En vez de Conga tengo la Dirt Devil del Lidl, en vez de una Dyson una Cecotec y otro Cecotec en vez de una Thermomix, el que es pobre es pobre

Mecagoendiole canto tempo tardas ti en cociñar? Eu levo cociñando toda a vida e non gasto mais de 15-20 minutos ao mediodía...
Estou seguro que en todos os restaurantes Michelin do mundo hai unha Thermomix.Reogalego13 escribió:Yo lo de la thermomix no lo entiendo. Con lo fácil, rápido y placentero que es cocinar, no me cabe en la cabeza que alguien prefiera que le haga la comida regulera un aparato que cuesta un ojo de la cara. Aunque bueno, tampoco entiendo a la gente que compra a Wetaca...
Para hacer salsas y similares es mucho mejor que una persona, metes los ingredientes, la programas y te olvidas. Para tartas 3/4 de lo mismo...Reogalego13 escribió: ↑Sábado 04 de Mayo de 2024, 17:11Yo lo de la thermomix no lo entiendo. Con lo fácil, rápido y placentero que es cocinar, no me cabe en la cabeza que alguien prefiera que le haga la comida regulera un aparato que cuesta un ojo de la cara. Aunque bueno, tampoco entiendo a la gente que compra a Wetaca...
Hombre, pues no serán recetas muy elaboradas, sin acritud, porque la mayoría de platos llevan más de 15 minutos.Reogalego13 escribió: ↑Sábado 04 de Mayo de 2024, 18:57Mecagoendiole canto tempo tardas ti en cociñar? Eu levo cociñando toda a vida e non gasto mais de 15-20 minutos ao mediodía...
Será pereza, eso creeomo, pero tempo? Se cociñar é algo que gasta poquisimo tempo e por encima podes facer mil cousas ese ratiño corto que votas na cociña facendo de comer...
Vale que eu son moi rápido na cociña e disfruto moito cociñando, pero joder... non chego a gastar unha hora na cociña ao día nin de coña...
Pois xa me dirás ti que cociñas en 15/20 minutos que non sea tirar algo á plancha. E ollo, que despois hai que limpar. Tb é certo que estou agora nunha epoca con moitisimo curro e cunha cativa que acaba de empezar a camiñar...Reogalego13 escribió: ↑Sábado 04 de Mayo de 2024, 18:57Mecagoendiole canto tempo tardas ti en cociñar? Eu levo cociñando toda a vida e non gasto mais de 15-20 minutos ao mediodía...
Será pereza, eso creeomo, pero tempo? Se cociñar é algo que gasta poquisimo tempo e por encima podes facer mil cousas ese ratiño corto que votas na cociña facendo de comer...
Vale que eu son moi rápido na cociña e disfruto moito cociñando, pero joder... non chego a gastar unha hora na cociña ao día nin de coña...
En 15-20 minutos fas un feixe enorme de platos bos. Desde unha salsa boloñesa como dios manda para acompañar pasta ata unha tortilla de patatas de puta madre pasando por un arroz meloso con solomillo de porco, lubina en salsa juliana ou moitisimos mais platos.valeron4ever escribió: ↑Domingo 05 de Mayo de 2024, 11:45Pois xa me dirás ti que cociñas en 15/20 minutos que non sea tirar algo á plancha. E ollo, que despois hai que limpar. Tb é certo que estou agora nunha epoca con moitisimo curro e cunha cativa que acaba de empezar a camiñar...Reogalego13 escribió: ↑Sábado 04 de Mayo de 2024, 18:57Mecagoendiole canto tempo tardas ti en cociñar? Eu levo cociñando toda a vida e non gasto mais de 15-20 minutos ao mediodía...
Vale que eu son moi rápido na cociña e disfruto moito cociñando, pero joder... non chego a gastar unha hora na cociña ao día nin de coña...![]()
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 5 invitados