Torneos de selecciones
Re: Torneos de selecciones
Unos impresentables que ojalá se lleven sanción al igual que el único forero que está hablando de este tema dejando caer su mierda racista de siempre.
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Que racista mais raro, que non se mete cos mais negros. Senon cos que mostraton unha actitude lamentable
Sinalar esa actitude lamentable fixérono moitos, e sen meter o discurso habitual de ese foreiro. E vouche dar o gusto de correxir racista por xenófobo, que a cada quen lle molesta ler o que lle molesta ler, a min o racismo e a xenofobia, a ti polo q sexa un erro semántico.valeron4ever escribió: ↑Lunes 19 de Enero de 2026, 16:55Que racista mais raro, que non se mete cos mais negros. Senon cos que mostraton unha actitude lamentable
Ahora dilo sin llorar.
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
A min o que me molesta é o que fai mal. Non teño eu culpa que xogadores, gardas de seguridade e recollepelotas marroquís (que non deberan ter moitos problemas económicos) actúen igual que compatriotas seus no raval cos turistas. E que o feito de que actúen así ante as cámaras dalle que pensar a calquera (que non teña a venda nos ollos) como o farian en outro entorno.Peixe escribió: ↑Lunes 19 de Enero de 2026, 17:21Sinalar esa actitude lamentable fixérono moitos, e sen meter o discurso habitual de ese foreiro. E vouche dar o gusto de correxir racista por xenófobo, que a cada quen lle molesta ler o que lle molesta ler, a min o racismo e a xenofobia, a ti polo q sexa un erro semántico.valeron4ever escribió: ↑Lunes 19 de Enero de 2026, 16:55Que racista mais raro, que non se mete cos mais negros. Senon cos que mostraton unha actitude lamentable
Mentres tanto, vos seguide levantando o puño, pintando bancos de cores e poñendo puntos violetas, que sirve de moito.
Edit: non me fastidiar que a grandísima maioría das persorss que viron esto, non pensaron na final de Champions en Paris ou no Raval
Edit2: dios, e que non paro de ver vídeos. A actitudes é lamentable en todos os ámbitos. Xogadores, recollepelotas, gardas de seguridade, periodistas, mandatarios. Vese que en África tb son moi racistas con eles, que nom os traga ninguén.
Se aplicamos a túa lóxica, cando vemos a xogadores ou ultras europeos (e de aquí) liándoa, agredindo ou insultando, deberiamos pensar que "todos os do seu país son iguais e a saber o que fan na casa"? Non, verdade? Aí entendemos que son uns cantos impresentables. Imbéciles hai con cartos e sen cartos, e en todas as nacionalidades. Aproveitar o que fan catro tíos quentes nun partido para xustificar o odio contra 40 millóns de persoas é sinxelamente preguiza intelectual.valeron4ever escribió: ↑Martes 20 de Enero de 2026, 2:25A min o que me molesta é o que fai mal. Non teño eu culpa que xogadores, gardas de seguridade e recollepelotas marroquís (que non deberan ter moitos problemas económicos) actúen igual que compatriotas seus no raval cos turistas. E que o feito de que actúen así ante as cámaras dalle que pensar a calquera (que non teña a venda nos ollos) como o farian en outro entorno.Peixe escribió: ↑Lunes 19 de Enero de 2026, 17:21Sinalar esa actitude lamentable fixérono moitos, e sen meter o discurso habitual de ese foreiro. E vouche dar o gusto de correxir racista por xenófobo, que a cada quen lle molesta ler o que lle molesta ler, a min o racismo e a xenofobia, a ti polo q sexa un erro semántico.valeron4ever escribió: ↑Lunes 19 de Enero de 2026, 16:55Que racista mais raro, que non se mete cos mais negros. Senon cos que mostraton unha actitude lamentable
Mentres tanto, vos seguide levantando o puño, pintando bancos de cores e poñendo puntos violetas, que sirve de moito.
Edit: non me fastidiar que a grandísima maioría das persorss que viron esto, non pensaron na final de Champions en Paris ou no Raval
Edit2: dios, e que non paro de ver vídeos. A actitudes é lamentable en todos os ámbitos. Xogadores, recollepelotas, gardas de seguridade, periodistas, mandatarios. Vese que en África tb son moi racistas con eles, que nom os traga ninguén.
O de chamarme podemita fíxome gracia, a verdade é que prefiro que pensen que son un woke antes que un xenófobo
- The Driver
- · Uno del Coruña ·
- Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol
Catro tíos quentes 
Casi mejor lo de los condicionantes socioeconómicos.
Sabemos si consiguieron robar la toalla al final?
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Sería simpático se non fora pq xente con esas mesmas ideas está en administracións, partidos políticos, etc. E despois temos que tragar coas suas políticas chusteras (mentres enchen os seus bolsillos, eso sí).The Driver escribió: ↑Martes 20 de Enero de 2026, 4:17Catro tíos quentes
E sigo en política, pq aquí xa me estou desviando.
Ostia que grande el portero de Senegal, celebrando la victoria, con la medalla en la boca y la toalla en la mano.
Tenía que poner en la historia, ni os llevasteis la Copa ni la toalla
Tenía que poner en la historia, ni os llevasteis la Copa ni la toalla
- the naked man
- · Maestro Forero ·
Ojalá que el portero abriera la puerta del vestuario marroquí y se la tirara dentro
Por cierto, vaya cateto el iluminado del penalty a lo panenka. No Djalminha se atrevió a eso contra el Arsenal creo que fue en su momento, hasta él que estaba como un sonajero en el campo sabía cuándo podía hacerlo y cuándo no.
Bueno, juraría que Djalma tiró uno así en Milán con el pase de la fase de grupos por decidir.the naked man escribió: ↑Martes 20 de Enero de 2026, 11:08Ojalá que el portero abriera la puerta del vestuario marroquí y se la tirara dentro
Por cierto, vaya cateto el iluminado del penalty a lo panenka. No Djalminha se atrevió a eso contra el Arsenal creo que fue en su momento, hasta él que estaba como un sonajero en el campo sabía cuándo podía hacerlo y cuándo no.
A reacción de Infantino cando falla Brahim tampouco é moi neutra
, non sei porque me da que a final do Mundial do 2030 non lle gustaría moito que fose no Bernabeu
.
Ao mellor o fifa da Paz de 2026 é para Hassan
Ao mellor o fifa da Paz de 2026 é para Hassan