Galiza
Re: Galiza
Lo más jodido de todo este debate es pensar que por tener una carrera y saber tres, cuatro o siete idiomas, uno ya está vacunado frente a la ignorancia. Una cosa es estudiar una especialidad laboral, que es lo que son la mayoría de carreras, y otra muy distinta es tener una mínima cultura. Siempre recuerdo el ejemplo de una excompanera de piso que iba camino de completar su segunda carrera y que me decía que le encantaría tener mi vocabulario, y de aquella yo no tenía carrera alguna. Ahora sí la tengo, pero el 90% de la cultura que tengo me viene de fuera de la carrera. Y lo que aún me queda por saber...
Imos dicir a verdade, salvo contadas excepcións, as persoas con estudos no campo das ciencias e as súas aplicacións con un gran expediente soen ser uns putos analfabetos en calqueira cousa fora da súa hiperespecialización, eu tiven a sorte de compartir anos universitarios con algúns físicos e matemáticos e eran a monda xogando ao trivial, bos rapaces, pero máis ignorantiños non podían ser, malpocados soamente son ferramentas do capital, na maioría dos casos nin se coscan. 

A miña aliñación sería:roped escribió:A nosa selección é galega, ti eres o seleccionador
http://siareiros.org/2014/07/01/a-nosa- ... ccionador/
YOEL (xa sei que pra maioría é millor D.Lopez, pero eu daríalle unha oportunidade o rapaz)
PABLO INSUA, ROBERTO LAGO, SEOANE, HUGO MALLO
JUAN DOMINGUEZ,THIAGO ALCÁNTARA,BORJA OUBIÑA (ou TRASHORRAS,non sei)
RAFINHA,IAGO ASPAS,BICHO
......É eu penso que con iso aínda tiñamos un equipiño,¿non?
- Compai Grelo
- · Recién Llegado ·
Tres laterais?o_ezaro escribió:A miña aliñación sería:roped escribió:A nosa selección é galega, ti eres o seleccionador
YOEL (xa sei que pra maioría é millor D.Lopez, pero eu daríalle unha oportunidade o rapaz)
PABLO INSUA, ROBERTO LAGO, SEOANE, HUGO MALLO
JUAN DOMINGUEZ,THIAGO ALCÁNTARA,BORJA OUBIÑA (ou TRASHORRAS,non sei)
RAFINHA,IAGO ASPAS,BICHO
......É eu penso que con iso aínda tiñamos un equipiño,¿non?
A miña sería:
Yoel
H.Mallo - Insua - D.Costas - R.Rodríguez (o único galego no Mundial, con Suíza)
Mosquera - J.Domínguez - Thiago
I.Aspas - Joselu - Rafinha
Off topic: se entra un tipo co avatar de España nun foro do Barça para se burlar da selección catalana é baneado ipso facto, vese que aquí temos moi bo talante

Antoninho escribió:Más burlas hay aquí con la selección española y no se echa a nadie por eso.
E que sen roped e sen min este foro iríase ao carallo. Para que mentir.
-
- · Forero Experto ·
aglaca miniño muyayo lo que oara tu es cultura general para otro sera otra cosa, ya he explicado que sabia lo que era la zona de occitania y hasta vivi en burdeos pero que he flipado ocn que se junten a jugar partidos de selecciones y en el segundo mensaje pongo seleccion muy claro
Y betinho no te vengas arriba y a aguantar como todos
Y betinho no te vengas arriba y a aguantar como todos
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Diego Tomás escribió:he flipado ocn que se junten a jugar partidos

