Cine
Re: Cine
Más allá de su talento, lo que siempre me flipó de Morricone es cómo logró producir esa música brutal para los spaghetti western con los medios tan limitados de los años 60, grabando en cinta y editando todo a tijera, los silbidos, los chasquidos, las trompetas y mezclarlo todos con las cuerdas.
Por cierto, ayer vi de nuevo Duel (El diablo sobre ruedas) y me sigue pareciendo la mejor peli de Spielberg. Un disfrute visual de principio a fin, y una interpretación actoral de quitarse el sombrero.
Por cierto, ayer vi de nuevo Duel (El diablo sobre ruedas) y me sigue pareciendo la mejor peli de Spielberg. Un disfrute visual de principio a fin, y una interpretación actoral de quitarse el sombrero.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Tremendo lío se ha montado con Sydney Sweeney por su anuncio de tejanos. Hay que reconocer que el juego de palabras es peculiar. "Sidney Sweeney has great jeans" que se podría traducir como un "Sydney Sweeney tiene buenos tejanos" pero fonéticamente tejanos y genes suena igual, por lo que se podría interpretar "Sydney Sweeney tiene buenos genes" (los tiene, ou mama).
Si a eso le añades que las iniciales de la actriz son SS, pues ya está toda la polémica servida para los mal pensados. Está claro que los de marketing de la compañía de tejanos han querido jugar con la polémica y no se puede decir que les saliera mal, el anuncio se ha hecho muy viral. Al parecer la chavala lo está pasando mal, realmente no tiene ninguna culpa de esto, pero el hate le ha caído a ella. Que tampoco creo que esa marca de tejanos sea supremacista blanca, la verdad, simplemente creo que, de manera intencionada, han buscado esta polémica para que el anuncio pegase fuerte.
Es tremendamente bonita esa chavala.
Si a eso le añades que las iniciales de la actriz son SS, pues ya está toda la polémica servida para los mal pensados. Está claro que los de marketing de la compañía de tejanos han querido jugar con la polémica y no se puede decir que les saliera mal, el anuncio se ha hecho muy viral. Al parecer la chavala lo está pasando mal, realmente no tiene ninguna culpa de esto, pero el hate le ha caído a ella. Que tampoco creo que esa marca de tejanos sea supremacista blanca, la verdad, simplemente creo que, de manera intencionada, han buscado esta polémica para que el anuncio pegase fuerte.
Es tremendamente bonita esa chavala.
Non estou seguro de que lle saíse ben, é un anuncio para vender roupa a supremacistas brancos, a homes supremacistas bancos, por iso ese xogo de palabras adornado cunha cachonda repúblicana, pero as que mercan son as mulleres...
Por certo esta rapaza, ademais de lucir uns escotes dignos de admiración, fixo algo destacable no mundo do cine?, e bastante famosa e eu coido que non vin unha peli súa na miña vida.
Por certo esta rapaza, ademais de lucir uns escotes dignos de admiración, fixo algo destacable no mundo do cine?, e bastante famosa e eu coido que non vin unha peli súa na miña vida.
- the naked man
- · Maestro Forero ·
Tremendo lío en las mentes de los perturbados de siempre, de hecho el anuncio va a vender más coches que pantalones
Dicho esto, para mí la chavala está muy sobrevalorada, ahí la dejo botando. Si la ves un día por la calle con una sudadera floja no te llama la atención.

Dicho esto, para mí la chavala está muy sobrevalorada, ahí la dejo botando. Si la ves un día por la calle con una sudadera floja no te llama la atención.
- Reogalego13
É a prota de Euphoria (xunto a Zendaya) que se non é a serie mais vista dos derradeiros anos andalle ben cerca...roped escribió: ↑Martes 05 de Agosto de 2025, 10:37Non estou seguro de que lle saíse ben, é un anuncio para vender roupa a supremacistas brancos, a homes supremacistas bancos, por iso ese xogo de palabras adornado cunha cachonda repúblicana, pero as que mercan son as mulleres...
Última edición por Reogalego13 el Martes 05 de Agosto de 2025, 10:44, editado 2 veces en total.
- the naked man
- · Maestro Forero ·
Ya somos 2, creo que se hizo famosa por una serie de Netflix donde enseñaba lo que luce en el escoteroped escribió: ↑Martes 05 de Agosto de 2025, 10:37Non estou seguro de que lle saíse ben, é un anuncio para vender roupa a supremacistas brancos, a homes supremacistas bancos, por iso ese xogo de palabras adornado cunha cachonda repúblicana, pero as que mercan son as mulleres...

Parece ser que la chavala está bastante en forma y que le pega bien a movidas de artes marciales, pero como actriz a mí no me dice nada.
