the naked man escribió: ↑Viernes 07 de Febrero de 2025, 16:44
roped escribió: ↑Martes 04 de Febrero de 2025, 11:55
Navantia compró los astilleros del Reino Unido por 84 millones y renunció a recuperar otros 28
https://www.lavozdegalicia.es/noticia/e ... P28991.htm
Paréceme lamentable que unha empresa pública española merque activos en U.K., sobre todo se o mesmo tempo anda racaneando inversións nas súas propias factorías.
Para actuar como empresas privadas non precisamos empresas públicas, ca mesma ata se poñen a especular co chan guiri, governo socialcomunista din algúns analfabetos...
En eso te doy totalmente la razón, lo que debería tener el país es un fondo soberano como tienen otros (Noruega, Arabia) y usarlo para invertir.
roped escribió: ↑Viernes 07 de Febrero de 2025, 15:19
Blankito escribió: ↑Viernes 07 de Febrero de 2025, 14:58
Y que diferencia de precio hay entre el tesla y el mas vendido?
Por que puede que tengas razon, que la gente deje de comprar a un nazi.
O puede que lo que hay es gente que prefiere ahorrarse unos miles de euros y se la pela que sea un supuesto nazi.
Que pena no poder poner los teslas a 10k la unidad. Ya verias cuantos nazis iban a aparecer en el mercado
Tan dificil é de entender que haxa moita xente que lle de moito noxo Musk?.
Ademais o retrato robot do comprador dun Tesla en España é o dunha persoa con pasta, un traballador altamente cualificado, médicos, enxeñeiros, profes universitarios, empresarios... con certa sensibilidade ambiental, carne de wokismo os que o supervillano lles está cuspindo na cara. Os curritos fans de Abascal malamente poden mercar un diesel de cuarta man debido a súa ineficiente formación, e os listos que votan a ultra dereita, os que teñen pasta de sobra para mercarse unha ducia de teslas, súdalla o medio ambiente, non cren no cambio climático ou si cren pero por iso queren dalo todo antes de que a festa remate, teñen un imán de chochitos en forma de deportivo, ou un hammer a gasolina para sentirse machotes.
O prezo dun único modelo non explica por si so que o Tesla 3 pase de ser o modelo máis vendido a non entrar entre os 10 primeiros nun espazo de tempo record, pero xa que o preguntas o Kia que lidera a lista custa, segundo google, entre 36.930 e 48.705 euros, mentres que o Tesla 3 , segundo diario motor, desde 36.700 € ata 58.470 €.
Imagino que el hecho de ser coches con unos niveles de acabado por debajo del estándar europeo (aunque a estos ya les va llegando de tirar el listón también), a unos precios bastante altos y siendo eléctricos puros (que como ya he dicho más veces, en mi opinión solamente tienen sentido en ámbito urbano, al menos a día de hoy) no tiene nada que ver con que aparezcan alternativas de otras marcas que te arrasan por precio porque a nivel de acabados y demás son similares y entonces empieces a vender menos. Que bueno, ese "vender menos" habrá que verlo a final de año, suele haber un frenazo en las ventas de coches en el primer o segundo trimestre de cada año, habrá que esperar a final de año para ver toda la imagen en perspectiva.
Porque de la lista de 10 coches eléctricos más vendidos en España en enero de 2025 el 1º vale 29k, el 2º 27, el 3º 17.8, el 4º 22.5 y el 5º 31... mientras un model 3 vale 36 y un model Y vale 44. Tienes que irte al 7º para encontrarte un coche que vale 56k y no es la misma gama que un Model 3 o un model Y, si no que sería el equivalente a un model X, que se te va por encima de los 100k... No voy a ser yo quien te diga que Tesla vende menos porque Musk la caga cada vez que abre la boca, pero creo que esa incidencia es mínima, si no que lo que le está haciendo daño es la aparición de competencia real y el hecho de que sus coches a nivel de calidad y acabados dejen bastante que desear desde el principio.
PD: Me gustaría también conocer los siguientes coches, porque igual te quedas fuera de los 10 más vendidos por 1 unidad y resulta que el 11, el 12 y el 13 son Teslas
Eu non estou a favor de que o diñeiro público participe no casino capitalista.
Esta é a lista dos coches eléctricos máis vendidos en España en novembro do 24, fai apenas dous meses:
Tesla Model 3 - 1.096 unidades.
Tesla Model Y - 566 unidades.
MINI Electric - 285 unidades.
MG4 Electric - 213 unidades.
BMW iX1 - 198 unidades.
Mercedes EQA - 176 unidades.
Citroën ë-C3 - 173 unidades.
BYD Dolphin - 165 unidades.
KIA EV3 - 148 unidades.
BMW iX2 - 139 unidades
Segundo o voso argumento en apenas 2 meses os consumidores deronse conta que hai modelos moito mellores que os dous modelos de Tesla, que a baixada de vendas do 50% en toda Europa acontecera xusto no momento en que Musk saíu do armario mostrándose como o facha que sempre foi, é unha mera coincidencia....en serio, esa é a vosa explicación?.
Eu sospeito que estades bastante seguros de que o voso argumento é pobrisimo, pero fódevos que eu o pronosticara as baixadas de vendas de Musk, molestavos darme a razón, senta un mal precedente, pois nada por min podedes seguir co voso terraplanismo.