Moito me temo que o nacionalismo ucraíno é sinónimo de nazismo, e así é desde fai 90 anos, o pai do nacionalismo ucraíno foi Stepan Bandera un fulano que primeiro matou polacos, despois xudeus e finalmente soviéticos, aliouse cos nazis na IIGM para putear a URSS, as SS tiveron a súa sección ucraína, a 14. SS-Freiwilligen Division "Galizien", tiña ese nome porque a inmensa maioría dos independetas ucraínos procedían de Galitzia, aínda hoxe o fan, logo reconvertidos no Exercito Nacional de Ucraína, unha banda terrorista subvencionada pola CIA e que puteou a URSS ata os anos 60, moitos dos seus líderes foron aniquilados , pero seguiron existindo, nos 90 formaron Svoboda un partido de ultradereita que a día de hoxe forma parte do governo de Ucraína co beneplácito da UE, que foi quen pagou a conta da Maidán co único fin de debiklitar a Rusia. Estes son os máis chungos, pero é que os moderados, o famoso presidente Yuschenko, o que foi envelenado por Putin fai xa uns anos, condecorou a Stepan Bandera como Heroe de Ucraína, o maior honor que se lle pode recoñecer a un cidadán de ese país, e era un puto nazi , e ademais do peorciño, trala chegada dos alemáns a Lviv durante a IIGM, mandou matar a máis de 5000 xudeus en menos de unha semana para agradar os invitados, e ademais facíao ao estilo nazi, humillando e torturando as vítimas. Aquí unha fotiñas das valentías deste tipo:
http://es.paperblog.com/stepan-bandera- ... n-2483748/
E aquí unha foto Zozulya posando cunha bufanda coa efixie do heroe nacional de Ucraína.
Escoitar os medios españois en referencia a este tipo da gañas de mascar, non é un nazi , so é un patriota... si claro e os xogadores do Guitiriz son unha banda salvaxes e os Blues uns terroristas, que puto noxo me dan!!!!, os Bukaneros fan ben, é máis na miña opinión quédanse curtos, a esta xente quen sabía tratala como se merecen foi o tito Iósif.