Fernando Soriano [Director Deportivo]
Re: Fernando Soriano [Director Deportivo]
A miña orde sería: soltar lastre (Cayarga, Iano, Davo, Rama, Alcaina e ata Eric Puerto cedido, se é por pedir), central, dianteiro, extremo e Patiño.
Si cierra a Patiño, va a ser una lástima que no lograse fichar a Novoa, porque estaríamos a un delantero y, quizá, un central diferencial de tener un equipo tremendo.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Fichar un central de calidad contrastada que siente a Martínez.
Ceder a Barcia, Iano, Ochoa y Alcaina.
Vender o rescindir a Cayarga.
Fichar un delantero para competir con Barbero.
Ceder a Barcia, Iano, Ochoa y Alcaina.
Vender o rescindir a Cayarga.
Fichar un delantero para competir con Barbero.
- Adler84
- · Maximilien Robespierre ·
Yo espero que Barcia no salga bajo ningún concepto.
Bueno, si traen a Hummels sí
Bueno, si traen a Hummels sí

De todas formas lo inteligente es intentar sacar a Jaime si viene un central. No le veo sitio por ningún lado. Y su polivalencia como leí en algún hilo es irrelevante porque llegó Petxa, está Pablo García y en el pivote Mfulu y Jurado.
Coincido totalmente dejar salir a Jaime y que firme un buen contrato en otro lado.
Jaime ya pintaba poco el año pasado en plantilla pero dio un rendimiento estupendo como comodín.
Pero este año es que ya no pinta nada en segunda.
Eu estou dacordo en que a polivalencia de Jaime é irrelevante. O único motivo polo que non quero chimpalo é porque se coincide que se lesionan á vez Ximo e Petxa (non sei Petxa, pero que Ximo se lesione non é raro), ou parte a perna Pablo Vázquez e ten algún problema outro central (o que veña ou calquera dos que están), moito me temo que correríamos ao mercado a fichar un morto libre ao que habería que rescindir en menos dun ano. Se fose un xogador máis 'nervioso' si que o botaría, pero Jaime non molesta nin altera o vestiario. Chegados a unha semana do peche, por min que quede como último da fila. En xaneiro, con tempo, xa podería marchar se realmente non é necesario.
Por suposto, todo isto non é nada se o caso é que a súa presencia e impacto no tope salarial poden decidir se unha contratación é ou non viable. Se por economía é imprescindible largalo, e diso depende unha incorporación importante, claro que debe saír.
La salida de Jaime sería, entiendo yo, solo si viene otro central de primer nivel. Si no, tener cuatro centrales nunca está de más.
Eu son bastante anti-cuarto central, xa que soen xogar menos de 300 minutos nunha tempada e para eso subes alguen da canteira. Pero e que creo que non temos a ninguen vindo dende abaixo no central, non?
el chico ese de Santiago que ficharon, Damián Canedo, jugó bastante en primera federación el año pasado casi todo de lateral, pero algún partido de central y con 1,91 huele más a central.
En segunda mínimo hay que tener 4 centrales son 42 partidos más copa.
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Dos meses para traer al vasco y pagando. Eres buenisimo
Pasado o hype de Obrador e Patiño, telita que a 23 de Agosto estemos asi