Diego Villares, 8
Re: Diego Villares, 8
Corre hacia atras e hacia diante, chega arriba para facer remates e roubos con perigo, pero presiona todos os balons no medio e fai axudas a todos os compañeiros. Ten problemas no pase e non e capaz de organizar, pero tampouco e o que se lle pide, non?
- Urtoroth
- · Orco Deportivista ·
Si le quitarais las labores defensivas que marró contra el Eibar ¿de qué jugaría? Pq lo q muerde en la presión no lo muerde otro en este equipo.
- ibrahimovic
- · Ian Malcolm ·
Nunca foi nin será Diego un creador de xogo.
Box to Box de manual, que se adapta (daquela maneira) ao mediocentro defensivo, pero vamos, o que ten que facer e fai moi ben é roubar, pasar rápido, presionar e chegar a gol.
Box to Box de manual, que se adapta (daquela maneira) ao mediocentro defensivo, pero vamos, o que ten que facer e fai moi ben é roubar, pasar rápido, presionar e chegar a gol.
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Marró en las labores defensivas?, lo próximo será ya decir que estuvo sentado en el círculo central como un cono

Fundamental en el rendimiento de Jurado y el mejor doble pivote que podemos sacar. Que sí, que con el balón mal, pero es que si fuese arriba, abajo, si hiciese coberturas a los lados, tuviese llegada y con el balón fuese un virtuoso estaríamos hablando de Fede Valverde y no de un tipo que está debutando en la categoría.
Jugador para rotación ,ahí está su límite .
-
- · Converso escarolista ·
Entonces ¿Quién es le titular si este no vale?
- ibrahimovic
- · Ian Malcolm ·
Para min agora mesmo, titular. Non nos podemos permitir prescindir de un dos poucos xogadores que está a un ton físico destacado.
E creo que vai mellorando a súa adaptación á categoría. Certo que lle custou moito ao principio, e tampouco axudaba non ter unha parella clara no medio, pero teño a sensación de que vai a ir cara arriba.
E creo que vai mellorando a súa adaptación á categoría. Certo que lle custou moito ao principio, e tampouco axudaba non ter unha parella clara no medio, pero teño a sensación de que vai a ir cara arriba.
- Urtoroth
- · Orco Deportivista ·
No me he explicado bien, por lo q veo: me refiero a las pérdidas de balón en zonas comprometidas. No era una crítica velada, era una pregunta legítima.valeron4ever escribió: ↑Lunes 03 de Febrero de 2025, 18:20Marró en las labores defensivas?, lo próximo será ya decir que estuvo sentado en el círculo central como un cono![]()
- Marcos
- · Maestro Forero ·
Mira que me jode decirlo hoy pero yo lo estoy viendo fatal.
Hoy? Lleva así la mayoría de la temporada, urge que el australiano salga bien.
-
- · Forero Experto ·
No estando bien, no escatima en trabajar y da mucho equilibrio al equipo
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Hoxe apenas se descolgou cara arriba pero é qur o Almería tiña moito e había moito que axudar atrás
Con sus dos o tres fallidos. Pero estoy de acuerdo con valeron4ever. Los 3/4 del Almería estuvieron desaparecidos y gran parte fue por el desgaste de Villares.
O francoaustraliano debería gañarlle a titularidade se queremos loitar por algo máis que a permanencia.