Juan Carlos Escotet [El patrón]

Comenta sobre la directiva deportivista y los responsables de la dirección deportiva
roped
· Sedicioso ·

Re: Juan Carlos Escotet [El patrón]

Mensaje por roped » Martes 19 de Agosto de 2025, 13:52

Logo compraríase o club así mesmo, para que facer iso? para mellorar a imaxe entre 4 celtistas?, salvo que haxa algún beneficio máis dubido moito que o faga.

riazoj
· Recién Llegado ·

Mensaje por riazoj » Martes 19 de Agosto de 2025, 14:57

roped escribió:
Martes 19 de Agosto de 2025, 13:52
Logo compraríase o club así mesmo, para que facer iso? para mellorar a imaxe entre 4 celtistas?, salvo que haxa algún beneficio máis dubido moito que o faga.
Depende. O presidente do Villareal tampouco tiña, a priori, ningún beneficio e ahí segue o tipo.

Monjacorrecaminos
· Forero Profesional ·

Mensaje por Monjacorrecaminos » Martes 19 de Agosto de 2025, 16:13

Lo de la compra del club portugués tambien me da a entender que no se va a escapar cuando pueda

exiliado_mad
· Forero Profesional ·

Mensaje por exiliado_mad » Martes 19 de Agosto de 2025, 19:18

roped escribió:
Eu escoitei a moita xente do sector que a o regulador (BdE) non lle gustaba nada que un banco investise nun clube de fútbol, primeiro polas pérdas e segundo porque e de alto risco, e que estaban presionando para que se desfixese del. Inda que sexa o propietario do 84% das accions de Abanca (directamente ou via holding familiar) haiche outros accionistas minoritarios. Iso pode ser unha razón, eu penso que é unha posibilidade a meio prazo.

Spikeu
· Forero Profesional ·

Mensaje por Spikeu » Miércoles 20 de Agosto de 2025, 9:00

exiliado_mad escribió:
Martes 19 de Agosto de 2025, 19:18
roped escribió:
Eu escoitei a moita xente do sector que a o regulador (BdE) non lle gustaba nada que un banco investise nun clube de fútbol, primeiro polas pérdas e segundo porque e de alto risco, e que estaban presionando para que se desfixese del. Inda que sexa o propietario do 84% das accions de Abanca (directamente ou via holding familiar) haiche outros accionistas minoritarios. Iso pode ser unha razón, eu penso que é unha posibilidade a meio prazo.
De feito en todolos informes anuais Abanca considera o Deportivo un activo do que desfacerse pronto, imaxino que tirara todo por ahi e polo que comentas.

Responder