Música

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
The Driver
· Uno del Coruña ·
Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol

Re: Música

Mensaje por The Driver » Jueves 10 de Julio de 2025, 0:34

Reogalego13 escribió:
Miércoles 09 de Julio de 2025, 15:08
Hostia, Moonspell pola descripción que facedes, soan a ser os Ángelus Apátrida portugueses, que cando me enterei que son de Albacete quedei atontado perdido.

Votareilles un oído, que non os coñezo.

Últimamente estou a saco con Ghostemane, que é un zumbado con estética de Marilyn Manson que fusiona Deep trap con death metal. Una cousa rara de carallo. Molaríame moito velo en directo.
Eran los Paradise Lost portus, no hacían thrash sino metal gotico. De joven escuché mil veces su discazo Opium. Nada que ver con Angelus Apatrida.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Jueves 10 de Julio de 2025, 9:10

Reogalego13 escribió:
Hostia, Moonspell pola descripción que facedes, soan a ser os Ángelus Apátrida portugueses, que cando me enterei que son de Albacete quedei atontado perdido.

Últimamente estou a saco con Ghostemane, que é un zumbado con estética de Marilyn Manson que fusiona Deep trap con death metal. Una cousa rara de carallo. Molaríame moito velo en directo.
Non teñen nada que ver con Angelus, son góticos aínda que o principio eran máis brutos, facían un híbrido entre black e death. O vocalista, e líder do grupo, é licenciado en filosofía e tamén escritor, fala perfectamente o castelán e di cousas con xeito, é un tipo interesante.

Xa choveu da última vez que vin a Angelus, foi en Ferrol fai case unha década, tocaron de teloneiros uns coñecidos meus, os Mutant que no seu día compuxeron unha das mellores cancións do metal galaico de sempre, polo menos para min, é esta:

https://www.youtube.com/watch?v=MmZEXI_1fAo

Non coñecía a Ghostemane, era máis feliz na ignorancia. lol

De fusión con bases metaleiras o que si me mola é Igorr, mestura música folk, barroca, metal extremo e electrónica, unha chaladura, pero ten un problema sobre todo para ti, é francés, apenas se lle nota.

Edito para poñer a ligazón ao último vídeo de Igorr, publicado fai 3 meses e que descoñecía por completo, coido que merecedes ser participes desta magna obra.

https://www.youtube.com/watch?v=TGIvO4eh190
Última edición por roped el Jueves 10 de Julio de 2025, 9:28, editado 1 vez en total.

Peixe
· Maestro Forero ·

Mensaje por Peixe » Jueves 10 de Julio de 2025, 9:20

roped escribió:
Jueves 10 de Julio de 2025, 9:10
Reogalego13 escribió:

Non teñen nada que ver con Angelus, son góticos aínda que o principio eran máis brutos, facían un híbrido entre black e death. O vocalista, e líder do grupo, é licenciado en filosofía e tamén escritor, fala perfectamente o castelán e di cousas con xeito, é un tipo interesante.

Xa choveu da última vez que vin a Angelus, foi en Ferrol fai case unha década, tocaron de teloneiros uns coñecidos meus, os Mutant que no seu día compuxeron unha das mellores cancións do metal galaico de sempre, polo menos para min, é esta:

De fusión con bases metaleiras o que si me mola é Igorr, mestura música folk, barroca, metal extremo e electrónica, unha chaladura, pero ten un problema sobre todo para ti, é francés, apenas se lle nota.
Creo que con lo de los Angelus Apatrida portugueses se refería a banda ibérica metalera con repercusión internacional, más allá de que no tienen mucho que ver musicalmente. A mí de Moonspell precisamente la etapa que más me gusta es la más blackish. Igorr es la banda favorita de uno de mis mejores amigos, sí que son una buena idea de olla xD

Me escucharé Ghostemane a ver, no los conozco.

Y si os gusta el metal extremo escuchad Woe de An Abstract Illusion. Para mí, el mejor álbum del mundillo en los últimos 5 años (y es mucho decir). Blackened/Prog Death Metal. Un poco de todo xD.

Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·

Mensaje por Reogalego13 » Jueves 10 de Julio de 2025, 9:25

roped escribió:
Jueves 10 de Julio de 2025, 9:10
Reogalego13 escribió:

Edito para poñer a ligazón ao último vídeo de Igorr, publicado fai apenas 3 meses e que descoñecía por completo, coido que merecedes ser participes desta magna obra.

https://www.youtube.com/watch?v=TGIvO4eh190
Bueno carallo, una cousa é que alguen me caiga mal e outra moi distinta que por eso non poida disfrutar do seu arte. Fai non moito xoguei e gocei coma un enano co Clair Obscur: Expedition 33 e non pode ser un xogo mais francés. Recomendoche moito a banda sonora de ese xogo, é una ida de olla do copón, con moitas pezas moi moi ben compostas.

E que eu separo moito a persona do artista, se non o fixera non podería disfrutar de pelis coma Pulp Fiction ou calquera producida por Harvey Weinstein. Ou con Picasso por exemplo, que foi un fillo de puta de carallo e cando vin en vivo o Guernika a primeira vez caíanseme as bágoas pola meixela.

Sobre o dos Ángelus Apátrida, @Peixe deu no clavo respecto ao que quería decir, banda metalera con repercusión internacional da cal, sen sabelo, xamais diría que é de Albacete.

E si, Ghostemane é algo... Raro. XD

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Jueves 10 de Julio de 2025, 9:54

Descoñezo a repercusión internacional de Angelus, pero na miña opinión Moonspell teñen un lugar máis destacado na historia do metal, Angelus son unha banda máis de thrash, son moi bos, pero como eles hai tropecentos, pola contra os portugueses foron vangarda no seu día, non son a banda máis representativa do metal gótico, pero case, poriba so están Type O Negative e Paradise Lost. Para compararse Angelus deberían ser Anthrax ou como mínimo Testament.

Picasso pasábase moito cas mulleres, e troleaba máis da conta o persoal, pero a fillo de puta gañáballe Dalí por moito.

Peixe estanme molando moito os An Abstract Illusion, non os coñecía de nada e mallan moito do noso señor, uns Opeth remozados.

Aglaca
[Mod] · Parrafista ·

Mensaje por Aglaca » Jueves 10 de Julio de 2025, 10:56

Type O Negative, buena banda para acompañarte si vas a cortarte las venas. Tengo un CD suyo de cuando era pibe y está muy bien, pero es deprimente de cojones también. Al menos ese disco en particular.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Jueves 10 de Julio de 2025, 11:17

Home, eu vexo os Type O Negative, con toda a súa escuridade, moi retranqueiros, máis que depresivos. A mítica e autobiográfica
Christian Woman é boa proba delo. lol

https://www.youtube.com/watch?v=Ev5bXSaLQrM

Corpus Christi
She needs
Corpus Christi
Corpus Christi

Jesus Christ looks like me
Jesus Christ

Sublime.

Peixe
· Maestro Forero ·

Mensaje por Peixe » Jueves 10 de Julio de 2025, 11:25

roped escribió:
Jueves 10 de Julio de 2025, 9:54
Descoñezo a repercusión internacional de Angelus, pero na miña opinión Moonspell teñen un lugar máis destacado na historia do metal, Angelus son unha banda máis de thrash, son moi bos, pero como eles hai tropecentos, pola contra os portugueses foron vangarda no seu día, non son a banda máis representativa do metal gótico, pero case, poriba so están Type O Negative e Paradise Lost. Para compararse Angelus deberían ser Anthrax ou como mínimo Testament.

Picasso pasábase moito cas mulleres, e troleaba máis da conta o persoal, pero a fillo de puta gañáballe Dalí por moito.

