Camisetas / Equipaciones
- Danimost
- · The Blue Passenger ·
Re: Camisetas / Equipaciones
Pues empieza bien Li-Ning... a ver las del Celta. Parece que será el sucesor de Joma en el Getafe también.
Estas solo se van a usar en pretemporada.sertrual escribió:
- sertrual
- · Valeronista ·
- Contactar:

Para quien no se haya dado cuenta en la Primera aparece la silueta del Teide. La que más me gusta es la segunda, y la tercera parecerán las tortugas ninja

Coño ficharon a busquets
Encántame que as camisetas leven algo máis que o típico deseño bonito. Esta primeira do Tete con Teide é un exemplo, incluso a segunda que lembra o seu escudo. Outros exemplos serían a do Athletic coa silueta do león ou a do Valencia que era como a senyera valenciana
Gustaríame algo así no Depor, algunha referencia á Torre de Hércules, a Galicia, ao escudo, á Sala Calvet, ou a calqueira cousa que represente algo máis que un deseño bonito

Encántame que as camisetas leven algo máis que o típico deseño bonito. Esta primeira do Tete con Teide é un exemplo, incluso a segunda que lembra o seu escudo. Outros exemplos serían a do Athletic coa silueta do león ou a do Valencia que era como a senyera valenciana
Gustaríame algo así no Depor, algunha referencia á Torre de Hércules, a Galicia, ao escudo, á Sala Calvet, ou a calqueira cousa que represente algo máis que un deseño bonito
NaoKallstrom escribió:O Pioneiro foi o compostela que sempre levou a catedral na camisola
Non sempre, é dende fai uns 7 anos ou así calculo eu.
As do Tenerife molan mogollón.
- ibrahimovic
- · Ian Malcolm ·
me gusta la del manchester.
y del compos, en primera, yo no le recuerdo la catedral en la camiseta.
y del compos, en primera, yo no le recuerdo la catedral en la camiseta.
- Asier
- · Anti-Athletic ·
Suplente Chelsea

3ª Liverpool

3ª Liverpool

Danimost escribió:Pues empieza bien Li-Ning... a ver las del Celta. Parece que será el sucesor de Joma en el Getafe también.

Un celeste un tanto raro non? Non me gustan, e iso que o Celta viña facendo camisetas bonitas.
El celta ahora tiene Li-Ning en vez de Umbro...
Curioso es el caso del Oporto... mean Superbock

Curioso es el caso del Oporto... mean Superbock