Estadio Abanca Riazor
- Charly Gaul
- [Mod] · Grimpeur ailé ·
Re: Estadio Abanca Riazor
Algún medio está informando sobre la posible transformación del Madrid en SAD por culpa del agujero que tienen por la reforma del Bernabeu. A saber lo que hay de verdad en ello, pero eso sí que sería un fracaso absoluto. Me cuesta creer que ese sea el motivo, habrá alguien que se va a forrar con la operación y esa será la excusa.
Florentino leva bastante tempo insinuando o da SAD. E algún levarase morterada de por medio.
Eu so coñezo a unha persoa que foi o novo Bernabeu, di que é unha sauna tocha, insoportable ver un partido en setembro, non entende que tendo teito retráctil non o abran nos meses calorosos, mesmo chegou a desconfiar de que funcione despois de fundir 1300 kilos na obra.Dabicito escribió: ↑Domingo 09 de Noviembre de 2025, 19:34No sé qué concepto tiene Roped de fracaso, pero todo aquel que va al Bernabéu alucina, de hecho es el ejemplo recurrente que se pone en los foros italianos (es decir, que San Siro podria haber hecho como el Bernabéu).
Ahora pregunto yo qué puede hacer el ayuntamiento de Milán con un gigantesco estadio de fútbol sin fútbol.
O concello de Milán podería evitar malvender un terreo xigantesco nunha das zonas máis caras de Europa, eu penso que se podería dividir a Inter e AC e forzar a que algún dos clubs se quedara co vello estadio, se non fose así sempre se pode tirar e facer vivendas sociais, o cal evitaría a previsible xentrificación que sufrirá ese barrio.
Ademais das cuestións prácticas hai unha cuestión simbólica en todo esta operación, o novo estadio con todo o seu barrio pijo arredor e os seus centros comerciais é un trofeo de aqueles que defendedes que o privado debe prevalecer sobre o público, é o triunfo dos que pensades de que o espazo debe repartirse unicamente en función do nivel de renda das persoas, os mellores espazos deben reservarse para uns poucos escollidos, para aqueles que se poidan pagar un piso aí, ou unha entrada no novo estadio que será aínda máis cara do que xa é hoxe, basicamente as elites estannos roubando ata o fútbol, e iso non me gusta.
Respostei aquí :Charly Gaul escribió: ↑Domingo 09 de Noviembre de 2025, 23:18Algún medio está informando sobre la posible transformación del Madrid en SAD por culpa del agujero que tienen por la reforma del Bernabeu. A saber lo que hay de verdad en ello, pero eso sí que sería un fracaso absoluto. Me cuesta creer que ese sea el motivo, habrá alguien que se va a forrar con la operación y esa será la excusa.
viewtopic.php?f=24&t=5976&p=1754919#p1754919
El calor vino por el empeño en tener el techo cerrado en septiembre, así de simple. El techo abre y cierra sin problema, y en invierno, con frío y lluvia, eso será una maravilla.roped escribió: ↑Lunes 10 de Noviembre de 2025, 10:40Eu so coñezo a unha persoa que foi o novo Bernabeu, di que é unha sauna tocha, insoportable ver un partido en setembro, non entende que tendo teito retráctil non o abran nos meses calorosos, mesmo chegou a desconfiar de que funcione despois de fundir 1300 kilos na obra.Dabicito escribió: ↑Domingo 09 de Noviembre de 2025, 19:34No sé qué concepto tiene Roped de fracaso, pero todo aquel que va al Bernabéu alucina, de hecho es el ejemplo recurrente que se pone en los foros italianos (es decir, que San Siro podria haber hecho como el Bernabéu).
Ahora pregunto yo qué puede hacer el ayuntamiento de Milán con un gigantesco estadio de fútbol sin fútbol.
O concello de Milán podería evitar malvender un terreo xigantesco nunha das zonas máis caras de Europa, eu penso que se podería dividir a Inter e AC e forzar a que algún dos clubs se quedara co vello estadio, se non fose así sempre se pode tirar e facer vivendas sociais, o cal evitaría a previsible xentrificación que sufrirá ese barrio.
Ademais das cuestións prácticas hai unha cuestión simbólica en todo esta operación, o novo estadio con todo o seu barrio pijo arredor e os seus centros comerciais é un trofeo de aqueles que defendedes que o privado debe prevalecer sobre o público, é o triunfo dos que pensades de que o espazo debe repartirse unicamente en función do nivel de renda das persoas, os mellores espazos deben reservarse para uns poucos escollidos, para aqueles que se poidan pagar un piso aí, ou unha entrada no novo estadio que será aínda máis cara do que xa é hoxe, basicamente as elites estannos roubando ata o fútbol, e iso non me gusta.
Respostei aquí :Charly Gaul escribió: ↑Domingo 09 de Noviembre de 2025, 23:18Algún medio está informando sobre la posible transformación del Madrid en SAD por culpa del agujero que tienen por la reforma del Bernabeu. A saber lo que hay de verdad en ello, pero eso sí que sería un fracaso absoluto. Me cuesta creer que ese sea el motivo, habrá alguien que se va a forrar con la operación y esa será la excusa.
viewtopic.php?f=24&t=5976&p=1754919#p1754919
Sobre San Siro, el Ayuntamiento hizo lo que pudo para que alguno de los dos clubes se quedara. Pero el Milan ya hace años que dijo que se iba a San Donato y el Inter a Rozzano. No es cosa del Ayuntamiento, sino de que cada uno quería su estadio nuevo y punto.
Y lo de viviendas sociales, eso ya es un tema que tendría que ir en política.
Ya se que no es económicamente viable, pero ¿no os gustaría un estadio con techo retráctil? Con lo que llueve en La Coru tendría todo el sentido
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
O teito ten que ser para o público. Os xogadores que se mollen.
- The Driver
- · Uno del Coruña ·
- Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol
Me parece terrible y antifutbolero. Bajo la lluvia de Riazor hemos visto recitales de Bebeto y Valerón, no hay ningún problema en jugar bajo la lluvia.