Arte
Re: Arte
No es solo lo bonito. El arte lo es porque necesita de una dimensión conceptual. El arte expresa ideas. Detrás de una obra de arte hay significados humanos que dependen de la preparación del espectador. Pasa con la literatura, el Quijote es mejor que cualquier libro de Pérez Reverte o Dam Brown por mucho que éstos gusten más.
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
Notre Dame, antigua basílica de Saint Etienne y templo de Júpiter, lugar destinado a conectarnos con la divinidad, reabre el fin de semana que viene.
https://www.lavanguardia.com/internacio ... enace.html
https://www.lavanguardia.com/internacio ... enace.html
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
«La fotografía miente, porque no es objetiva, es subjetiva. La fotografía que hago es mi punto de vista. Es mi ideología, toda la herencia que he tenido en mi vida, que ha creado una forma estética y una forma política. No puedo decir que sea objetiva, es profundamente subjetiva. Así es la fotografía»
https://www.abc.es/cultura/muere-fotogr ... 05-nt.html
DEP
https://www.abc.es/cultura/muere-fotogr ... 05-nt.html
DEP
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Traigomo para aquí porque encaixa mellor que en Música:
Vamos, que a obra de Dalí sudame os collóns por diante e por detrás, podo desprecialo a el coma persona, pero tamen a sua obra.
Estou de acordo co de Dalí, o conto é que a min o arte de Dalí non me di absolutamente nada, pareceme un estafador caralludo. En cambio Picasso faime chorar de emoción en algunas ocasions coas suas obras.roped escribió: ↑Jueves 10 de Julio de 2025, 9:54Descoñezo a repercusión internacional de Angelus, pero na miña opinión Moonspell teñen un lugar máis destacado na historia do metal, Angelus son unha banda máis de thrash, son moi bos, pero como eles hai tropecentos, pola contra os portugueses foron vangarda no seu día, non son a banda máis representativa do metal gótico, pero case, poriba so están Type O Negative e Paradise Lost. Para compararse Angelus deberían ser Anthrax ou como mínimo Testament.
Picasso pasábase moito cas mulleres, e troleaba máis da conta o persoal, pero a fillo de puta gañáballe Dalí por moito.
Peixe estanme molando moito os An Abstract Illusion, non os coñecía de nada e mallan moito do noso señor, uns Opeth remozados.
Vamos, que a obra de Dalí sudame os collóns por diante e por detrás, podo desprecialo a el coma persona, pero tamen a sua obra.
Non me sorprende, Dalí non deixa de ser o Nolan da pintura, mellor dito Nolan non deixa de ser o Dalí do cine. lol
Normalmente non analizo a arte en base os sentimentos que me suscita, son máis racional, valoro as expresións artística máis aló das emocións que me provocan, hai cousas que me aburren ou que me desagradan pero recoñezo que son obras mestras icónicas, que son " logotipos" que sintetizan perfectamente un momento histórico, iso é o arte para min, que me guste ou non é o de menos.
Dalí no seu foi un crack, e ademais vendeuse moi ben, pero so tocou un pau, os cadros de Dalí dos anos 70 son moi semellantes a dos anos 20, iso non pasa con Picasso, este fixo de todo e fíxoo todo ben, non houbo ninguén coma el no século XX.
Dito isto estou ata ao carallo de Picasso, semella que so existiu el, sobre todo aquí na Coruña é bastante ridículo a saturación picassiana que sufrimos, tendo por desculpa que viviu aquí uns poucos anos da súa infancia torturanos periodicamente con algunha conachada, é pura mercadotecnia que aburre a un santo, cada dous anos hai unha expo repetindo os mesmos criches, será que non hai artistas galegos e doutras partes esquecidos dos que lembrarse...
Normalmente non analizo a arte en base os sentimentos que me suscita, son máis racional, valoro as expresións artística máis aló das emocións que me provocan, hai cousas que me aburren ou que me desagradan pero recoñezo que son obras mestras icónicas, que son " logotipos" que sintetizan perfectamente un momento histórico, iso é o arte para min, que me guste ou non é o de menos.
