Música

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·

Re: Música

Mensaje por Reogalego13 » Viernes 05 de Diciembre de 2025, 11:58

@roped os suaves literalmente é a banda que mais veces vin en directo. Tiven a oportunidade de velos unas 14 veces. Una bandeira deles preside o salón da miña casa e teño o logotipo do gato tatuado na pel (único tatuaxe que teño). Son un dos grupos que mais escoitei e parte fundamental da banda sonora da miña vida.

En todolos bolos que os vin paseino de puta madre, o que non vin en ningún de esos 14 bolos foi afinar ben a Yosi, que é do que falaba @Fisterrán cando decía que estos reggeatoneros e traperos non fan en comparación cas bandas de rock nas que, según di el, os seus cantantes si afinaban. Eu só poño como exemplo a un dos cantantes de rock mais famosos da historia de España que non afinaba un carallo e que viviu 40 anos da música enchendo por donde iba.

E si, escribía moi boas letras. Para min é, xunto a Robe Iniesta, o mellor letrista de España. A cousa é que no rap, trap e demais música urbana tamen hai bos letristas. Personalmente teño una relación extraña coa música de C Tangana. Gustame moito como escribe cancións, pero para min é un pouco a representación do dilema do bigote de Hitler (ainda que che molase estéticamente, non o pondrias por ser o símbolo dun psicópata) por facer o himno do Celta.

Pablo1989
· Maestro Forero ·

Mensaje por Pablo1989 » Viernes 05 de Diciembre de 2025, 12:43

Reogalego13 escribió:
Viernes 05 de Diciembre de 2025, 9:04
A ver, yo no soy precisamente sospechoso de defender esa música, pero el último disco de Bad Bunny está cojonudo. Claro que se va mucho a la salsa y se rodea de buenos músicos. Ahí está el resultado. Obviamente si se escucha lleno de prejuicios pues nunca le verás el qué, pero tener lo tiene.
Bad Bunny es el que menos me chirría de esa lista.

NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·

Mensaje por NoGarD » Viernes 05 de Diciembre de 2025, 13:16

Bad Bunny ten feito moita merda, como por exemplo o disco anterior a este. Pero este último ten moi boa temas joder, non é a típica merda reggaetonera que todos temos na cabeza cando pensamos nesa música.

Fáltame Ca7riel e Paco Amoroso na lista que tamén sacaron discazo, e en directo son cojonudos. Ademais de ser músicos de conservatorio.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Viernes 05 de Diciembre de 2025, 13:39

A min Bad Bunny cáeme ben por ser independentista, e por usar o seu arte pola causa, pero sen ser un experto na súa música eu diría que el limitase a coordinar un equipo, non creo que a totalidade das letras sexan del, e moito menos todos os arranxos salseiros do último disco, para facer iso hai que ter estudos musicais ou ser un xenio que toca unha pila de instrumentos de oído, BB non toca nin un so instrumento, é imposible que fixera esa música, el ten unha idea e encárgalle o choio a músicos de verdade.

Reogalego13

Mensaje por Reogalego13 » Viernes 05 de Diciembre de 2025, 13:54

roped escribió:
Viernes 05 de Diciembre de 2025, 13:39
A min Bad Bunny cáeme ben por ser independentista, e por usar o seu arte pola causa, pero sen ser un experto na súa música eu diría que el limitase a coordinar un equipo, non creo que a totalidade das letras sexan del, e moito menos todos os arranxos salseiros do último disco, para facer iso hai que ter estudos musicais ou ser un xenio que toca unha pila de instrumentos de oído, BB non toca nin un so instrumento, é imposible que fixera esa música, el ten unha idea e encárgalle o choio a músicos de verdade.
No último disco é moi evidente que foi así. Antes de eso tiña un productor que lle facia os temas e supoño que colaborou con el no derradeiro tamen. O que seica si que fai o conejo malo é escribir as letras. Xente que faga a sua propia música no mainstream tocho penso que só Billie Eilish. Pero bueno, esos dous xa acadaron a fama a golpe de puro do It yourself na habitación do irman.

O de Ca7riel e Paco Amoroso dos que fala @NoGarD tamen é curioso. Facian rock, comeronse os mocos, pasaronse ao trap, foilles algo mellor. Fixeron un tiny desk das suas cancións en clave jazz latino e foi tamaño pelotazo que tiveron que cambiar toda a xira e adaptala a ese estilo jazz deixando un pouco de lado o estilo trapero que tiñan antes. Eu levoos seguindo xa moito tempo. Molan.

Aglaca
[Mod] · Parrafista ·

Mensaje por Aglaca » Viernes 05 de Diciembre de 2025, 14:57

Reogalego13 escribió:
Viernes 05 de Diciembre de 2025, 10:29
Aglaca escribió:
Viernes 05 de Diciembre de 2025, 9:30
Nuevayol :lol:
Está guapa esa.

https://youtu.be/KU5V5WZVcVE?si=ZRrUPzC16woi1irT

Pero a mí personalmente me gusta mucho Baile Inolvidable. Y no se me caen los anillos por decirlo.

https://youtu.be/a1Femq4NPxs?si=LOpDKqu6qCUFGbfN
No me río del tema ni de tu opinión, ojo, pero el nombre del tema Nuevayol...

Reogalego13

Mensaje por Reogalego13 » Viernes 05 de Diciembre de 2025, 16:27

Aglaca escribió:
Viernes 05 de Diciembre de 2025, 14:57
Reogalego13 escribió:
Viernes 05 de Diciembre de 2025, 10:29
Aglaca escribió:
Está guapa esa.

https://youtu.be/KU5V5WZVcVE?si=ZRrUPzC16woi1irT

Pero a mí personalmente me gusta mucho Baile Inolvidable. Y no se me caen los anillos por decirlo.

https://youtu.be/a1Femq4NPxs?si=LOpDKqu6qCUFGbfN
No me río del tema ni de tu opinión, ojo, pero el nombre del tema Nuevayol...
Bueno, es que Bad Bunny reivindica el acento puerto riqueño este que pronuncia las erres como eles. Que en cierto modo mola aunque nos parezca ridículo, porque ha habido muchos artistas puertorriqueños muy famosos que han ocultado su acento y forzado hablar de maneras que no son las propias de su tierra. Eso hay que concederselo al conejo malo, ha defendido el acento de su tierra como nadie hizo nunca. Que en el caso de esa canción de paso aprovecha para hacer el juego de palabras poniéndose a si mismo como el dueño de la ciudad en la cual reside.

Contrasta fuerte con por ejemplo Luis Miguel que toda su vida ocultó ese rasgo tan característico en el habla de los puertorriqueños.
Última edición por Reogalego13 el Viernes 05 de Diciembre de 2025, 18:29, editado 1 vez en total.

Fisterrán
[Mod] · Deportivista ·

Mensaje por Fisterrán » Viernes 05 de Diciembre de 2025, 16:51

Aglaca escribió:
Prefiro Nuevayorr https://youtu.be/NecoBo0BhEk

Aglaca
[Mod] · Parrafista ·

Mensaje por Aglaca » Viernes 05 de Diciembre de 2025, 18:35

Jajaja Delfín hasta el fín, hacía años que no veía eso.

Responder