Política

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
roped
· Sedicioso ·

Re: Política

Mensaje por roped » Viernes 30 de Enero de 2026, 12:03

Certo, cruzóuseme o cable cas cocheiras de Arteixo.

Nin idea da historia do trole, seguro que tes razón, pero eu sempre lin que fora o primeiro en artigos coma este:

En 1943, los promotores recibieron la autorización para la instalación de la línea, de 34 kilómetros de longitud, que de este modo se convirtió en la primera del país que uniría dos localidades, ya que las existentes hasta entonces sólo tenían recorridos urbanos.

https://www.laopinioncoruna.es/coruna/2 ... 44689.html

En algures tamén lin que un tal Arsenio Iglesias currara no trole, coido que facéndoo, pero vaite saber que hai de certo nesa información visto o visto.

Dabicito
· Forero Experto ·

Mensaje por Dabicito » Viernes 30 de Enero de 2026, 13:22

Quién sabe. Lo que sí creo que Arsenio tuvo una librería en Coruña, o igual me falla el recuerdo.

Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·

Mensaje por Reogalego13 » Viernes 30 de Enero de 2026, 15:59

roped escribió:
Viernes 30 de Enero de 2026, 12:03
Certo, cruzóuseme o cable cas cocheiras de Arteixo.

Nin idea da historia do trole, seguro que tes razón, pero eu sempre lin que fora o primeiro en artigos coma este:

En 1943, los promotores recibieron la autorización para la instalación de la línea, de 34 kilómetros de longitud, que de este modo se convirtió en la primera del país que uniría dos localidades, ya que las existentes hasta entonces sólo tenían recorridos urbanos.

https://www.laopinioncoruna.es/coruna/2 ... 44689.html

En algures tamén lin que un tal Arsenio Iglesias currara no trole, coido que facéndoo, pero vaite saber que hai de certo nesa información visto o visto.
O artigo diría que está mal. A de Pontevedra-Marin inaugurouse ese mismo ano 43. A de Carballo non se inaugurou ata 1950 según teño entendido eu. Vamos, que xa había un trole que conectaba duas localidades. Que se cadra escapaseme algún dato ou alguna cousa, pero penso que é como digo.

Responder