No se lo tengas en cuenta, debe ser que un niño de 12 años le hackeado el usuario.roped escribió: ↑Jueves 04 de Junio de 2026, 10:18Vai resposta máis cutre, recoñece que te esqueciches dos nazis que governaron en Ucraína fai apenas unha década, non pasa nada, si xa todos sabemos que iso carece de toda importancia para ti.Louie Louie escribió: ↑Jueves 04 de Junio de 2026, 9:57Dos últimos anos non, Bulomán, mientes otra vez, estás hablando de antes de. Zelensky entonces (mentira, estás intentando llevar al lector al equivoco a base de falsedades).
Repites la propaganda imperialista fascista como un lorito, incluso te haces eco de RT exponiendo su relato de Odessa.
Tanta razón tienes que eres incapaz de mentir y no ocultar información en cada post.
Vaya esbirro más prescindible del fascismo internacional estás hecho. Estación repetidora de slogans Imperialistas.
Eu simplemente curtei e peguei o que pon na wiki española, organo lorito ao servizo do imperialismo fascista ruso, como todo o mundo sabe, pero estaría encantado de que me explicaras o que sucedeu en Odessa, quero ver ata onde es quen de humillarte.
![]()
Política
- corsomoro
- · omnia sunt communia ·
Re: Política
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
Que oportuno 
Y de bonus propuesta de paz muy sensata de Zelensky.
Y de bonus propuesta de paz muy sensata de Zelensky.
Dices que en Francia no hay corrupción y tal, y te pongo el ejemplo de 3 presidentes de la republica y 3 primeros ministros condenados. Nada más y nada menos.roped escribió: ↑Jueves 04 de Junio de 2026, 8:47En Francia meteuse na trena, durante pouco tempo, ao Presidente da República, aquí nin o Rei ni ningún presidente do Governo pasaron por esa tesitura pese a facer sobrados méritos para elo, e iso débese en gran parte a unha xustiza derechona.Dabicito escribió: ↑Miércoles 03 de Junio de 2026, 14:33Leo en la IA que estos ciudadanos franceses fueron condenados recientemente:roped escribió: ↑Miércoles 03 de Junio de 2026, 8:50
Non me estou equivocando, estou valorando de xeito diferente a ti uns feitos probados, aí non hai equivocación posible, en todo caso hai discrepancia de opinións, non estamos falando de que haxa casos de mala xustiza, estamos falando de corrupción policial sistemática ao longo de décadas co beneplácito de xuíces e medios de comunicación, ti cres que iso non é suficiente motivo como para desconfiar da lexitimidade de todo o sistema, eu creo xusto o contrario, e engado que te fas trampas ao solitario por puro romanticismo nacionalista español, se isto pasase en Francia dirías que é un Estado fallido, pero como falamos da túa nación miras para outro lado.
Presidentes: de la República Jacques Chirac y Nicolas Sarkozy (François Mitterrand murió a tiempo).
Primeros Ministros: Alain Juppé, Édith Cresson y François Fillon.
Por otro lado, siguiendo tu razonamiento, ¿qué empeño tenía la justicia derechona la fiscalía anticorrupcion y todos los elementos administrativos corruptos, la agencia tributaria, la intervención general, la policía nacional, etc etc en derribar al PP?
Para salir del paso te escabulles con uno de tus regates habituales. ¿Cómo lo calificamos, cortina de humo, falacia del hombre de paja?
Luego, en vez de rebatir el argumento de que cada gobierno coloca a sus puestos políticos afines en toda la administración, (inclusive policía) sales con una arroutada sobre Trump.
