Noticias y comentarios: Rumores
Re: Noticias y comentarios: Rumores
A sorianada de cada ventá. Nada novo.
Vaya bola inflada es Iker Bravo. Y encima a esperar.
14 de enero, 0 fichajes y apuntando a Iker Bravoexiliado_mad escribió: ↑Martes 14 de Enero de 2025, 13:49https://as.com/futbol/segunda/el-deport ... ?ssm=TW_CC

- Dukros
- · Pelirrojo Posteador ·
- Ubicación: Aunque no lo parezca, en el Foro desde tiempos de Irureta
14 partidos, 1 gol. Justo el goleador que necesitamos.
Sería unha mellora considerable, tan considerable que é imposible.
"los coruñeses son conscientes de la dificultad y que podría no resolverse hasta la recta final del mercado."
O mellor no seu
Se Iker Bravo é moi meh, imaxinade o que virá finalmente cando queden un par de horas para pechar o mercado
O mellor no seu

Se Iker Bravo é moi meh, imaxinade o que virá finalmente cando queden un par de horas para pechar o mercado
A mí me dice poco. Un delantero joven y sin gol no tiene pinta de ser lo que necesitamos.
Eu, realmente, en dianteira non sei a que poidamos aspirar que realmente mellore tanto a Iker Bravo eh.
Que é un flipado pero non é mal dianteiro e sería algo diferente ao que temos
Que é un flipado pero non é mal dianteiro e sería algo diferente ao que temos
- Kalashnikov reborn
- · Maestro Forero ·
Bueno, mvp del último europeo sub 19, pagaron diez millones por él este verano, a lo mejor tenéis las miras muy altas, no se.
Enviado dende o meu 2201117SY usando Tapatalk
Enviado dende o meu 2201117SY usando Tapatalk
Xa temos excusa para o congrío que ficharán o 31 ás once da noite, que estiveron traballando neste e que ao final non se puido dar
Eu querería algún nove que sexa capaz de marcar goles, non outro xogador que se solape con Lucas
- Richard Moar
- · Recién Llegado ·
.
Última edición por Richard Moar el Jueves 20 de Febrero de 2025, 20:55, editado 1 vez en total.
- prey
- · alineator ·
Como operación a futuro es un fichaje fuera de nuestras posibilidades. Pero aspiramos a traer un delantero que de garantías para sacarnos de abajo y meter las que tenga. Una moneda al aire.
Hay algún jugador con contrato que no se dependa de que el club o el jugador decidan dar luz verde? Es el caso de todos, tú misma pides a Pejiño para la banda, veremos qué día sale de Las Palmas.
Eu é que o de que Bravo non ten gol tampouco sei moi ben de onde se saca. A min paréceme un bo dianteiro, diferente ao que temos.