- Reogalego13
@roped ben saliulles, ganaron 300 millons de euros despois de estrenar o anuncio e que estallase a polémica, na bolsa. O que importa é que falen de ti, que o fagan ben ou mal tanto ten.
Home eu creo que hai que ser tremendamente inxenuo para crer que o anuncio non pretende explotar comercialmente a xigantesca división social que hai en USA, un saca cartos do facherio, sen mais.the naked man escribió: ↑Martes 05 de Agosto de 2025, 10:38Tremendo lío en las mentes de los perturbados de siempre, de hecho el anuncio va a vender más coches que pantalones![]()
Coincido na túa opinión, é unha tipa normal cunhas boas perolas.
Pero aí quen vai gañar son os especuladores, o importante é vender máis pantalóns, quizais a curto prazo vendan máis debido o efecto do anuncio, pero haberá que ver que sucede a longo prazo, arriscabse a que o castigo por parte do wokismo pese máis que o apoio dos maga.Reogalego13 escribió: ↑Martes 05 de Agosto de 2025, 10:44@roped ben saliulles, ganaron 300 millons de euros despois de estrenar o anuncio e que estallase a polémica, na bolsa. O que importa é que falen de ti, que o fagan ben ou mal tanto ten.
Eu creo que é mala idea que unha marca de roupa ofenda a unha boa pila de mulleres progres, pero eles saberán.
- Reogalego13
Roped, a constatación de que o wokismo no mundo do marketing está morto vese na evidencia. Mentres as campañas woke de Calvin Klein son un auténtico fracaso, este anuncio mais troll é un éxito acojonante. Por ben ou por mal. Os anuncios woke de Calvin Klein pasaron desapercibidos, de este falase a saco en mil sitios...roped escribió: ↑Martes 05 de Agosto de 2025, 11:05Pero aí quen vai gañar son os especuladores, o importante é vender máis pantalóns, quizais a curto prazo vendan máis debido o efecto do anuncio, pero haberá que ver que sucede a longo prazo, arriscabse a que o castigo por parte do wokismo pese máis que o apoio dos maga.Reogalego13 escribió: ↑Martes 05 de Agosto de 2025, 10:44@roped ben saliulles, ganaron 300 millons de euros despois de estrenar o anuncio e que estallase a polémica, na bolsa. O que importa é que falen de ti, que o fagan ben ou mal tanto ten.
Eu creo que é mala idea que unha marca de roupa ofenda a unha boa pila de mulleres progres, pero eles saberán.
El wokismo está muriendo en los Estados Unidos, no solo en el marketing, y la gente está harta de tener que repensar todo lo que dice, de ser objeto de críticas destructivas por nimiedades, y por eso ahora los anuncios, películas, libros u opinadores que digan las cosas más a lo bruto están recibiendo una respuesta muy positiva, en general.
Penso que fas demasiado caso ao marketing, as opinión da xente, e os efectos inmediatos que presuntamente provoca esa opinión, cando o certo e que a xente é idiota e cambia de opinión moi rápido facendo que os efectos reais sexan bastante modestos.Reogalego13 escribió: ↑Martes 05 de Agosto de 2025, 11:09Roped, a constatación de que o wokismo no mundo do marketing está morto vese na evidencia. Mentres as campañas woke de Calvin Klein son un auténtico fracaso, este anuncio mais troll é un éxito acojonante. Por ben ou por mal. Os anuncios woke de Calvin Klein pasaron desapercibidos, de este falase a saco en mil sitios...roped escribió: ↑Martes 05 de Agosto de 2025, 11:05Pero aí quen vai gañar son os especuladores, o importante é vender máis pantalóns, quizais a curto prazo vendan máis debido o efecto do anuncio, pero haberá que ver que sucede a longo prazo, arriscabse a que o castigo por parte do wokismo pese máis que o apoio dos maga.Reogalego13 escribió: ↑Martes 05 de Agosto de 2025, 10:44@roped ben saliulles, ganaron 300 millons de euros despois de estrenar o anuncio e que estallase a polémica, na bolsa. O que importa é que falen de ti, que o fagan ben ou mal tanto ten.
Se a vaga reaccionaria no marketing, e en todo, ten un enorme pulo é precisamente porque lle afecta ao público o que vai dirixido, pero tamén o outro bando que se escandaliza cas fachonadas, condeandoas o que provoca que a resonancia do mesnaxe arcaico e profundamente estúpido aumente.
Os millóns e millóns de mulleres wokes non despareceron de USA, están aí, son moitas, son bastante listas e relativamente ricas porque moitas son universitarias e teñen bos postos de traballo e están cabreadas, minusvaloralas é un erro que coido que cometen moitos homes, contratacaran e farano desde coordenadadas máis radicais.