Literatura

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Dabicito
· Forero Experto ·

Re: Literatura

Mensaje por Dabicito » Domingo 01 de Junio de 2025, 14:04

¿Hablamos de libros sobrevalorados?

Propongo 2, El guardián entre el centeno y El lobo estepario.

Louie Louie
· Maestro Forero ·

Mensaje por Louie Louie » Domingo 01 de Junio de 2025, 16:10

Dabicito escribió:
Domingo 01 de Junio de 2025, 14:04
¿Hablamos de libros sobrevalorados?

Propongo 2, El guardián entre el centeno y El lobo estepario.
Para mí vergüenza no he leído el guardián.

Hesse está sobrevalorado todo él y en especial el lobo estepario, creo, totalmente en serio, que en parte es por tener un título tan molón. Pero prefiero mil veces antes Siddhartha que sí me parece un libraco brutal.

Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·

Mensaje por Reogalego13 » Domingo 01 de Junio de 2025, 16:20

Hesse es un coñazo supino. Cuantas horas perdidas estudiando Demian en el cole. En Suiza ese libro es equivalente a ética para amador de Fernando Savater y te lo meten a saco con un palo por la garganta cual comida de pato de foie.

Para mí está sobrevalorado, con ganas además, Brandon Sanderson. Absolutamente todo lo escrito por los negros que tiene contratados ese señor (no me creo que escriba tanto en tan poco tiempo el solito). Y me refiero a absolutamente todo lo que he leído suyo.

astigmata
· Converso escarolista ·

Mensaje por astigmata » Domingo 01 de Junio de 2025, 17:59

Pero Sanderson no tiene muy buena prensa, en cuanto a buen escritor, no? Más bien es un tipo que gusta a sus lectores, pero la crítica lo mira con desdén.

Jackbast
· Forero Profesional ·

Mensaje por Jackbast » Domingo 01 de Junio de 2025, 21:22

Yo como habitual consumidor de fantasía y después de mucho tiempo oyendo hablar de él me leí su primera novela (Elantris) y me pareció bastante vergonzante. Entiendo que a lo mejor es un buen worldbuilder, pero en estructura, narración y creación de personajes me pareció pobrísimo.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Lunes 02 de Junio de 2025, 8:50

Estou de acordo de que El guardián entre el centeno é un libro sobrevalorado, moi sobrevalorado diría eu, pero El lobo estepario está onde debe estar, parece un gran libro, e Siddhartha directamente é obra mestra. Hesse foi o puto amo.

Algúns libros canónicas que me decepcionaron foron:

El ruido y la furia, nin o rematei.

La metamorfosis.

El principito.

E logo dentro da literatura de masas:

Los pilares de la tierra.

La sombra del viento.

O Alquimista, este directamente paréceme un insulto a intelixencia, tampouco o rematei.

NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·

Mensaje por NoGarD » Lunes 02 de Junio de 2025, 9:19

Sodes uns blandengues que diría o Fary eu vou máis arriba:

100 años de soledad, tiven que deixalo pasada a metade do libro porque non podía máis.

Bartok
· Bilardista ·

Mensaje por Bartok » Lunes 02 de Junio de 2025, 11:19

roped escribió:
Lunes 02 de Junio de 2025, 8:50
Estou de acordo de que El guardián entre el centeno é un libro sobrevalorado, moi sobrevalorado diría eu, pero El lobo estepario está onde debe estar, parece un gran libro, e Siddhartha directamente é obra mestra. Hesse foi o puto amo.

La metamorfosis.

El principito.

La sombra del viento.

O Alquimista, este directamente paréceme un insulto a intelixencia, tampouco o rematei.

A min O Principito paréceme un libro escrito nun estilo sumamente seco e sen gracia literaria. Non entendo o culto que se lle profesa a nivel mundial.

O Quixote é outro libro que non aturo. Paréceme moi sobrevalorado, sobre todo se o comparamos coas obras magnas da literatura europea coas que adoita ser mencionado: o Fausto de Goethe e a Divina Comedia de Dante.

Reogalego13

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 02 de Junio de 2025, 12:41

Bartok escribió:
Lunes 02 de Junio de 2025, 11:19
roped escribió:
Lunes 02 de Junio de 2025, 8:50

La metamorfosis.

El principito.

La sombra del viento.

A min O Principito paréceme un libro escrito nun estilo sumamente seco e sen gracia literaria. Non entendo o culto que se lle profesa a nivel mundial.

