Estadio Abanca Riazor
- Antoninho
- [Mod] · La gacela guineana ·
Re: Estadio Abanca Riazor
No cuadra lo de los 25.800 espectadores, aunque empieza a cuadrar cuando has visto la que se montó en los accesos y lees que se levantaron los tornos.
Gran vuelta al fútbol profesional.
Gran vuelta al fútbol profesional.
- Galahad
- · habeas corpus ·
Eu non podo opinar moito ahí porque nunca estiven en Riazor en partido oficial vestido de corto, pero que haxa tanta xente na grada salte a celebrar un gol como onte o do Oviedo, gracia habíame facer pouca.
Había máis. Onte Riazor tiña que estar sobre os 30K, cunha gran presencia de afecionados do Oviedo en moitas gradas non só na visitante. O compartir cores, visto pola tele non se notaría moito pero había unha boa morea de xente do Oviedo.
En el resto del estadio había bastante más gente del Oviedo que en la grada visitante, yo no recuerdo haber tenido a mí alrededor tanta gente del otro equipo. Eso sí, súper respetuosos, ningún problema y la gente les daba la enhorabuena al final.
- Marcos
- · Maestro Forero ·
Yo no estuve en el estadio pero ayer me dijeron gente que fue que lo de los 25.800 espectadores se queda corto.
Había máis segurísimo.
Se abriron os tornos iso explicaría a cousa
Se abriron os tornos iso explicaría a cousa
Yo tenía a gente del Oviedo justo delante en preferencia superior y muy majos. Uno de ellos hasta rajó de Hassan, que era muy bueno pero le faltaban varios neuronas. Pero muy educados. Y sí, yo creo que estaba cerca del lleno.
En cambio uno del Depor unas filas más adelante me pareció que hizo el gesto del mono. Tenía pinta de ser un paleto de cuidado.
En cambio uno del Depor unas filas más adelante me pareció que hizo el gesto del mono. Tenía pinta de ser un paleto de cuidado.
- Galahad
- · habeas corpus ·
Había moitísimos por todo o estadio e sen problema, unha convivencia francamente boa. O único incidente coido que foi en preferencia inferior que tivo que baixar a policía pero pouca cousa debeu ser e non sei se siquera había alguén do Oviedo por medio ou era cousa dalgún deportivista retrasado que os temos, moitos e moi arriba no ranking atp de panolis.Don escribió: ↑Domingo 18 de Agosto de 2024, 16:30Yo tenía a gente del Oviedo justo delante en preferencia superior y muy majos. Uno de ellos hasta rajó de Hassan, que era muy bueno pero le faltaban varios neuronas. Pero muy educados. Y sí, yo creo que estaba cerca del lleno.
Creo que eran dos que iban con camisetas del Sporting. Estuvieron paseando por los aledaños...Galahad escribió: ↑Domingo 18 de Agosto de 2024, 16:47Había moitísimos por todo o estadio e sen problema, unha convivencia francamente boa. O único incidente coido que foi en preferencia inferior que tivo que baixar a policía pero pouca cousa debeu ser e non sei se siquera había alguén do Oviedo por medio ou era cousa dalgún deportivista retrasado que os temos, moitos e moi arriba no ranking atp de panolis.Don escribió: ↑Domingo 18 de Agosto de 2024, 16:30Yo tenía a gente del Oviedo justo delante en preferencia superior y muy majos. Uno de ellos hasta rajó de Hassan, que era muy bueno pero le faltaban varios neuronas. Pero muy educados. Y sí, yo creo que estaba cerca del lleno.
- Galahad
- · habeas corpus ·
Vaia ho... do Sporting... A xentiña ten ben pouco que facer, qué se lles perdía onte en Riazor?Andretua escribió: ↑Domingo 18 de Agosto de 2024, 16:50Creo que eran dos que iban con camisetas del Sporting. Estuvieron paseando por los aledaños...Galahad escribió: ↑Domingo 18 de Agosto de 2024, 16:47Había moitísimos por todo o estadio e sen problema, unha convivencia francamente boa. O único incidente coido que foi en preferencia inferior que tivo que baixar a policía pero pouca cousa debeu ser e non sei se siquera había alguén do Oviedo por medio ou era cousa dalgún deportivista retrasado que os temos, moitos e moi arriba no ranking atp de panolis.Don escribió: ↑Domingo 18 de Agosto de 2024, 16:30Yo tenía a gente del Oviedo justo delante en preferencia superior y muy majos. Uno de ellos hasta rajó de Hassan, que era muy bueno pero le faltaban varios neuronas. Pero muy educados. Y sí, yo creo que estaba cerca del lleno.
Había uno del Sporting también por mi zona.Andretua escribió: ↑Domingo 18 de Agosto de 2024, 16:50Creo que eran dos que iban con camisetas del Sporting. Estuvieron paseando por los aledaños...Galahad escribió: ↑Domingo 18 de Agosto de 2024, 16:47Había moitísimos por todo o estadio e sen problema, unha convivencia francamente boa. O único incidente coido que foi en preferencia inferior que tivo que baixar a policía pero pouca cousa debeu ser e non sei se siquera había alguén do Oviedo por medio ou era cousa dalgún deportivista retrasado que os temos, moitos e moi arriba no ranking atp de panolis.Don escribió: ↑Domingo 18 de Agosto de 2024, 16:30Yo tenía a gente del Oviedo justo delante en preferencia superior y muy majos. Uno de ellos hasta rajó de Hassan, que era muy bueno pero le faltaban varios neuronas. Pero muy educados. Y sí, yo creo que estaba cerca del lleno.
Pos eu liberei martes porque non podia ir, o xoves quedei libre de compromiso e podría ir pero venderonme a entrada. Non vou chorar, 20 euros no bote e non fun pero alguen disfruta de ir no meu sitio, dame igual que sea do depor ou do oviedo a verdad, a comunión na grada e do mais bonito e mellor que se pode disfrutar. E mais sendo Oviedo, jodiame mais cando se petaba de madridistas e culés.
E o que pense que iso vai afectar en algo o equipo mal imos eh .... Xente random diseminada polo campo non e piña como a da zona visitante.
Enviado desde mi CPH2493 mediante Tapatalk
E o que pense que iso vai afectar en algo o equipo mal imos eh .... Xente random diseminada polo campo non e piña como a da zona visitante.
Enviado desde mi CPH2493 mediante Tapatalk
Si actualizabas y se quedaba colgada es que no funcionaba.
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Y para añadir daba error
Si no actualiza, no funciona. Y gente que conozco y había actualizado, tampoco le funcionaba en los tornos.