Polémicas arbitrales
Re: Polémicas arbitrales
Pitar sí pero tanto como amarilla... claro que también le perdonó la del gol.
Eu é que vendo a imaxe do VAR só entendo que teñen outro momento de contacto de balón porque non é exactamente o mesmo frame se non me equivoco
Pero aí aínda non se deu o pase, ou non se pode afirmar 100% que hai contacto de JA co balón, na imaxe do VAR usan o seguinte frame.
Eu houbese pitado fora de xogo. Pareceme menos roubo porque o final metemos 3, pero...
O VAR oficial pillou este:

Supoño que se non poden confirmar 100% que xa hai contacto teñen que pillar a máis clara.
A ver la línea podia ser un poco más fina, tampoco vamos a engañarnos 

Iso dende logo, pero eu creo que nesta segunda imaxe non hai fóra de xogo de todos os xeitos
Te parece que el balón ya ha salido o está en contacto con el pie?
O que me parece é que na primeira é imposible dicir que hai contacto sequera co balón, na segunda si, e que será por iso polo que a usan.
Eu non teño claro que sexa legal, só digo o que usou o VAR, o ideal neste estadio digo eu que sería ter máis cámaras pero...
La imagen que puse es la de Movistar, que por otra parte es la que me parece mas justa.
Pero tampoco lo tengo del todo claro.
Pero tampoco lo tengo del todo claro.
Xa xa, pero esa imaxe non é a que usa o VAR, esa imaxe é a que usou a realización durante a repetición (e a que usa Archivo VAR), a do frame seguinte é Anque se utilizou para dicir que non era fóra de xogo.
Cal é máis xusta e porque se usou unha e non outra haberá que velo cabdo saian os audios, se é que saen.
EL VAR tiene unas imágenes con muchísima resolución que permiten hacer zoom y ver las cosas con mucho detalle, nosotros la descargamos del twitter.
Tenedlo en cuenta.
Tenedlo en cuenta.