Real Zaragoza
- ibrahimovic
- · Ian Malcolm ·
Re: Real Zaragoza
Pero Saidu fue el que jugó de central en la ida?
- Ou2
- · Que duda cabe ·
No, ese fue Ale Gomesibrahimovic escribió: ↑Domingo 22 de Marzo de 2026, 0:39Pero Saidu fue el que jugó de central en la ida?
Mais non tenhen un porteiro millor ainda que sexa do filial? porque mimadrinha
Bos movementos arriba e automatismos, atrás son equipo de Primeira RFEF media táboa.
Creo que el club se tendría que quejar de las palabras de Dani Gómez a las estancias pertinentes. No favorece a la imagen del deportivo que un jugador diga esas palabras y sobre todo cuando miente
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Pablo Insua é outro exemplo do sobrevalorados que temos a algúns xogadores. Cuestionouse se era boa operación vendelo por 3,5 millóns e traer a Fabian Schar máis barato. 30 partidos xogou en 1ª no Huesca.
- ResveraTroll
- · Trollon d'Or 2025 ·
Pablo Insua é una PsyOp do Deportivo dende a canteira pra mandar ó Zaragoza a 1RFEF
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Xa ten mérito Pablo. Aquel baluarte o ano de segunda cando saira da canteira. Foi capaz de ser o único central da Liga ó que Zaka lle gaña balons por alto 
Nos quejamos de Hidalguiño pero que su entrenador se enteró de que con anular a Mario les bastaba en el descanso 
- tatukovic
- · Soy un iluso ·
A ver si la semana que viene vuelven a la senda de la victoria
Bueno, tivo dúas lesións bastante jodidas e nunca voltou a ser o mesmo. De feito no ascenso do Lega foi o mellor central da categoría. No pretendo comparalo con Schär tampouco.
Me gustó mucho Saidu, me lo traería incluso para Primera.
Por lo demás están a 6 de la salvación que hoy pueden ser tranquilamente 7, teniendo que jugar además la semana que viene contra el Santander. Para mi sería un milagro que se salvasen pero peores cosas se han visto.
Por lo demás están a 6 de la salvación que hoy pueden ser tranquilamente 7, teniendo que jugar además la semana que viene contra el Santander. Para mi sería un milagro que se salvasen pero peores cosas se han visto.
- QUIMERA
- · FOSSA DEI GRIFONI ·
Tiene buena pinta
Eu a dia de hoxe apostaría a que se acaban salvando