Juan Gauto, 16
Re: Juan Gauto, 16
Moita sorte rapaz
Con que deixe detalles xa me vale, non creo que ningún dos xogadores vaia saír ben parado hoxe.
- QUIMERA
- · FOSSA DEI GRIFONI ·
Yo a este es al que mas ganas tenía de ver, lo que le tenía visto en Huracán me había gustado bastante, siendo de los mas destacados en la buena campaña de los de Mendoza, jugador muy del perfil Yeremay, queda ver si en Europa puede demostrar que da la talla o es otro argentino que se diluye en el futbol europeo
¿Por qué no ha tenido más minutos? Su primera parte no ha sido mala.
A min non me está disgustando, véselle verde, e non decide moi ben, pero non ten mal pinta
Porque Idiákez se movía por jerarquías. A mí me parece que está verde pero cuando tiene el balón sabes que puede desbordar y hacer algo diferente, es un recurso útil.
- gurutinho
- · Forero Amateur ·
Parece gambeteador pero le falta velocidad o cambio de ritmo, lo que le obliga a tener que irse dos o tres veces del mismo defensor. Veremos si es cosa de falta de ritmo competitivo, porque de lo contrario no creo que valga.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Na xogada esa dos 20 recortes case non chega ao balón por lentitude.
Está lento por falta de ritmo. Con minutos y más chispa se podría aprovechar.
Ha dejado detalles, le sobra siempre un regate y le falta ritmo, pero parece aprovechable. Eso sí, que defienda un poco.
Es vistoso pero tiene una toma de decisiones bastante deficiente. Podría compensar si fuese nuestro pero claro...
Se le ve actitud pero falta de ritmo. Lo que no puede ser es que juegue unos minutos cada diez partidos.
Y debe tener ansiedad. Aunque normalmente juega así. Es gambeteador.
A mellora na toma de decisións veñen cos minutos tamén, non só o ritmo.
Para min dende logo é o recambio natural en banda, tivo dúas xogada boas e logo na dos recortes tiña que tirar, pero bueno.
Ten a lousa de que é cedido e non parece que sexa asequible compralo.
Por poñer en contexto tamén a súa idade, é 2 anos máis novo que Yeremay. Ten moito marxe de mellora.
Para min dende logo é o recambio natural en banda, tivo dúas xogada boas e logo na dos recortes tiña que tirar, pero bueno.
Ten a lousa de que é cedido e non parece que sexa asequible compralo.
Por poñer en contexto tamén a súa idade, é 2 anos máis novo que Yeremay. Ten moito marxe de mellora.