Me he comido un mojón de vídeo... y sabes lo peor? Que me he quedado jodidamente dormido por tu culpa!

A metade da resposta é Política, a outra metade Relixión. Comentarei nos seus fíos.roped escribió:Por iso digo que...Traba escribió:Francía é a pera das liberdades ata que toca falar da opresión dos pobos bretón, corso, vasco, etc.roped escribió: En España esta portada sería censurada sen lugar a dúbidas, estes pequenos detalles son os que fan de Francia a vangarda na defensa da liberdade de `pensamento e expresión a nivel mundial, o que na miña opinión vai intimamente unido a laicidade do Estado Francés, nada de caralladas aconfesionais, por iso Francia mola un pouco, e España non mola nada.![]()
E non falo diso por buscarche as voltas: en Francia o laicismo republicano enmarca tanto o Concordato como as pretensións rexionalistas dentro do mesmo saco das inaceptables "revendications communautaristes".
En canto ás portadas, cada un ten a súa sensibilidade. O que non se entende é que moitos que lles fai coña a que ti pos, logo atopen "brutal" o dos buses laranxas. E que como rusalko evidencia, sentirse menospreciado por elas non é sinónimo de facherío.
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 1 invitado