the naked man escribió: ↑Lunes 18 de Mayo de 2026, 18:17
Por ejemplo hay ciertos colectivos a los que se da dinero para que los chavales vayan a clase hasta la edad que tienen que ir de forma forzosa, pero no tienen requisitos ningunos aparte de eso. El resultado? El chaval va y se dedica a dar por el culo a todos, reventando las clases y jodiendo a sus compañeros. Y mientras tanto por tener al niño allí jodiendo a todo el mundo les están dando dinero. Vincula las ayudas al comportamiento y ya verás cómo se terminan esas gilipolleces. Audita las clases con cámaras para que haya pruebas de todo y no se puedan alegar las excusas de siempre, pero ahí los padres no están de acuerdo porque se les termina el chollo.
Iso xa o dixeches unha vez en este foro, e xa che dixen que é mentira, volvo facelo.
No Reino de España non hai ningunha lei que outorgue, ou reste, dereitos en base a etnia, por agora, VOX quere mudar isto.
Nin xitanos, nin ninguén, recibe unha paga específica por escolarizar aos seus fillos, o que sucede é que toda persoa que perciba algún tipo de axuda social, sexa xitano, negro paio ou vetiligo, debe escolarizar aos fillos, se non o fixeran serían sancionados, como o seríamos calquera de nós. No caso dos perceptores de axudas o castigo consiste en quitarlle a paga, para ti isto é o mesmo que pagar por mandar os fillos o cole, pero créeme , non o é, pero o certo é que deberían ser sancionados mediante o mesmo modelo que o seríamos calquera de nos, saíría máis caro e sería máis lento pero evitaríanse suspicacias.
the naked man escribió: ↑Lunes 18 de Mayo de 2026, 18:17
Yo no estoy en cuenta de que se den ayudas si hace falta, solo jodería, pero los requisitos de todo deberían de ser iguales para el total de la población en todos los casos posibles, y se debería controlar que esos requisitos que se declaran sean reales. Será por gente cobrando ayudas porque "no tienen un duro" con un bemeta de la ostia o un mercedes en la puerta de casa, que por fuera se cae a trozos pero por dentro parece un palacio, al nivel de algunas imágenes que salían cuando estaba tan de moda lo de la Cañada Real en Madrid de gente diciendo que no tenían para la luz de lo pobres que eran mientras se veían Panameras, Taycan o M4 de fondo, que un cambio de neumáticos ya cuesta más seguramente de lo que te gastas en luz en todo el año
Lo que quiero decir es que hay mucha gente que cobra las ayudas porque desgraciadamente le hacen falta y hay mucha gente que se aprovecha de ellas también para vivir rascándola o para sacarse pasta de algo que no debería usarse para ello.
Os requisitos son iguais para todas as persoas, outro tema é a existencia de picaresca e tamén de corrupción entre os propios funcionarios, este é un dos motivos polo cal defendo a Renda Básica Universal, se todos cobramos poderíamos prescindir de gran parte do enorme e caro aparato de verificación de requisitos e de xestión de recursos, sería todo máis fluído e áxil, sería un Estado máis pequeno, iso que tanto gusta aos liberais, ademais asegurariámonos que todos aqueles que merecen ser axudados o son, a cambio manteríamos a unha chea de parasitos, pero eu coido que sae máis a conta pagar a eses parasitos para que non fagan nada, que pagar a outras persoas para vixialos, e tentar reconducilos.
Non habería pensións non contributivas, non habería ingreso mínimo vital, nin becas, nin subvencións... todo ese enorme gasto, e o derivado da súa verificación e xestión, sería substituído por algo moi simple, todos cobramos x euros ao mes, a mesma cantidade, dá igual que sexas Amancio Ortega ou un ionqui, todos o mesmo.
A cambio teríamos millóns de persoas con máis recursos para estudar, para crear as súas propias empresas, ao mesmo tempo incrementariamos o consumo interno, sobre todo no tocante aos produtos esenciais. Tamén baixaría a delincuencia, sobre todo se asociamos a posta en marcha da RBU a legalización de drogas, sobrarían cárceres e polis, aforro de diñeiro público, e aumentaría a recadación fiscal.
A cambio de todo isto teríamos unha maior inflación, e unha maior presión migratoria, pero eu creo que claramente compensaría.
Eu da familia da túa sogra non dixen nada, xa teño dabondo ca miña.Blankito escribió: ↑Lunes 18 de Mayo de 2026, 19:27
Pues vale @roped , te doy toda la razón, lo que te dije de la familia de mi suegra, es mentira, me lo invente, me las pillas al vuelo!!![]()
Coño!! Si te lo digo es por que es verdad. Ya te dije que lo de las ayudas a extranjeros las vi en la TV, pero que tampoco me extrañaría.
El pájaro tiene 63 años, cobrando esa pasta, viviendo con la pareja(funcionaria) y con comida que le da caritas. Y haciendo ñapas en b, no le vayan a joder la paga
Pero o do orfiño de 63 anos é moi gorda, como te podes crer semellante bola?.
Cobrará por calquera outro motivo sen merecelo, por tolo, porque lle doe o lombo... pero eu apostaría a que se acolle ao subsidio para maiores de 52 anos, unha axuda que se cobra de forma indefinida ata a idade de xubilación. A contía en 2026 é de 480 euros ao mes, sen pagas extraordinarias, unha puta merda na miña opinión, eu non contrataría a ninguén que se conforma con vexetar ata os 65 con esa pasta ao mes, é mellor quer se quede ao parado e non dea polo cu. O que teño claro é que por orfo non cobra.