Manu Sainz [Director de Comunicación]
Re: Manu Sainz [Director de Comunicación]
Nadie nunca usó ese término, y menos en el ámbito deportivista. Llevan unos meses colándolo de vez en cuando en algún video y publicación.
Y cero dudas de que en esto si están influenciados por la afouteza. Manusa funciona así.
Y cero dudas de que en esto si están influenciados por la afouteza. Manusa funciona así.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Eu con Gemini de pago falo moito en galego e sen problema eh? Esto dí a IA de Google ao preguntarlle polo termo teimosía:roped escribió: ↑Jueves 30 de Abril de 2026, 9:23A nivel galego a IA é unha trapallada, é o que teñen as linguas minorizadas, o que non me esperaba é que nos gañe o puto ligur, si que estamos fodidos.
Das IAs que coñezo a que mellor trata o galego, e os temas galegos, é DeepSeek, minipunto para o PCCh.
O termo teimosía en galego define unha actitude ou trazo do carácter de quen se mantén firme e constante nunha idea, propósito ou comportamento, moitas veces de forma excesiva ou sen atender a razóns.
Aquí tes un desglose detallado do seu significado:
1. Definición Principal
A teimosía é a calidade da persoa teimuda. Refírese á insistencia persistente en algo, sexa unha opinión, un obxectivo ou unha conduta, incluso cando as circunstancias ou a lóxica suxiren o contrario.
2. Matices e Sinónimos
Dependendo do contexto, a "teimosía" pode ter unha connotación negativa (obstinación) ou máis neutral (perseveranza):
Obstinación: Cando a persoa non quere recoñecer un erro ou cambiar de parecer por puro orgullo.
Tenacidade / Porfía: Unha forma de teimosía máis positiva, ligada á constancia para acadar unha meta difícil.
Encirrre: Un grao máis intenso de teimosía, case obsesivo.
Sinónimos comúns en galego:
Testuadez
Obcecación
Porfía
Contumacia (máis formal ou xurídico)
3. A Familia de Palabras
Para usar correctamente o termo, convén coñecer os seus derivados:
Teimudo / Teimuda: A persoa que ten teimosía.
Teimar: O verbo que indica o acto de insistir ou obstinarse en algo ("Teimou en que quería ir a pé").
Teima: A idea fixa ou a obsesión que causa a teimosía ("Ten a teima de que o van enganar").
4. Exemplos de Uso
"Pola súa teimosía, non quixo pedir axuda e ao final non deu rematado o traballo."
"Grazas á súa teimosía no estudo, conseguiu aprobar a oposición á primeira."
"Déixao estar, que cando lle dá a teima, non hai quen o faga cambiar de opinión."
A min a nosa actitude ca canteira pareceme de todo menos teimosa. Igual e o que lle queren meter na cabeza os nenos?
teima, teimudo, teimosia. Son palabras básicas, pra quen que saiba galego claro
A esto ayudamos un poco @roped y yo hace medio año o así.Reogalego13 escribió: ↑Jueves 30 de Abril de 2026, 12:30Eu con Gemini de pago falo moito en galego e sen problema eh? Esto dí a IA de Google ao preguntarlle polo termo teimosía:roped escribió: ↑Jueves 30 de Abril de 2026, 9:23A nivel galego a IA é unha trapallada, é o que teñen as linguas minorizadas, o que non me esperaba é que nos gañe o puto ligur, si que estamos fodidos.
Das IAs que coñezo a que mellor trata o galego, e os temas galegos, é DeepSeek, minipunto para o PCCh.
O termo teimosía en galego define unha actitude ou trazo do carácter de quen se mantén firme e constante nunha idea, propósito ou comportamento, moitas veces de forma excesiva ou sen atender a razóns.
Aquí tes un desglose detallado do seu significado:
1. Definición Principal
A teimosía é a calidade da persoa teimuda. Refírese á insistencia persistente en algo, sexa unha opinión, un obxectivo ou unha conduta, incluso cando as circunstancias ou a lóxica suxiren o contrario.
2. Matices e Sinónimos
Dependendo do contexto, a "teimosía" pode ter unha connotación negativa (obstinación) ou máis neutral (perseveranza):
Obstinación: Cando a persoa non quere recoñecer un erro ou cambiar de parecer por puro orgullo.
Tenacidade / Porfía: Unha forma de teimosía máis positiva, ligada á constancia para acadar unha meta difícil.
Encirrre: Un grao máis intenso de teimosía, case obsesivo.
Sinónimos comúns en galego:
Testuadez
Obcecación
Porfía
Contumacia (máis formal ou xurídico)
3. A Familia de Palabras
Para usar correctamente o termo, convén coñecer os seus derivados:
Teimudo / Teimuda: A persoa que ten teimosía.
