Estadio Abanca Riazor
- QUIMERA
- · FOSSA DEI GRIFONI ·
Re: Estadio Abanca Riazor
Pues en el norte…
Peligrosamente preparado, como decía el otro. No van a dejar a Valencia sin Mundial. Es todo intereses económicos y politiqueo, cero dudas de que el Mundial no viene a Coruña, cosa que no me preocupa en absoluto.
Tampoco da la sensación de que estemos haciendo mucha cosa para no perderlo.
- QUIMERA
- · FOSSA DEI GRIFONI ·
Tiene pinta de que la FIFA, les mando rebajar a 18 (10,5,3) pues nada, Marruecos tiene que renunciar a 1 y España a otra, pero como quieren que Valencia entre, se cargan a 2; que 2, pues creo que Malaga o la Cartuja y Coruña
Es lo que tiene no anunciar aún el proyecto final. Coruña se va a quedar sin sede por dejadez.
Ni proyecto ni financiación y aún llorarán. Tienes los días contados la Fuhrer
Xa pode Inés ter todo preparado para que o 2 de xuño empecen as obras. Porque como despois do verán non estean de camiño, vaise caer da lista.
Unha vez estas no medio de gastarse unha millonada non cho van tirar a non ser que sexa un desastre
Unha vez estas no medio de gastarse unha millonada non cho van tirar a non ser que sexa un desastre
No han anunciado nada, ni proyecto ni financiación.
Con los presupuestos de la ciudad para este año en el aire no sé como van a hacer algo. Quiero pensar que alguien está haciendo algo en el ayuntamiento y simplemente no se ha filtrado porque está pendiente de cerrar.
De todos modo, me extrañaría que Lage dejara pasar una oportunidad de pelotazo urbanístico como ésta.
Pois eu creo que o Nou Mestalla non se vai rematar, Lim non vai poñer máis pasta, todo o contrario, supoño que quererá sacar tallada, os terreos do vello Mestalla están valorados en 120M, no seu momento chegaron a custar máis de 200, con 120 kilos non creo que se poida rematar o novo Mestalla e o mesmo tempo Lim cobre as súas plusvalías, e Lim vai cobrar seguro. Por agora coido que o vello Mestalla aínda non se vendeu, de feito iniciar as obras na miña opinión non é máis que unha campaña publicitaria para facilitar esa venda, realmente o único que fixo o club foi renegociar a débeda, é dicir endebedarse máis a cambio de alongar no tempo os pagos, en 1ª o pago desa débeda será complicada, en 2º imposible... nada apunta a que o Valencia teña as condicións financeiras para ter un estadio listo no 2030. Sospeito que idea é empezar as obras, facer o paripé e a menor oportunidade encalomarlle o custe das obras as institucións públicas, pero tal e como está o ambiente en Valencia non sei se concello, depu e governo autonómico terán os santos collóns de gastar unha millonada nun estadio privado cando hai xente que non ten garantidos os servizos básicos a poucos kms dese mesmo estadio. Todo pode ser en Españistán, pero eu véxoo complicado.
Vou gozar coma un cochiño rebozado na lama lendo a Rodri e as súas xustificacións cando lle quiten a sede a Coruña
Es la primera vez que me siento beneficiado por la inacción, la incompetencia y el centralismo del PSOE.
Estoy leyendo que en el global San Sebastián está por debajo de Coruña, no descartéis que se refieran a ellos, teniendo en cuenta además que hay 100 km de Bilbao a San Sebastián, con lo que supone a nivel alojamiento.