O Quixote é outro libro que non aturo. Paréceme moi sobrevalorado, sobre todo se o comparamos coas obras magnas da literatura europea coas que adoita ser mencionado: o Fausto de Goethe e a Divina Comedia de Dante.
O Fausto de Goethe arrasa, pero joder, lectura densa de carallo. Lino en alemán orixinal rimado e costoume a de dios.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Lunes 02 de Junio de 2025, 13:01

Eu non lin Fausto, de feito descoñezo case totalmente a literatura en alemá , so lin a Hesse, T. Mann que tampouco me fascinou no seu día , pero o que lle vou dar outra oportunidade, e Kafka do cal vou pasar definitivamente.

Teño pendente "O 5º dia", novela de ciencia ficción moi famosa na Alemaña de fai 20 anos, alguén a leu?.

Reogalego13

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 02 de Junio de 2025, 13:20

roped escribió:
Lunes 02 de Junio de 2025, 13:01
Eu non lin Fausto, de feito descoñezo case totalmente a literatura en alemá , so lin a Hesse, T. Mann que tampouco me fascinou no seu día , pero o que lle vou dar outra oportunidade, e Kafka do cal vou pasar definitivamente.

Teño pendente "O 5º dia", novela de ciencia ficción moi famosa na Alemaña de fai 20 anos, alguén a leu?.
Non liches a Nietzsche? Fai meses afirmaches que si que o fixeras.

Sobre Kafka, a min molame, pero que se lle cite como un gran autor da literatura alemana cando o fulano escribiu tan pouco, non sei eu... E non é una cousa túa, está bastante extendido como gran autor de esa lingua, pero é que escribiu moi moi pouco.

Sobre Hesse xa digo, o maior coñazo que escribiu foi Demian, curiosamente una novela que é material escolar nos países de fala germana. É o Fernando Savater alemán.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Lunes 02 de Junio de 2025, 14:06

E a Marx, a Marcuse e a Kant, pero estamos falando de narrativa, non de ensaio, e xa sei que " Así hablo..." é un hibrido entre novela e ensaio, pero non me lembrei do teu ídolo, síntoo.

Non creo que o recoñecemento literario se gañe ao peso, John Kennedy Toole con "La conjura de los necios" , o seu único libro, paréceme a polla, outros escreben ducias de libros e non lle chegan a sola dos zapatos.

Non controlo moito de Kafka, pero non creo que escribise moito menos que Cervantes, o patriarca da literatura en castelán, vivindo bastante menos.

A Kafka pasoulle factura ser alemanfalante de orixe xudía, este feito no seu momento non axudou nadiña para gañarse o recoñecemento de crítica e público, trala derrota do nazismo pasou xusto o contrario.

Kalashnikov reborn
· Maestro Forero ·

Mensaje por Kalashnikov reborn » Lunes 02 de Junio de 2025, 14:14

El de La conjura de los necios tiene dos libros, el primero es algo de neón, no recuerdo que

Así hablo Zaratustra empieza muy bien, hasta que le da un ataque esquizofrénico a Federico.

Enviado desde mi 24117RN76E mediante Tapatalk

Reogalego13

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 02 de Junio de 2025, 14:50

roped escribió:
Lunes 02 de Junio de 2025, 14:06
E a Marx, a Marcuse e a Kant, pero estamos falando de narrativa, non de ensaio, e xa sei que " Así hablo..." é un hibrido entre novela e ensaio, pero non me lembrei do teu ídolo, síntoo.

Non creo que o recoñecemento literario se gañe ao peso, John Kennedy Toole con "La conjura de los necios" , o seu único libro, paréceme a polla, outros escreben ducias de libros e non lle chegan a sola dos zapatos.

Non controlo moito de Kafka, pero non creo que escribise moito menos que Cervantes, o patriarca da literatura en castelán, vivindo bastante menos.

A Kafka pasoulle factura ser alemanfalante de orixe xudía, este feito no seu momento non axudou nadiña para gañarse o recoñecemento de crítica e público, trala derrota do nazismo pasou xusto o contrario.
Bueno bueno, todo o que hay de Kafka debe ocupar un tercio do quijote. O fulano escribiu moi moi pouco. A súa novela mais larga é a metamorfose, que é un libriño que les nunha tarde fácil. Ten 3 ou catro cousiñas mais, pero todas moi cortiñas. De feito, se puideches ler a Kafka foi grazas a que o seu mellor amigo o traicionou no seu leito de morte. Kafka pediulle que destruise todo o que escribiu e o colega en vez de facer eso, publicouno todo. Puto esquirol.

:lol:

Louie Louie
· Maestro Forero ·

Mensaje por Louie Louie » Lunes 02 de Junio de 2025, 22:39

roped escribió:
Lunes 02 de Junio de 2025, 14:06

Toole tiene también "La biblia de neón", que es un librito bastante legible que escribió cuando tenía 16 añitos, pero claro, no puedes andar comparándolo con La Conjura.

Responder