Teimar: O verbo que indica o acto de insistir ou obstinarse en algo ("Teimou en que quería ir a pé").
Teima: A idea fixa ou a obsesión que causa a teimosía ("Ten a teima de que o van enganar").
4. Exemplos de Uso
"Pola súa teimosía, non quixo pedir axuda e ao final non deu rematado o traballo."
"Grazas á súa teimosía no estudo, conseguiu aprobar a oposición á primeira."
"Déixao estar, que cando lle dá a teima, non hai quen o faga cambiar de opinión."
Pues la cantera no se si se caracteriza por la "teimosía" pero aquí en foro podemos dar fe que sí. 
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
Gallego básico, estoy flipando un poco con que no conozcáis el término.
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
Vaya nacionalista sin gluten estás hecho, ponles el de Agal coño!roped escribió: ↑Jueves 30 de Abril de 2026, 9:16O de buscar nun dicionario de galego non se che pasou pola moleira?.astigmata escribió: ↑Jueves 30 de Abril de 2026, 9:12Al buscar con el traductor lo identificó como Ligur (Quimera dirá¿?), traduciéndolo como -Temasia-, cosa que no tengo ni idea que es, así que lo busqué, y la IA me soltó esto:
"Contexto Histórico/Diccionario Madoz: En el Diccionario Madoz (página 1) se menciona la palabra en la descripción de San Asenjo (Soria), indicando que el clima es húmedo "en temasia" (posiblemente un arcaísmo o error tipográfico en la fuente para indicar exceso de humedad) y propenso a enfermedades."
Considerando lo que está en negrita me parece excelente elección para Abegondo, productor de lisiados desde tiempos inmemoriales.![]()
https://academia.gal/dicionario/-/termo/teimos%C3%ADa
https://academia.gal/dicionario/-/termo/teima
Tamén temos etimolóxico.
https://rinodicionarios.com/etimoloxico
https://estraviz.org/
A teima que temos coa nosa canteira é a enterrala no primeiro equpo, por iso verás a Barcia sendo suplente de Comas, a Riki por diante de Noe Carrillo ou á xente chamándolle gordo a Mella en canto comece a pretemporada.
Eu tamén estou bastante sorprendido.Louie Louie escribió: ↑Jueves 30 de Abril de 2026, 23:31Gallego básico, estoy flipando un poco con que no conozcáis el término.
Louie Louie escribió: ↑Jueves 30 de Abril de 2026, 23:53Vaya nacionalista sin gluten estás hecho, ponles el de Agal coño!roped escribió: ↑Jueves 30 de Abril de 2026, 9:16O de buscar nun dicionario de galego non se che pasou pola moleira?.astigmata escribió: ↑Jueves 30 de Abril de 2026, 9:12Al buscar con el traductor lo identificó como Ligur (Quimera dirá¿?), traduciéndolo como -Temasia-, cosa que no tengo ni idea que es, así que lo busqué, y la IA me soltó esto:
"Contexto Histórico/Diccionario Madoz: En el Diccionario Madoz (página 1) se menciona la palabra en la descripción de San Asenjo (Soria), indicando que el clima es húmedo "en temasia" (posiblemente un arcaísmo o error tipográfico en la fuente para indicar exceso de humedad) y propenso a enfermedades."
Considerando lo que está en negrita me parece excelente elección para Abegondo, productor de lisiados desde tiempos inmemoriales.![]()
https://academia.gal/dicionario/-/termo/teimos%C3%ADa
https://academia.gal/dicionario/-/termo/teima
Tamén temos etimolóxico.
https://rinodicionarios.com/etimoloxico
https://estraviz.org/
- Filotas
- · Chocolate Suizo >>>>>> Chocolate Belga ·
Ya sabemos porque te ha dicho que el depor subía.Reogalego13 escribió:Eu con Gemini de pago falo moito en galego e sen problema eh?roped escribió: ↑Jueves 30 de Abril de 2026, 9:23A nivel galego a IA é unha trapallada, é o que teñen as linguas minorizadas, o que non me esperaba é que nos gañe o puto ligur, si que estamos fodidos.
- QUIMERA
- · FOSSA DEI GRIFONI ·
Este tenía que tirar de contactos y portadita de periódicos atizando a los arbitrajes contra el Depor
- Marcos
- · Maestro Forero ·
Este es un fervellasverzas...es lo que es.
Si fervellasverzas lo ven los mods como insulto lo retiro.No se como expresar mejor que me parece Sainz
Si fervellasverzas lo ven los mods como insulto lo retiro.No se como expresar mejor que me parece Sainz
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Bien aquí el club