Makupon escribió: ↑Martes 18 de Noviembre de 2025, 12:40Me parece curioso este comentario porque el comentarista de Dazn dijo algo parecido al borde del descanso, cuando el Depor hizo algún ataque más. Que el Córdoba no podía aguantar la presión alta todo el tiempo y que parecía que era eso lo que buscaba el Depor.
También digo que si esa es nuestra estrategia… ya se vio contra el Racing o el Valladolid que no va a funcionar, sobretodo con equipos que tienen más gol. No incluyo contra el Málaga porque en ese partido sí tuve la sensación de que presionábamos mucho más arriba.
Sé que es otro debate, pero cuando mejor jugamos fue cuando hacíamos la presión arriba y no caíamos tan abajo. El riesgo es que nos cojan en las contras, pero al menos había un estilo.roped escribió: ↑Martes 18 de Noviembre de 2025, 12:24Non defendemos arriba, as distancias entre xogadores en defensa non son tan grandes porque tirámonos moito para atrás, todos, o que sucede é que logo en ataque abrimos moito o campo para aproveitar a nosa velocidade o cal nos ocasiona problemas na combinación, a cambio hai máis espazos.
Creo que el estilo de ahora es en función del rival, aunque eso tiene el punto negativo de dejar que sea el contrario el que marque la forma de jugar. Partiendo de que tengamos un estilo, que me da que no.
Vin o encontro nun bar, afortunadamente non se escoitaba moito ao comentarista, non sei sequera se era o de Dazn, foi pura coincidencia.
A estratexia non está exenta de riscos e erros, serán os resultados quen diten se é acertada ou non, se o final da tempada palmamos 9 partidos será boa porque estaremos loitando polo ascenso directo.
A presión arriba require un gran esforzo, probablemente non podamos manter ese nivel de esforzo ao longo de toda a campaña, eu tamén espero que no momento decisivo apertemos máis arriba.
Adaptarse ao rival a espera do seu erro tamén é un estilo, o que non temos é o dominio do xogo, non somos nós os que definimos o partido, adaptámonos o cal ten as súas contras, pero tamén vantaxes.