- prey
- · alineator ·
-------------------------------------Iago Aspas-----------------------------------
------Denis Suarez------------Thiago Alcántara-----------Lucas Pérez-------
--------------------Álex López----------------Juan Domínguez-----------------
--Ricardo Rodríguez-----------------------------------------------Hugo Mallo--
--------------------Pablo Insua----------------David Costas--------------------
-------------------------------------Diego López---------------------------------
Me falla un poco David Costas e Iago Aspas (ahora mismo), por lo demás, equipón terrible. A la selección de Del Bosque nos la merendamos seguro
Bueno, hay varios jugadores vulgares, pero hay 2 cracks y 2 proyectos de cracks.
P.D.: Bueno, y también me falla un poco quien defiende...
------Denis Suarez------------Thiago Alcántara-----------Lucas Pérez-------
--------------------Álex López----------------Juan Domínguez-----------------
--Ricardo Rodríguez-----------------------------------------------Hugo Mallo--
--------------------Pablo Insua----------------David Costas--------------------
-------------------------------------Diego López---------------------------------
Me falla un poco David Costas e Iago Aspas (ahora mismo), por lo demás, equipón terrible. A la selección de Del Bosque nos la merendamos seguro

P.D.: Bueno, y también me falla un poco quien defiende...

-
- · Forero Experto ·
ostia en serio no veis normal que me extrañle que occitania tenga seleccion propia?Fisterrán escribió:Diego Tomás escribió:he flipado ocn que se junten a jugar partidos![]()
Por cierto para que luego digais que no reconozco cosas yo de historia y geografia es de lejos de lo que menos se con geologia y luego ira biologia.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
poñen a rubén blanco e non a roberto
poñen a joselu do compostela, a bicho do fabril e a outros e non poñen a luis fernández
poñen a iago díaz do lugo e non a lucas do paok
ok
e antes que a rochela ou costas poño a iago bouzón ou jonathan vila xD
poñen a rubén blanco e non a roberto
poñen a joselu do compostela, a bicho do fabril e a outros e non poñen a luis fernández
poñen a iago díaz do lugo e non a lucas do paok
ok
e antes que a rochela ou costas poño a iago bouzón ou jonathan vila xD
calquera pode facer unha selección, a min non me parece raro. non están recoñecidos pola fifa nin nada.Diego Tomás escribió:ostia en serio no veis normal que me extrañle que occitania tenga seleccion propia?Fisterrán escribió:Diego Tomás escribió:he flipado ocn que se junten a jugar partidos![]()
Por cierto para que luego digais que no reconozco cosas yo de historia y geografia es de lejos de lo que menos se con geologia y luego ira biologia.
-
- · Forero Experto ·
ES A LO QUE ME REFERÍA
Diego Tomás escribió:
Faltouche engadir, entre outras moitas cousas, fútbol e cine a lista.

Diego, no tenías ni idea de lo que era Occitania. Tú lo sabes, yo lo sé, todos los que leímos tu intervención lo sabemos. Pero siempre haces lo mismo, dices que donde dijiste digo dices Diego, nunca mejor dicho, y al final siempre resulta que sabías todo, pero la interpretachión, siempre negatifa, y que dejemos de hacernos los tontos. Pero no, no sabías lo que es Occitania. Ya está, no pasa nada, yo tampoco sé muchas cosas que son de facepalm de los grandes y no me siento deshonrado por ello. Es que uno queda hasta peor negándolo que admitiéndolo.
Antoninho escribió:Es más, creo que el próximo día juegan contra Prusia.
Non é o mellor exemplo, pero xa que recoñeces a túa tendencia ao alcoholismo sobre os libros perdoocho.

A selección de Prusia xa existe e leva esta camisola:

Ti porque crees que os alemáns visten de branco e negro???.
Unha pista, esta é a bandeira de Prusia.

Diego Tomás escribió:ostia en serio no veis normal que me extrañle que occitania tenga seleccion propia?Fisterrán escribió:Diego Tomás escribió:he flipado ocn que se junten a jugar partidos![]()
A min o que me extrana é que a estas alturas non poidas entender que grupos de persoas que cunha identidade colectiva, con lingua, cultura e historia propia e diferenciada do resto do Estado o que pertencen, se organicen para escoller uns representantes que defendan as súas cores e compitan deportivamente cos representantes de outras nacións.
O Mundial da Fifa básicamente é iso, pachangas pueblerinas entre grupos de persoas que posuen un exercito, se tes soldadiños entón xa eres Nación- Estado de pleno dereito.