Noé Carrillo, 37
- BossYandel
- · Born to win ·
Re: Noé Carrillo, 37
Si ascendemos, cesión a un segunda recién ascendido en el que vaya a jugar. Si nos quedamos en la B debe estar entre los candidatos claros al once titular.
-
astigmata
- · Converso escarolista ·
No vería sentido a ceder a Noe y quedarnos con Riki y Patiño, la verdad.
Patiño es carne de Boa sorte, Charlie
Creo que le vendría bastante mejor la cesión a Patiño que a Noe. Noe necesita exigencia y luchar por minutos, Patiño necesita estabilidad para demostrar su fútbol.
No me gustan demasiado las cesiones de chavales salvo que hayan tenido ya la oportunidad en el primer equipo, me da la sensación de que el fútbol depende un 90% de los contextos y con una mala cesión nos hemos cargado ya a varios canteranos, entre ellos Ochoa, Rubén y en menor medida Diego.
No me gustan demasiado las cesiones de chavales salvo que hayan tenido ya la oportunidad en el primer equipo, me da la sensación de que el fútbol depende un 90% de los contextos y con una mala cesión nos hemos cargado ya a varios canteranos, entre ellos Ochoa, Rubén y en menor medida Diego.
Nada de cesiones, al primer equipo, que es donde debería llevar ya unos cuantos meses
Solo nosotros podemos no aprovechar a un jugador así.
A mí modo de ver no está jugando en el primer equipo por haber traído a Riki y por la cabezonería de Hidalgo con JD.
Bueno, Noé ya no estaba en el primer equipo antes de que llegara Riki, y no estaba nada claro que fuera a venir.
Por eso añado lo de JD, que tras probar a Riki y ver que no le daba lo que quería Hidaldo en lugar de apostar por cantera decidió poner a JD y retrasar a Mario.
Non entendo porque noutros lados non hai medo por apostar pola xente válida da canteira, e aquí sempre pensamos que o mellor é que saian cedidos e traer algún nécora para que ocupe o seu lugar
Pero é cousa dos adestradores, supoño que por falta de ritmo, Bil chega xusto á segunda parte de momento. Dende a dirección deportiva estáse facendo mellor a cousa con plantilla curta ata inverno o que leva a que moitos entren nos adestramentos e penso que ata afectou positivamente no Fabril. Polo que se ve en segunda RFEF, Noé debería acabar chegando pero a exixencia é cada vez máis grande.
Os xogadores teñen que tomar nota do valor da pretempada a Patiño valeulle para estar. E logo valorar cada minuto no Fabril e nos adestramentos do primeiro equipo
Os xogadores teñen que tomar nota do valor da pretempada a Patiño valeulle para estar. E logo valorar cada minuto no Fabril e nos adestramentos do primeiro equipo