Noticias y comentarios: Rumores
Re: Noticias y comentarios: Rumores
E que vendoo ou xoga por decreto ou non lle quita a titularidade a Parreño nin de coña. Germán non ten eses erros groseiros de colocación, despexe, saidas...
Pois nada, sen un porteiro decente, outra tempada tirada ao lixo.
Parreño es malo sin más, el otro tiene pinta de malo con avaricia...
A Helton no le habían hecho video recopilatorio de pifias y todo lo que leías de él era positivo. A este tipo están deseando sacárselo de encima y hablan fatal de él como portero y persona incluso.
En el vídeo parece que además de un necorón está medio zumbado. Menudas entradas.
Esperemos que no sea tan cranco como hacen ver en ese vídeo porque es realmente estremecedor.
Esperemos que no sea tan cranco como hacen ver en ese vídeo porque es realmente estremecedor.
Estando gente como Jesús Ruíz libre es de pena de cárcel este fichaje.
Helton venía de hacer una temporada entera de titular en la Primera turca, este sin jugar en Championship desde enero y con una recopilación de tragadones en los últimos meses de película. Espera que no acabe jugando Eric
- prey
- · alineator ·
Lo barato sale caro.
Si se confirma lo de ese vídeo, es para despido fulminante.
Si se confirma lo de ese vídeo, es para despido fulminante.
Para qué esperar a ver xogar a un xogador que non sabíamos nin que existía candos se pode rajar por adiantado, idiosincrasia deste club tamén.
Noubi non xogaba nin no filial dun equipo da liga Belga e agora parece que fichamos ao novo Naybet tamén, pero o importante era deixar claro que era unha merda tamén antes de saber se era zurdo ou destro.
Haberá que esperar digo eu.
Noubi non xogaba nin no filial dun equipo da liga Belga e agora parece que fichamos ao novo Naybet tamén, pero o importante era deixar claro que era unha merda tamén antes de saber se era zurdo ou destro.
Cierto Nogard pero cuando algo es marrón, blando y huele mal hay muchas posibilidades de que sea mierda.
Lo sorprendente de este fichaje es que saliera bien, las referencias son terribles.
Lo sorprendente de este fichaje es que saliera bien, las referencias son terribles.
Amén. Un clásico.NoGarD escribió: ↑Martes 12 de Agosto de 2025, 12:35Para qué esperar a ver xogar a un xogador que non sabíamos nin que existía candos se pode rajar por adiantado, idiosincrasia deste club tamén.
Este rapaz ten 31 anos, problemas de conducta, un sólido nada baixo se atendemos aos soldos de alí en un rendemento que é unha incógnita para un suposto titular. Noubi é un rapaz de 20 anos, unha aposta e non parte como titularísimo na planificación.NoGarD escribió: ↑Martes 12 de Agosto de 2025, 12:35Para qué esperar a ver xogar a un xogador que non sabíamos nin que existía candos se pode rajar por adiantado, idiosincrasia deste club tamén.
Ogallá saia ben pero non ten pinta.
También es la hostia la gente viniendo a opinar a un foro de opinión. No hacemos daño a nadie.NoGarD escribió: ↑Martes 12 de Agosto de 2025, 12:35Para qué esperar a ver xogar a un xogador que non sabíamos nin que existía candos se pode rajar por adiantado, idiosincrasia deste club tamén.
Non somos máis que o reflexo da afección e a forma de ver as cousas forma parte do deportivismo e pode ser diferente al doutros clubes.Andretua escribió: ↑Martes 12 de Agosto de 2025, 12:47También es la hostia la gente viniendo a opinar a un foro de opinión. No hacemos daño a nadie.NoGarD escribió: ↑Martes 12 de Agosto de 2025, 12:35Para qué esperar a ver xogar a un xogador que non sabíamos nin que existía candos se pode rajar por adiantado, idiosincrasia deste club tamén.
Eu non sei se vai saír ben, podo opinar de se ten mellor pinta ou peor, pero afirmar que directamente é unha merda, non o entendo.
Que iso si o podería entender de Ferllo ou calquera que coñeceramos mínimamente, pero é que este a saber, é unha incógnita. Que pode saír mal? Probablemente, pero home, como mínimo esperar