R.C. Celta de Vigo
Re: R.C. Celta de Vigo
Lo de los 5 equipos en Champions no está confirmado no? Se la juegan entre Alemania y España creo.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Non, pero agora mesmo vai ganando España. O de Inglaterra si que está confirmado.
Coeficientes de clubes por federación 2025/26
1. Inglaterra 230.125 puntos / 9 clubes = 25.569 de media
2. España 167.250 puntos / 8 clubes = 20.906 de media
3. Alemania 142.000 puntos / 7 clubes = 20.285 de media
4. Portugal 95.500 puntos / 5 clubes = 19.300 de media
5. Italia 131.000 puntos / 7 clubes = 18.714 de media
https://es.uefa.com/nationalassociation ... ?year=2026
Se o Bayern elimina o Madrid, supoño que influirá pero non sei como puntúa eso. O Friburgo pode jodelos por partida dobre
O Bayern pasa pero o Atlético tamén, o Friburgo pasa pero o Betis tamén, o Rayo pasa pero o Mainz tamén. Está igualado.
- ResveraTroll
- · Trollon d'Or 2025 ·
Non sei onde vin o outro día que terían que eliminar a Madrid, Barsa, Celta, Betis e ó Atleti na seguinte fase para que Alemania adiante a España. Supoño que o Rayo tamén conta.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Pero contan igual todas as rondas ou que? Se os tres equipos alemáns levantan os tres títulos europeos non remontan? Deberían estar primeiros, directamente.ResveraTroll escribió: ↑Domingo 12 de Abril de 2026, 20:29Non sei onde vin o outro día que terían que eliminar a Madrid, Barsa, Celta, Betis e ó Atleti na seguinte fase para que Alemania adiante a España. Supoño que o Rayo tamén conta.
- ResveraTroll
- · Trollon d'Or 2025 ·
Non sei, a miña investigación limitouse a un reel que me saíu en InstagramFisterrán escribió: ↑Domingo 12 de Abril de 2026, 20:33Pero contan igual todas as rondas ou que? Se os tres equipos alemáns levantan os tres títulos europeos non remontan? Deberían estar primeiros, directamente.ResveraTroll escribió: ↑Domingo 12 de Abril de 2026, 20:29Non sei onde vin o outro día que terían que eliminar a Madrid, Barsa, Celta, Betis e ó Atleti na seguinte fase para que Alemania adiante a España. Supoño que o Rayo tamén conta.
- Monjacorrecaminos
- · Forero Experto ·
Ni de coña vamos a pelear por la quinta plaza, es que es imposible así. Al final sí que tenemos dependencia, desde que se lesionó Starfelt nos encajan de todo. Y como apenas tiramos a puerta pues así van los resultados
Lo de hoy desde luego si la intención era convencer al equipo y a la grada de la remontada, ha salido regular la cosa.
El equipo se ha caído, están de vacaciones y Giráldez no tiene ni idea de como levantarlo.
-
Aupa Galicia
- · Recién Llegado ·
Pues si, los aficionados deportivistas podéis darnos toda la caña queráis después del esperpento de hoy. Y merecido.
- Ou2
- · Que duda cabe ·
No estamos para muchos vacilesAupa Galicia escribió: ↑Domingo 12 de Abril de 2026, 21:08Pues si, los aficionados deportivistas podéis darnos toda la caña queráis después del esperpento de hoy. Y merecido.
Pero se rieron del Coruña echando humito
Creo que es la cosa más acomplejada que he visto nunca en el mundo del fútbol. De verdad que no saben lo feliz que me hacen teniéndonos en mente a cada segundo incluso cuando llevan casi 10 años jugando en divisiones superiores.
Ha quedado regular también con el 0-3 
En cualquier caso, viendo la reacción del público, creo que nadie o casi nadie se ha enterado de que iba la cosa.
En cualquier caso, viendo la reacción del público, creo que nadie o casi nadie se ha enterado de que iba la cosa.
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Es que la mayoría de gente que sale a la calle no sabe si el Depor echó humo en un no gol contra el Santander. Cosa lógica y normal.
Pero bueno, hay mucho enfermito
En este caso el club