surrealista...
RamiroGaliza escribió: Lotina foi bo cando tivo plantilla para elo. Gostaríame ter visto a Oltra, por exemplo, co plantel que tivo Lotina o ano do descenso; un plantel de bastante menos calidade e amplitude, asolado polas baixas e con varios xogadores pensando no seu futuro en clubes que competían directamente co Dépor por evita-lo descenso. Lotina foi un heroe que cáseque consegue o imposible.
roped escribió:Eu coido que Lendoiro é unha especie de Rambo, Santi interpreta o papel de Sheriff e so falta que alguén faga de coronel Trautman e baixe da azotea ao papadas porque do contrario aínda vai haber unha desgraza.
prey escribió:roped escribió:Eu coido que Lendoiro é unha especie de Rambo, Santi interpreta o papel de Sheriff e so falta que alguén faga de coronel Trautman e baixe da azotea ao papadas porque do contrario aínda vai haber unha desgraza.
Esto e para mexar e non botar gota.Ainda encima bodipo creo que lle mangou a mozaDigoistoemarcho escribió:Boas noites a todos,levo lendo este foro dende hai xa unha porrada de anos,en todo este tempo levo lido unha farta de animaladas bestiais pero como non me gusta meterme e son unha persoa bastante tranquila, pois non me gusta aportar,son mais de leer o que aportan outros.
Pero o de hoxe xa clama o ceo e despois de sete ou non sei cantos anos de silencio pois non aguantaba máis.
Isto non vai por ninguén,so quero expresar a miña indignación sobre o baixo que caíu o noso equipo para que falemos de éste home como algo aproveitable e que sexa a única broza que nos queda para agharrarnos a que alguén ten que xogar.
¿Bodipo?por favor,que teñamos que chegar a falar del como aproveitable,danme gañas de vomitar,e que consiga que eu rache un silencio de tantos anos fai que bote espuma pola boca.
Imaxinade,joder,sete anos lendo e nunca puxen nada ata que se empeza a falar de este home como algo aproveitable,non conseguiches marcar un gol en non sei cantos anos,paquete,pero conseguiches que eu publique un comentario,joder,que nin tres anos de Lotinismo o conseguiron.Si te poñemos no parlamento eres capaz de facer que o Beiras se afilie ao PP visto o que conseguiches conmigo.
Dios mío,e mentras en segunda b e na terceira galega xente pasando fame.
¿En que deixamos que convertiran o noso equipo da alma?
Moitas gracias por leerme,e a ver si nos salvamos que eu vexoo moi moi moi moi complicado.
Bodipo,deixa de roubar e colle a Augusto Cesar que foi quen te firmou un retiro dourado para ti e para centos de xeneracións de netos e de bisnetos teus que van vivir caralludamente a conta do Deportivo,e irvos para Guinea os dous xuntiños do brazo
Nach escribió:Supersimpático ver que los españolitos típicos que entran en la discoteca en plan "voy a arrasar con todas las tías del mundo, poniendo morritos y cantando todas las canciones latinas a grito pelado para que sepan que soy latino" acaban la noche comiéndose los mocos, mientras sus amigos cardos se hacen a tremendas de rubias. Tremendo documento
Rifle escribió:Mala suerte Nach, otra noche cambia de táctica y no pongas tantos morritos.
Y Demba Ba a puntito de cerrar su fichaje por el Chelsea. De hecho, el Newcastle ya sondea el mercado en busca de un recambio, y van a iniciar negociaciones por el fichaje de Odemwingie, delantero uzbeko-ruso-nigeriano del West Brom.
Fichajazo para el Chelsea.
Ou2 escribió:Sobre todo porque despues de la marcha de Drogba van a poder jugar con delantero, no como hasta ahora que jugaban con falso 9
prey, en el hilo de Teles escribió:Bueníiiiiiiiiisima noticia.
Bravo. Me encanta.
No lo he visto en mi vida
xoichu escribió:Fichan bien. Puede que no fichen bien
roped escribió:No bareto onde tomo o café non tiñan o Ulysses de Joyce.
Diego Tomás escribió:son las 5 en la mañana y yo no he dormido nada...chicagorose1312 escribió:Éste quería seguir con Oltra, como si lo viera.
Fisterrán escribió:Chelsea 2-0 Arsenal no descanso, aínda que poida parecer imposible non marcou Torres.
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 10 invitados