Estadio Abanca Riazor
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Re: Estadio Abanca Riazor
No quiero que parezca que te persigo pero...
Lo raro sería que...
Lo raro sería que...
Me aposté 100€ a mí mismo a qué venías a esto. Que amargado y previsible eres.valeron4ever escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 20:08No quiero que parezca que te persigo pero...
Lo raro sería que...
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Díxolle a pota ó caldeiro.Andretua escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 20:11Me aposté 100€ a mí mismo a qué venías a esto. Que amargado y previsible eres.valeron4ever escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 20:08No quiero que parezca que te persigo pero...
Lo raro sería que...
Señor, que si quiere bolsa?valeron4ever escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 20:12Díxolle a pota ó caldeiro.Andretua escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 20:11Me aposté 100€ a mí mismo a qué venías a esto. Que amargado y previsible eres.valeron4ever escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 20:08No quiero que parezca que te persigo pero...
Lo raro sería que...
-
1OJOSELUIS
- · Maestro Forero ·
E baixar o volume dous ou tres puntos.chaney escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 19:57La verdad es que sí. Igual el hombre es un tipo magnífico, pero como speaker es lamentableGalahad escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 19:11A ver, que ten toda a pinta de que desde o clube se segue o foro..., vou facer unha petición a ver se a recollen tamén. Por favor, quitade a ese speaker de Riazor, qué cousiña máis pesadiña miña nai querida! O de onte era directamente insoportable. A verdade é que se iso é o mellor ó que podemos aspirar, gañamos moito sen speaker e só cunha locución de siri para os trocos e as aliñacións.![]()
- Charly Gaul
- [Mod] · Grimpeur ailé ·
El speaker es tomitx? A mí no me parece el horror, hay cosas peores, como la calidad de la megafonía para empezar
1OJOSELUIS escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 22:51E baixar o volume dous ou tres puntos.chaney escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 19:57La verdad es que sí. Igual el hombre es un tipo magnífico, pero como speaker es lamentableGalahad escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 19:11A ver, que ten toda a pinta de que desde o clube se segue o foro..., vou facer unha petición a ver se a recollen tamén. Por favor, quitade a ese speaker de Riazor, qué cousiña máis pesadiña miña nai querida! O de onte era directamente insoportable. A verdade é que se iso é o mellor ó que podemos aspirar, gañamos moito sen speaker e só cunha locución de siri para os trocos e as aliñacións.![]()
Por lo que tengo entendido, el responsable del volumen es cosa de un fulano aparte, no del speaker.
Piensa que muchos no arriman cebolleta ni en casa. Es un apto de Piedad hacia ellosvaleron4ever escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 20:00Para gustos colores, tb aquí todos odiamos a biquiño cam, e seguro que a gran maioria está a favor desas cousas
- Mr Mojo Risin
- · Maestro Forero ·
Sí.Charly Gaul escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 23:03El speaker es tomitx? A mí no me parece el horror, hay cosas peores, como la calidad de la megafonía para empezar
Lo que hay que hacer es mejorar la calidad el sonido, algo que imagino que harán de cara a la temporada que viene.
- Galahad
- · habeas corpus ·
Sí, a megafonía ten moita marxe de mellora pero a mín o speaker e a súa omnipresencia continua fáiseme insufrible ó punto de telo metido na chola e pensar se non calará un pouquiño por favor
pero tamén entendo o que dicides de que para gustos se fixeron as cores...
- Adler84
- · Maximilien Robespierre ·
Es la cansinidad de pensar que hay que hacer cosas sin parar, en lugar de dejar a la gente un poco tranquila.
Y joden el ambiente de la gente, que es lo bonito de un campo de fútbol y no la música (horrible o no) de la megafonía o un tipo dando la chapa.
Y joden el ambiente de la gente, que es lo bonito de un campo de fútbol y no la música (horrible o no) de la megafonía o un tipo dando la chapa.