de la deontología periodística en vez de expresar su agresividad frente lo que apriori no le cae simpático.
Que gran trilero se perdió...