F.C. Barcelona
-
AntoninhoT
- · Forero Amateur ·
Re: F.C. Barcelona
Bueno, ya nos pagaron lo de Chumi. 
- Superdepor
- · Resurgiendo ·
Creo que este año ganan absolutamente todo. Están a un nivel demasiado alto.
- Marcos
- · Maestro Forero ·
En España seguro,en Europa ya veremos.
Pero este año tienen a Rodri que a mi me parece el mejor del mundo a dia de hoy.
Pero este año tienen a Rodri que a mi me parece el mejor del mundo a dia de hoy.
Recórdanme ao Barcelona dos 100 e pico puntos. Non os vexo pinchando contra ninguén. Van a 4-5 goles por partido e podían ser 7 ou 8. Moita calidade arriba.
Raphinha é un fóra de clase bestial. Se me regalas a un do Barcelona eu non teño dúbida que o elixiría a él.
Raphinha é un fóra de clase bestial. Se me regalas a un do Barcelona eu non teño dúbida que o elixiría a él.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Raphinha e Aubameyang arriba con Loureiro de central zurdo, Riki de pivote e Traoré de lateral. Equipazo.
- Marcos
- · Maestro Forero ·
Todos son buenos y dentro de que todos son buenos los hay muy buenos y dentro de esos muy buenos para mi tienen 6 cracks mundiales en el once a dia de hoy.
Y lo que tienen en el banquillo....
En españa para mi hacen doblete claro pero en Europa no estoy seguro.A mi el PSG me sigue impresionando su plantilla.Y la del Bayern idem.
Y lo que tienen en el banquillo....
En españa para mi hacen doblete claro pero en Europa no estoy seguro.A mi el PSG me sigue impresionando su plantilla.Y la del Bayern idem.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
A Lamine Yamal hai que explicarlle onde está. Metes o 7º gol no 89' e poste a facer bailes de bufón. Non entendo.
Na Champions é onde tiñas que marcar, ou no mundial, ou contra o Madrid.
- Djalmita morre
- · Tus ojos me iluminan Soriano ·
Son otro tema...,mueven el balón, presionan y corren 90min. Si quieren les meten 15 ....
Antes molestaba, ahora xa no, estan farmeando aura. O problema e que os bailes na champions poden sair mal, pillate un dia malo o psg e mandaos pa casa e nin toda a liga marcando de 5 en 5 sirve pa nada.Fisterrán escribió:A Lamine Yamal hai que explicarlle onde está. Metes o 7º gol no 89' e poste a facer bailes de bufón. Non entendo.
Enviado desde mi CPH2493 mediante Tapatalk