Sociedad
Re: Sociedad
No es por nada, pero esto lo hacía Pedro Reyes hace 40 años, y en directo.
Buah!! Alucinando con el policia griego que violo a sus hijos (3 niñas y 1 niño) y que hacia que el niño violara a sus hermanas y a la madre..... Durante varios años....
Y la madre tb policia!!
Me puedo valer que la primera vez te pille en blanco y hago eso el hdp ese, pero no me jodas, al dia siguiente tendria que tener 10 balas en la cabeza.
Pobres angelitos, a ver como se recuperan.
Yo en esto soy muy radical, tendriamos que tener un puto chip para poder tener hijos. No todos podemos ser padres.
Y la madre tb policia!!
Me puedo valer que la primera vez te pille en blanco y hago eso el hdp ese, pero no me jodas, al dia siguiente tendria que tener 10 balas en la cabeza.
Pobres angelitos, a ver como se recuperan.
Yo en esto soy muy radical, tendriamos que tener un puto chip para poder tener hijos. No todos podemos ser padres.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Supoño que vos enterastedes, pero onte mataron a tiros a un sudamericano nun bar de Carballo. Flipando moi fuertemente. Os asesinos foron en patinete ata o bar, entraron encapuchados, pegaronlle 4 tiros e fuxiron nos patinetes. Visto e non visto. Nun bar bastante céntrico ademais.
Nunca na vida vin cousa semejante na vila, e eso que en Carballo teñen pasado cousiñas, pero así a tiros? Non ho.
Nunca na vida vin cousa semejante na vila, e eso que en Carballo teñen pasado cousiñas, pero así a tiros? Non ho.
Hai 6 mesesReogalego13 escribió: ↑Jueves 05 de Diciembre de 2024, 20:24Nunca na vida vin cousa semejante na vila, e eso que en Carballo teñen pasado cousiñas, pero así a tiros? Non ho.

- Reogalego13
Carallo, desa non me enterei. Ainda vai ser mais perigoso Carballo ahora que cando eu era mozo.NoGarD escribió: ↑Jueves 05 de Diciembre de 2024, 20:30Hai 6 mesesReogalego13 escribió: ↑Jueves 05 de Diciembre de 2024, 20:24Nunca na vida vin cousa semejante na vila, e eso que en Carballo teñen pasado cousiñas, pero así a tiros? Non ho.
Edit: non me fagas trampas @NoGarD, ese non foi en Carballo, foi no Sisto. Son carballes e se che digo que nunca na vida pisei ese poblado moinante non che minto. Iso non é Carballo, é o Sisto. Non é o mesmo.
- QUIMERA
- · FOSSA DEI GRIFONI ·
Ya no había nada que hacer por el, pero por la cerveza si, tiene toda la lógica
- The Driver
- · Uno del Coruña ·
- Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol
https://www.lavozdegalicia.es/noticia/f ... 8C3992.htm
Me parece un dato tremendo. ¿Será verdad? ¿Cuántos de esos tendrán hijos?
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Hai unha burrada de xente en este tema, e de todos os perfis. Últimamente non paro de enterarme de xente que lle da que xamais o diría
Pensaba que esa cifra era muy superior.
- corsomoro
- · omnia sunt communia ·
Y cuantos son policias?The Driver escribió: ↑Domingo 08 de Diciembre de 2024, 16:09https://www.lavozdegalicia.es/noticia/f ... 8C3992.htm
- Reogalego13
A mi esa cifra me parece bajísima. Ya solo en los militares de Ferrol que están en la marina deben de andar muy cerquita de esos 4500.The Driver escribió: ↑Domingo 08 de Diciembre de 2024, 16:09https://www.lavozdegalicia.es/noticia/f ... 8C3992.htm
- ibrahimovic
- · Ian Malcolm ·
Eu na zona do Barbanza vexo moita xente que, ainda que non habitualmente, sí lle da ao tema de vez en cando (non só cocaína, tamén pastillas e outras cousas que xa nin me sonan). E moi xóvenes, por desgracia.
- Reogalego13
Eu en Barcelona vexo loxico que a xente nova se drogue. Vas a una discoteca de festa, pagas 20 pavos de entrada e despois cada copa de puro matarratas a 20 pavos cando por 10 tes una pirula de 200mg de pura mdma (podes levala a analizar gratis aos energy control) que che dura toda a noite e probablemente ainda te traias un cacho de volta para a casa para outro día.ibrahimovic escribió: ↑Lunes 09 de Diciembre de 2024, 11:22Eu na zona do Barbanza vexo moita xente que, ainda que non habitualmente, sí lle da ao tema de vez en cando (non só cocaína, tamén pastillas e outras cousas que xa nin me sonan). E moi xóvenes, por desgracia.
Como non vas a optar pola pirula? Moito mais barata que beber, a resaca é moito mais lixeira e por enriba o colocón e varias veces mais molón que o da borrachera.
- ibrahimovic
- · Ian Malcolm ·
Aquí beben e moito (teñen un aguante tremendo para o alcohol
). Non deixan os cubatas por meterse ou tomar unha pastilla