Derechos televisivos

Comenta sobre cuestiones de actualidad relativas al R.C. Deportivo
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·

Re: Derechos televisivos

Mensaje por Reogalego13 » Martes 23 de Septiembre de 2025, 11:34

Fisterrán escribió:
Martes 23 de Septiembre de 2025, 11:27
Reogalego13 escribió:
Lunes 22 de Septiembre de 2025, 21:13
Fisterrán escribió:
Lunes 22 de Septiembre de 2025, 17:33
Un 50% máis que Zeber, practicamente. Aparte de que hai que ter Amazon Prime.
Si bueno, pero eu o prime pago de todas formas. 4 pavos ao mes e danche mil cousas.
Aínda que sexa gratis Amazon Prime, é pagar case o dobre.

Zeber 7 € (6 € con desconto) pola 2ª División e o resto.
Amazon 10 € pola 2ª División e nada máis.
A ver oh, como che van dar o prime gratis con todas as cousas que che ofrece? Un lote enorme de videoxogos gratis de regalo cada mes, poder xogar na nube se tes un pc de fai 30 anos, una suscripción de Twitch para o teu streamer favorito (só eso xa costa 4 pavos), acceso a prime video con todolos contidos orixinais de prime e que che manden as cousas que compras en Amazon en 48 horas máximo. Todo eso por 4 pavos. É un puto regalo se o aprobeitas e eu aprobeito moito do Prime. Que si, 10 pavos pola segunda, pero vai perita e tela integrada nun servicio polo cal pagas 4 pavos e che dan mil movidas. A min rentame moito mais eso que ter mil apps distintas para cada cousa. E que ata pago os 10 pavos mensuales que costa Amazon Music (moito mellor que Spotify ou YouTubeMusic na sua premium, ainda que a gratuita de Amazon music sexa basura absoluta, que o é).

E dito esto, estou seguro que me deixo algún dos servicios que che da o prime.

Fisterrán
[Mod] · Deportivista ·

Mensaje por Fisterrán » Martes 23 de Septiembre de 2025, 11:41

Reogalego13 escribió:
Martes 23 de Septiembre de 2025, 11:34
Fisterrán escribió:
Reogalego13 escribió:
Fisterrán escribió:
Si bueno, pero eu o prime pago de todas formas. 4 pavos ao mes e danche mil cousas.

A ver oh, como che van dar o prime gratis con todas as cousas que che ofrece? Un lote enorme de videoxogos gratis de regalo cada mes, poder xogar na nube se tes un pc de fai 30 anos, una suscripción de Twitch para o teu streamer favorito, acceso a prime video con todolos contidos orixinais de prime e que che manden as cousas que compras en Amazon en 48 horas máximo. Todo eso por 4 pavos. É un puto regalo se o aprobeitas e eu aprobeito moito do Prime. Que si, 10 pavos pola segunda, pero vai perita e tela integrada nun servicio polo cal pagas 4 pavos e che dan mil movidas. A min rentame moito mais eso que ter mil apps distintas para cada cousa. E que ata pago os 10 pavos mensuales que costa Amazon Music (moito mellor que Spotify ou YouTubeMusic na sua premium, ainda que a gratuita de Amazon music sexa basura absoluta, que o é).

E a min que me importa o Prime e o Amazon Music? Quen di que teña que ser gratis?

2ª División en Amazon = 10 euros para clientes de Amazon
2ª División en Zeber = 7 euros para todo o mundo (6 euros co código)

Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·

Mensaje por Reogalego13 » Martes 23 de Septiembre de 2025, 11:45

Fisterrán escribió:
Martes 23 de Septiembre de 2025, 11:41
Reogalego13 escribió:
Martes 23 de Septiembre de 2025, 11:34
Fisterrán escribió:
Reogalego13 escribió:
Fisterrán escribió:

A ver oh, como che van dar o prime gratis con todas as cousas que che ofrece? Un lote enorme de videoxogos gratis de regalo cada mes, poder xogar na nube se tes un pc de fai 30 anos, una suscripción de Twitch para o teu streamer favorito, acceso a prime video con todolos contidos orixinais de prime e que che manden as cousas que compras en Amazon en 48 horas máximo. Todo eso por 4 pavos. É un puto regalo se o aprobeitas e eu aprobeito moito do Prime. Que si, 10 pavos pola segunda, pero vai perita e tela integrada nun servicio polo cal pagas 4 pavos e che dan mil movidas. A min rentame moito mais eso que ter mil apps distintas para cada cousa. E que ata pago os 10 pavos mensuales que costa Amazon Music (moito mellor que Spotify ou YouTubeMusic na sua premium, ainda que a gratuita de Amazon music sexa basura absoluta, que o é).

E a min que me importa o Prime e o Amazon Music? Quen di que teña que ser gratis?

2ª División en Amazon = 10 euros para clientes de Amazon
2ª División en Zeber = 7 euros para todo o mundo (6 euros co código)
Volvoche a repetir, a min, a min a título personal, rentame pagar 3 euros mais ao mes para ter o fútbol que vexo integrado na app de Prime Video e non ter que andar con quince apps distintas para cada cousa. 3 euros é una cervexa.

marcrcd
· Forero Amateur ·

Mensaje por marcrcd » Martes 23 de Septiembre de 2025, 16:04

ibrahimovic escribió:
Martes 23 de Septiembre de 2025, 8:47
marcrcd escribió:
Lunes 22 de Septiembre de 2025, 15:47
Y si no teníamos suficiente con la gritona ahora narra los partido también Fouto. El otro dia viendo el Rayo-Celta tuve que acabar muteándolo, la virgen qué cosa más mala.

Yo no recuerdo una subida igual de precio acompañada por una bajada de calidad tan notoria (quizás cuando quitaron el cargador y/o los cascos que venían con el iphone :lol: ).
Donde narró Fouto el partido?? Yo vi el partido en movistar y no lo tuve que sufrir
Pues no sé decirte porque tengo tanto M+ cómo DAZN. Imagino que sería por DAZN el canal este de LaLigaTV y que por ser el lameculos de Tebas ha entrado el amigo. Ya me fijaré la próxima vez.

Andretua
· Maestro Forero ·

Mensaje por Andretua » Miércoles 24 de Septiembre de 2025, 11:20

Por lo que sea, después de 24 partidos en Riazor en nuestro regreso a segunda, Fouto ni ha aparecido.

Adrao
· Fue, es y será un inútil ·

Mensaje por Adrao » Miércoles 24 de Septiembre de 2025, 12:39

Esa rata sinvergüenza es además cobarde.

rusalko
· Ora et labora ·

Mensaje por rusalko » Miércoles 24 de Septiembre de 2025, 14:36

Hay derecho de admisión?

Responder