Equipaciones
Re: Equipaciones
Pero la segunda es criminal y no por el color.
A maioría dos meus amigos son do Celta. Onte un deles mostruome una rede social celtista onde se indicaba que a nosa terceira equipación sería a camisola celeste que se publicou hai unhas páxinas detrás. Facían mofa de que lles estabamos a homenaxear.
Intenteille explicar que era simplemente roupa de vestir, pero dicíame que non, q estaba conformado que era a terceira equipación. Hoxe entrei aquí e vexo q inda non se publicaron nin as 2a nin a 3a.
A verdade é que era visto que con esa cor ían facer mofa de nós.
Non son moi usuario de RRSS, pero segundo me contou
Intenteille explicar que era simplemente roupa de vestir, pero dicíame que non, q estaba conformado que era a terceira equipación. Hoxe entrei aquí e vexo q inda non se publicaron nin as 2a nin a 3a.
A verdade é que era visto que con esa cor ían facer mofa de nós.
Non son moi usuario de RRSS, pero segundo me contou
Por fin el celeste es un color laureado en el fútbol gallego, deberían estar agradecidos 
@Adler84 hace poco dijo que iba a haber polémica con una de las camisetas. Ojo no vayan los tiros por ahí, lo mismo nos han hecho una celeste. Sería "la de Uruguay" en honor a "Falito" Taborda y Pandiani.
- CocaCela
- · Palestina askatu ·
Yo creo que es porque se acaba la bandera gallega.
-
astigmata
- · Converso escarolista ·
Dirán que es gris, o alguna trapacería similar.
- Adler84
- · Nos han robado el club ·
A mí no me tiran de la manta, pero es alguien que sabe que firmamos con Nike hace dos años, pero el hijoputa no cuenta nada 
Sólo eso, que va a ser polémica y dando a entender que sí va a ser “especial”, no sé decir más… yo me huelo que va a ser algo koruño en lugar de gallego, pero ya veremos.
Sólo eso, que va a ser polémica y dando a entender que sí va a ser “especial”, no sé decir más… yo me huelo que va a ser algo koruño en lugar de gallego, pero ya veremos.
Igual cambian a da bandeira de galicia por unha coa bandeira de españa nas mangas e no cuello xd
En el Teresa Herrera se tocaba el himno de España, no hay que perder las buenas costumbres 
Iso non se di nin de broma.
Quizais o Patrón e Inés, que agora son coleguis de toda a vida, asesorados por Rodri , experto vexilologo, vaian da man e o club saque unha camisola ca bandeira ca cruz de San Andrés, a da Provincia Marítima da Coruña, que a alcaldesa se inventou que é a bandeira da cidade, para que a xente cambie de tema e non fale tanto da súa mellorable xestión.
Para os que non son da cidade deixo ligazón ca nova da arroutada da alcaldesa:
https://www.elidealgallego.com/a-coruna ... 64252.html
El día antes de que se anunciase la primera equipación, vi a un twitero random hablar de que muy pronto se sabría. Esta mañana volví a ver a ese twitero random (ni recuerdo el usuario, igual alguno de aquí sabe quién digo con un avatar creo q de la bandera turca o algo así) diciendo que muy muy pronto tendremos otra camiseta que comprar.
Desconozco si fue casualidad la otra vez y si es un invent, pero juntando eso más el anuncio de Bright ahora en vez de a las 19:06 igual...
Desconozco si fue casualidad la otra vez y si es un invent, pero juntando eso más el anuncio de Bright ahora en vez de a las 19:06 igual...
Pronto tiene que ser, no hay que dárselas de rumorólogo para eso. Dudo que la anuncien junto a un fichaje.