Álex Petxarromán, 6
Re: Álex Petxarromán, 6
Lateral no es y como mediocentro no se qué estilo de jugador es. Tiene algo de buen toque pero también hace pases terribles. No es un gran recuperador ni tiene mucho físico. El típico nadacampista.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Sergi Roberto del feirón.
A lo mejor nos sorprende, empezó la carrera jugando ahi
Perdona. Unha nécora de esas que naide nos competiria está lider de segunda sendo titular indiscutible de central. Non digo que sea o caso pero seguro que este home tiña ofertas de algun dos equipos de arriba. Escolleu o depor por representante/oferta/anos/soldo ou o que sea pero seguro que algunha oferta tiña.Irwin escribió:De verdad crees que eso sería posible, cita algún ejemplo que ,con datos, nos hubiese competido el fichaje de alguna de la necoras que llegaron este verano,como,para tener que tragárnoslos CUATRO AÑAZOS !.
Enviado desde mi CPH2493 mediante Tapatalk
Porque en el Athletic no tenía hueco de medio y tenían más urgencias en el lateral.
Como centrocampista era descarte y como lateral una ñapa. Por suerte hay tiempo (4 años) para ver donde rinde mejor.
Leva uns cantos partidos sen facer algunha das súas, compre concederlle o beneficio da dúbida.
Agardemos que sexa un caso Colotto e que vaia cara arriba
O que non tiña sentido algún é que a xente pense que ese era o nivel de Petxa, que a cagada do día Burgos era normal.
Un xogador con esas cagadas non pasa de Segunda RFEF.
Váleme o mesmo para Patiño, será mellor ou peor, valerá ou non valerá, pero os erros que tivo non teñen absolutamente nada que ver có seu nivel.
Petxa leva varios partidos "bos", xa non sen cagadas, senón ben, seguro. Eu non descartaría para nada que acabe algún momento da temporada quitándolle o posto a Ximo, en trato de balón sairíamos gañando, eu creo.
Un xogador con esas cagadas non pasa de Segunda RFEF.
Váleme o mesmo para Patiño, será mellor ou peor, valerá ou non valerá, pero os erros que tivo non teñen absolutamente nada que ver có seu nivel.
Petxa leva varios partidos "bos", xa non sen cagadas, senón ben, seguro. Eu non descartaría para nada que acabe algún momento da temporada quitándolle o posto a Ximo, en trato de balón sairíamos gañando, eu creo.
Al final ya en pretemporada todos estábamos diciendo que las sensaciones con Petxarromán eran buenas, así que seguramente sea más acertado pensar que este es su nivel más que el de las dos pifias que hizo en sus primeros partidos.
Bueno, a quien mas le entraron sudores frios cuando perretxa empujo sin venir a cuento, a un jugador del cadiz, en un balon largo que acabo medescojonoviv, al borde del area....
En esa jugada me acorde del foro y que lo ibais a poner a caer de un burro
En esa jugada me acorde del foro y que lo ibais a poner a caer de un burro

Non é falta en ningunha parte do campo, mete o corpo de maneira absolutamente legal.
Outra cousa é que con este árbitro xa puideras agardar calquera cousa.
Outra cousa é que con este árbitro xa puideras agardar calquera cousa.