Suliñados elementos varios que non poden ser menos comunistas: as ventas eran voluntarias non expropiacións. O reparto nonera igualitarista si non en función das necesidades. E finalmente traían o precio do vendido porque había un mercado como mecanismo de fixación de prezos, e non unha lista de valores publicada por autoridade central algunha. A partir de ahí pódese recoñecer a máis importante semellanza que é a orientación da propiedade privada ó ben común (modernamente renomada e empequenecida no termo "socialización dos medios de producción"), pero iso non sería propiamente comunista sinon máis en xeral socialista.roped escribió: Tese: "O vello cristianismo é a forma máis antiga de comunismo..."
O comunismo busca a igualdade total entre os individuos que forman a sociedade, e por iso aboga pola propiedade colectiva, como tamén facía Xesús de Nazaret, ou polo menos así o di o Novo Testamento por exemplo nos Feitos.
Todas las cosas en común
4:32 Y la multitud de los que habían creído era de un corazón y un alma; y ninguno decía ser suyo propio nada de lo que poseía, sino que tenían todas las cosas en común.
4:33 Y con gran poder los apóstoles daban testimonio de la resurrección del Señor Jesús, y abundante gracia era sobre todos ellos.
4:34 Así que no había entre ellos ningún necesitado; porque todos los que poseían heredades o casas, las vendían, y traían el precio de lo vendido,
4:35 y lo ponían a los pies de los apóstoles; y se repartía a cada uno según su necesidad.
4:36 Entonces José, a quien los apóstoles pusieron por sobrenombre Bernabé (que traducido es, Hijo de consolación), levita, natural de Chipre,
4:37 como tenía una heredad, la vendió y trajo el precio y lo puso a los pies de los apóstoles.
Chegamos á histórica confusión entre cantidade acumulada e uso que se fai dela / efecto que ten sobre o propio comportamento. Os mercaderes levaron a súa por:roped escribió:O desprezo que Xesús tiña aos donos do capital tamén é evidente, temos a historia de que antes pasa un camello polo ollo dunha agulla, que un rico chegue ao reino dos ceos, ou a somanta de hostias que lles deu aos mercaderes no tempo.
a) trampear nas operacións (ben lles chama ladróns)
b) invadir o Templo e incidir nun uso non sacro
Se só fosen trampulleiros medios, podería incluso habelos escollido como discípulos (ahí temos a Mateo).
Os propios Evanxeos corrixen esta deformada visión que nos presentas:
. Talentos: a peor bronca non a leva quen máis ten senon o que peor o USA...Aínda que é o que menos recibiu!
. Obolo da viuda: o menesteroso non está exento de contribuir ainda que no concepto comunista tería que ser receptor neto...
. Xove rico: a desgracia de estar a apegado ó seu patrimonio non é que os pobres non melloren a súa situación, sino que o xove non se convirte en seguidor.
. Dádelle ó cesar: a oportunidade que perde de fomentar o boicot o imperialismo do Cesar e sen embargo... moi pouco comunista
. Xa polo miudo, O perfume derramado, Zaqueo amigo seu, etc. :
Técnicamente tío abuelo. Cual es la fuente de que "se hizo cargo de él"?TELC0NTAR escribió:Hombre, su padre putativo no lo se, pero su tio Jose de Arimatea, que se hizo cargo de el desde temprana edad, y fue uno de sus mas fieles seguidores, era propietario del sepulcro donde fue enterrado y de la casa donde se celebró la ultima cena era miembro del sanedrin judio y decurion del ejercito romano, un hombre rico que viajaba por el mundo hace 2000 años, mas casta no se puede ser