Dalí no seu foi un crack, e ademais vendeuse moi ben, pero so tocou un pau, os cadros de Dalí dos anos 70 son moi semellantes a dos anos 20, iso non pasa con Picasso, este fixo de todo e fíxoo todo ben, non houbo ninguén coma el no século XX.
Dito isto estou ata ao carallo de Picasso, semella que so existiu el, sobre todo aquí na Coruña é bastante ridículo a saturación picassiana que sufrimos, tendo por desculpa que viviu aquí uns poucos anos da súa infancia torturanos periodicamente con algunha conachada, é pura mercadotecnia que aburre a un santo, cada dous anos hai unha expo repetindo os mesmos criches, será que non hai artistas galegos e doutras partes esquecidos dos que lembrarse...
Última edición por roped el Jueves 10 de Julio de 2025, 10:32, editado 1 vez en total.
Yo nunca he podido con Picasso, desde chico he sido fan de Dalí. Podéís insultarme.
Sin ser loco del surrealismo tampoco. Porque ni Miró ni Magritte.
Prefiero en cambio el arte astracto de Kandinsky, Mondrian, etc, menos el de Rothko que me parece algo estafa.
Voy mas a determinados pintores que a estilos salvo el impresionismo.
Tendré que volver pronto a Orsay.
Prefiero en cambio el arte astracto de Kandinsky, Mondrian, etc, menos el de Rothko que me parece algo estafa.
Yo tb tiro más por dalí la verdad.
Pero donde este gustav Klimt que se quiten los demás.
Después me gustan obras más grotescas tipo goya y de artistas desconocidos con obras inquietantes.
Bueno, tb había un emergente pintor austríaco con bigote, que dejó la pintura por lo que fuera.... Jaja
Pero donde este gustav Klimt que se quiten los demás.
Después me gustan obras más grotescas tipo goya y de artistas desconocidos con obras inquietantes.
Bueno, tb había un emergente pintor austríaco con bigote, que dejó la pintura por lo que fuera.... Jaja
Castelao escribiu no seu Diario de Viaxe de 1921 o seguinte:
Con todo, eu penso que Picasso é un farsante... A min pareceume que Picasso é un home de gosto refinado se se quer, pero que non sabe dibuxar... Eu teño a Picasso nada máis que por un 'amateur' da arte
O certo é que Picasso máis novo tamén foi impresionista, ou postimpresionista, como prefiras.
https://puntoalarte.blogspot.com/2022/0 ... nismo.html
Con todo, eu penso que Picasso é un farsante... A min pareceume que Picasso é un home de gosto refinado se se quer, pero que non sabe dibuxar... Eu teño a Picasso nada máis que por un 'amateur' da arte

O certo é que Picasso máis novo tamén foi impresionista, ou postimpresionista, como prefiras.
https://puntoalarte.blogspot.com/2022/0 ... nismo.html
- Reogalego13
Pues fíjate, justo Rothko es uno de mis pintores favoritos. Tengo pendiente ir a Houston única y exclusivamente para ir a su capilla.rusalko escribió: ↑Jueves 10 de Julio de 2025, 10:31Yo nunca he podido con Picasso, desde chico he sido fan de Dalí. Podéís insultarme.
- Reogalego13
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
Pues a mí todo lo que habéis nombrado me parece espectacular e irrepetible, desde Picasso que es el vértice superior de la pirámide del arte al propio Orsay que podía estar incluso vacío porque el edificio en sí mismo es una obra de arte.
El único que desentona es el nombrado por Blankito de bigote gracioso y que comparte nacionalidad y nombre con (este sí otro genio) Egon Leo Adolf Schiele
El único que desentona es el nombrado por Blankito de bigote gracioso y que comparte nacionalidad y nombre con (este sí otro genio) Egon Leo Adolf Schiele