Peixe estanme molando moito os An Abstract Illusion, non os coñecía de nada e mallan moito do noso señor, uns Opeth remozados.
Alégrome. Sí que meten moito rollo melódico influenciado por Opeth. Teñen outro álbum e un EP moi bos, pero Woe é unha puta pasada, o máis escuro deles. E que non se me ocurre outro álbum mellor nos últimos anos na escena prog death. Quizáis o debut de Changeling é o que máis se lle acerca.

riazoj
· Recién Llegado ·

Mensaje por riazoj » Jueves 10 de Julio de 2025, 11:29

Type Negative es una banda muy pero que muy infravalorada porque básicamente inventaron un nuevo estilo musical. Fueron capaces de mejorar Paranoid de Black Sabbath. Todas las versiones que hacen, mejoran la original. Brutales. De mis bandas favoritas, junto a Ghost, si no los conocéis escucharlos porque son brutales, también. Saludos!.

rusalko
· Ora et labora ·

Mensaje por rusalko » Jueves 10 de Julio de 2025, 11:32

roped escribió:
Jueves 10 de Julio de 2025, 11:17
Corpus Christi
She needs
Corpus Christi
Corpus Christi
Jesus Christ
Sublime.
Mater Misericordia
A cuenta de prometer
El reino de los cielos
Algunos vivillos
Lo que están haciendo
Es su propio cielo
Particular en la Tierra
¡Compre un pedazo de cielo
Pagando la cuota mensual!
¡Salve, Regina!
Mater Misericordia
Mater Misericordia

The Driver
· Uno del Coruña ·
Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol

Mensaje por The Driver » Jueves 10 de Julio de 2025, 11:42

Aglaca escribió:
Jueves 10 de Julio de 2025, 10:56
Type O Negative, buena banda para acompañarte si vas a cortarte las venas. Tengo un CD suyo de cuando era pibe y está muy bien, pero es deprimente de cojones también. Al menos ese disco en particular.
De hecho yo conocí a un chico que era fan de Type O Negative y Cradle of Filth y se suicidó a los 20 años. Desde entonces me dan grimilla estos grupos de jóvenes que le cantan a la muerte, aunque me encante su música, como Death o Paradise Lost.

Me parecen más sanos Motley Crüe hablando de putillas, drogas y coches caros :lol:

rusalko
· Ora et labora ·

Mensaje por rusalko » Jueves 10 de Julio de 2025, 11:48

Venid a la clásica. Es un mundo absolutamente fascinante y sorprendente. Y muy desconocido.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Jueves 10 de Julio de 2025, 12:26

riazoj escribió:
Jueves 10 de Julio de 2025, 11:29
Type Negative es una banda muy pero que muy infravalorada porque básicamente inventaron un nuevo estilo musical. Fueron capaces de mejorar Paranoid de Black Sabbath. Todas las versiones que hacen, mejoran la original. Brutales. De mis bandas favoritas, junto a Ghost, si no los conocéis escucharlos porque son brutales, también. Saludos!.
En 1994 publicouse un disco tributo a Black Sabbath chamado Nativity in Black, moi recomendable, onde aparecen unha chea de versións sabbathianas tocadas por White Zombie, Megadeth, Sepultura, Faith No More, Bruce Dickinson, Rob Halford... e Type O Negative, que para min é a mellor de todas, non é Paranoid, esa faina Megadeath, é a homónima "Black Sabbath".
rusalko escribió:
Jueves 10 de Julio de 2025, 11:48
Venid a la clásica. Es un mundo absolutamente fascinante y sorprendente. Y muy desconocido.
Eu xa estou, ademais do amigo portugués levo meses enganchado os paseos romanos de Ottorino Respighi, e tamén co lucense Bal y Gay, moi bo, magoa que teña tan pouco gravado.

rusalko
· Ora et labora ·

Mensaje por rusalko » Jueves 10 de Julio de 2025, 12:58

El mundo de los compositores europeos de entre siglos es maravilloso.
También los nórdicos.
No te hablo de Debussy, Ravel, Fauré, Grieg, etc. No.
Te hablo de Rabaud, Pierné, Koechlin, Roussel, Sauguet, Farrenc, etc.
Peterson Berger, Atterberg,etc.
Ingleses aparte del grandísimo Vaugham Williams (imprescindible), están Finzi Warlock, etc
De España, Ramón Garay del 18.
No serías capaz de abarcar tanta música hermosa.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Jueves 10 de Julio de 2025, 13:09

Dos que citas so coñezo Vaugham Williams, e si mola moito o seu folk inglés clásico.

Responder