- Monjacorrecaminos
- · Maestro Forero ·
Me está maravillando la facilidad y rapidez con la que se ha borrado de la memoria y del colectivo de la sociedad la trama de Zapatero que hace dos o tres días parecía la madre nodriza de todas las tramas. Tristemente es porque hemos conocido detalles peores de otra de las tramas
Dabicito escribió: ↑Jueves 04 de Junio de 2026, 22:38Dices que en Francia no hay corrupción y tal, y te pongo el ejemplo de 3 presidentes de la republica y 3 primeros ministros condenados. Nada más y nada menos.roped escribió: ↑Jueves 04 de Junio de 2026, 8:47En Francia meteuse na trena, durante pouco tempo, ao Presidente da República, aquí nin o Rei ni ningún presidente do Governo pasaron por esa tesitura pese a facer sobrados méritos para elo, e iso débese en gran parte a unha xustiza derechona.Dabicito escribió: ↑Miércoles 03 de Junio de 2026, 14:33Leo en la IA que estos ciudadanos franceses fueron condenados recientemente:roped escribió: ↑Miércoles 03 de Junio de 2026, 8:50
Non me estou equivocando, estou valorando de xeito diferente a ti uns feitos probados, aí non hai equivocación posible, en todo caso hai discrepancia de opinións, non estamos falando de que haxa casos de mala xustiza, estamos falando de corrupción policial sistemática ao longo de décadas co beneplácito de xuíces e medios de comunicación, ti cres que iso non é suficiente motivo como para desconfiar da lexitimidade de todo o sistema, eu creo xusto o contrario, e engado que te fas trampas ao solitario por puro romanticismo nacionalista español, se isto pasase en Francia dirías que é un Estado fallido, pero como falamos da túa nación miras para outro lado.
Presidentes: de la República Jacques Chirac y Nicolas Sarkozy (François Mitterrand murió a tiempo).
Primeros Ministros: Alain Juppé, Édith Cresson y François Fillon.
Por otro lado, siguiendo tu razonamiento, ¿qué empeño tenía la justicia derechona la fiscalía anticorrupcion y todos los elementos administrativos corruptos, la agencia tributaria, la intervención general, la policía nacional, etc etc en derribar al PP?
Para salir del paso te escabulles con uno de tus regates habituales. ¿Cómo lo calificamos, cortina de humo, falacia del hombre de paja?
Luego, en vez de rebatir el argumento de que cada gobierno coloca a sus puestos políticos afines en toda la administración, (inclusive policía) sales con una arroutada sobre Trump.![]()
Non dixen que en Francia non houbese corrupción, o que dixen, seguramente expresándome mal, é que se en Francia houbese 3 xefes da UDEF acusados de argallar probas falsas para destruír a rivais políticos moitos españois falarían de Francia como un Estado fallido. Que a cuspide do poder en Francia fose imputada e algún dos seus membros rematase na cadea, proba que o sistema francés funciona algo mellor que o español.
A administración, ata un determinado nivel son funcionarios que acadaron a praza por oposición, e non poden ser separados da súa función pública por cambios del signo político no governo, o governo de turno en todo caso ascende a persoas de ese grupo predefinido, non podes facer unha reforma de calado, explícocho, se Podemos chegase ao poder tería os mandos policiais en contra, e non tería forma de poñer a ningún alto mando afín porque non hai mandos policiais intermedios roxos, en todo caso podes facerte con un trepas de lealdade pouco fiable, tardarían décadas en reformar o Estado profundo do 78, para crear o seu propio Estado profundo. A menor escala é o que lle aconteceu ao governo da marea na Coruña, parte do funcionariado local deixou de facer o seu traballo para converterse en oposición na sombra, o que é lóxico, moitos deles debíanlle o posto ao PSOE e PP, con eles vivían mellor, e querían que volvesen canto antes.
Es tanta la bola de mierda, que ya tenemos el cerebro narcotizaso....Monjacorrecaminos escribió: ↑Viernes 05 de Junio de 2026, 2:21Me está maravillando la facilidad y rapidez con la que se ha borrado de la memoria y del colectivo de la sociedad la trama de Zapatero que hace dos o tres días parecía la madre nodriza de todas las tramas. Tristemente es porque hemos conocido detalles peores de otra de las tramas
Y la bola cada vez es más grande...