Pues mejor todavía
Planificación 2025/2026
Re: Planificación 2025/2026
Bueno, si sale Bouldini, entonces damos por hecho que viene otro delantero,no?
-
- · Maestro Forero ·
Descartando (aunque no del todo) a Carlos Martin, habría que ir con todo a por Izeta.
- QUIMERA
- · FOSSA DEI GRIFONI ·
Bueno, hoy se les cae la venta de Uche, no se yo el 31 si estará descartado
-
- · Maestro Forero ·
Yo espero un delantero y un 8. Mi apuesta es pack bilbaino: Izeta - Vencedor y a campeonar gracias a Balenziaga
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Creo que a Uche importaballe ben pouco, pero ao meterse Mendes polo medio e foderlle a comisión ao representante foi o que fixo que todo múdase. Senón xa estaba en InglaterraReogalego13 escribió: ↑Jueves 28 de Agosto de 2025, 12:48Se le cae a Ángel Torres, tanto el jugador como Bordalas querían seguir juntos.
- Reogalego13
Na radio hoxe dixeron eso que comentas e que ademáis o xogador iba cobrar menos en Wolverhampton do que lle paga o Xetafe. Vamos, que entre que Mendes iba trincar mais que nadie e que o propio xogador iba cobrar menos cabreouse. Ao parecer a oferta sae porque Ángel Torres lle pediu a Mendes que lle axudase a vendelo e claro, Mendes ibao meter no seu clube a cambio de levarse una pepina comisión.migui escribió: ↑Jueves 28 de Agosto de 2025, 12:49Creo que a Uche importaballe ben pouco, pero ao meterse Mendes polo medio e foderlle a comisión ao representante foi o que fixo que todo múdase. Senón xa estaba en InglaterraReogalego13 escribió: ↑Jueves 28 de Agosto de 2025, 12:48Se le cae a Ángel Torres, tanto el jugador como Bordalas querían seguir juntos.
Hostia, pero canto lle paga o Getafe? Flipo debe de ser o primeiro que en Inglaterra cobraría menosReogalego13 escribió: ↑Jueves 28 de Agosto de 2025, 12:53Na radio hoxe dixeron eso que comentas e que ademáis o xogador iba cobrar menos en Wolverhampton do que lle paga o Xetafe. Vamos, que entre que Mendes iba trincar mais que nadie e que o propio xogador iba cobrar menos cabreouse. Ao parecer a oferta SAE porque Ángel Torres lle pediu a Mendes que lle axudase a vendelo e claro, Mendes ibao meter no seu clube a cambio de levarse una pepina comisión.migui escribió: ↑Jueves 28 de Agosto de 2025, 12:49Creo que a Uche importaballe ben pouco, pero ao meterse Mendes polo medio e foderlle a comisión ao representante foi o que fixo que todo múdase. Senón xa estaba en InglaterraReogalego13 escribió: ↑Jueves 28 de Agosto de 2025, 12:48Se le cae a Ángel Torres, tanto el jugador como Bordalas querían seguir juntos.
- Dukros
- · Pelirrojo Posteador ·
Mi teoría es que si hay interés en dar salida a Bouldini es que hay otro delantero ya tocando a la puerta al que hay que dejarle hueco. De lo contrario, no habría movimiento alguno
- Reogalego13
Non sei. É informacion de Roberto Gómez, que persoalmente caeme peor do que Zaka cae nas rocas, pero ten enlace directisimo con Ángel Torres por aquelo de que so coleguis del alma polo cal seguramente sexa certo.migui escribió: ↑Jueves 28 de Agosto de 2025, 12:54Hostia, pero canto lle paga o Getafe? Flipo debe de ser o primeiro que en Inglaterra cobraría menosReogalego13 escribió: ↑Jueves 28 de Agosto de 2025, 12:53Na radio hoxe dixeron eso que comentas e que ademáis o xogador iba cobrar menos en Wolverhampton do que lle paga o Xetafe. Vamos, que entre que Mendes iba trincar mais que nadie e que o propio xogador iba cobrar menos cabreouse. Ao parecer a oferta SAE porque Ángel Torres lle pediu a Mendes que lle axudase a vendelo e claro, Mendes ibao meter no seu clube a cambio de levarse una pepina comisión.migui escribió: ↑Jueves 28 de Agosto de 2025, 12:49Creo que a Uche importaballe ben pouco, pero ao meterse Mendes polo medio e foderlle a comisión ao representante foi o que fixo que todo múdase. Senón xa estaba en InglaterraReogalego13 escribió: ↑Jueves 28 de Agosto de 2025, 12:48Se le cae a Ángel Torres, tanto el jugador como Bordalas querían seguir juntos.
Dudo mucho que le haya puesto un sueldo importante cuando lo fichó directamente de un Ceuta en 1ªRFEF.
Dudo MUY mucho que cobrara menos en los Wolfes.
Hablando de Roma, menuda película estamos viendo
Dudo MUY mucho que cobrara menos en los Wolfes.
Hablando de Roma, menuda película estamos viendo

Última edición por kteoss el Jueves 28 de Agosto de 2025, 13:10, editado 1 vez en total.
Creo que se explica mal, el problema con Uche y perdón por el offtopic es que no considera suficiente la oferta del Wolves y tiene el convencimiento de que quedándose en el Getafe con Bordalás el año que viene podrá negociar un contrato y un destino mejor.
Traio isto de Noticias.
ISO xa ten máis sentido. Se a Patiño o consideras un 6 e Rubén no é un MCO sabendo as carencias ahí o lóxico é traer a alguén. Oxalá Vencedor xa que se cae a opción Riki. Non se me ocorre outra opción, aínda que igual volven recurrir ó mercado italiano.