Davo [Murcia CF]
Re: Davo, 11
Prefiero jugar con 10. Es imposible hacerlo todo tan mal.
- Kalashnikov reborn
- · Maestro Forero ·
Totalmente. Lo hizo bastante bien.NoGarD escribió:Ou estades de coña ou de psiquiátrico, non sei cal das dúas, espero que a primeira
Enviado dende o meu 2201117SY usando Tapatalk
LOL un compañeiro só á esquerda.
Podes ver a xogada 150 veces repetida que non vas ver en ningún momento que sexa a mellor opción darlla a Yeremay que facer o que fixo. É que te tes que rir, la madre que me parió. Toma os fotogramas e engadelle toda a velocidade á xogada.
Tiñalla que pasar a Yeremay, en serio?

E porque non podo poñer o video porque é aínda máis claro que a decisión foi a correcta.
Controla o balón dun toque:

E plántase aquí co control:

Pero era mellor pasarlla ao compañeiro, que non hai puta liña de pase, que a imaxe incluso engana pero era practicamente imposible.
Tira a romper porque xa se lle botaban enriba, e, o porteiro, ademais de estar ben colocado, fai unha moi boa parada de reflexos
A definición podía ser mellor, non sendo mala, e a parada ten mérito tamén.

- tatukovic
- · Soy un iluso ·
La falla, pero bueno, hay que generarla también creandola.
Ojalá marcase los que tiene, pero todos fallan
Ojalá marcase los que tiene, pero todos fallan
- Maldini
- · Beleza pura ·
Lo mejor son las capturas con Yeremay pidiendo el pase a gritos. Qué sabrá él.
Ponte o video, porque o falar non ten cancelas.
Pode pedir misa que non era a mellor opción.
Tamén pedía penalti Pablo Martínez na primeira parte e se caga Lucas en Dios no 90% das decisións dos seus compañeiros e non leva razón por iso.
A mi me gustaría ver el clip en la que se interna de fuera a dentro y hace un tiro con la zurda a 4 metros de la portería. La canción de Benny Hill ya la tarareo yo mientras lo veo.
Yo en esa jugada que mencionáis no me meto. Es de pensar rápido y tirarla mejor colocada. Jugadores con esos fallos hemos tenido a patadas, mismamente Riki, y era titularísimo. El problema con Davo como digo es todo lo demás.
Yo en esa jugada que mencionáis no me meto. Es de pensar rápido y tirarla mejor colocada. Jugadores con esos fallos hemos tenido a patadas, mismamente Riki, y era titularísimo. El problema con Davo como digo es todo lo demás.
Saiulle un remate coa esquerda desviado.Tristan escribió: ↑Domingo 07 de Abril de 2024, 19:35A mi me gustaría ver el clip en la que se interna de fuera a dentro y hace un tiro con la zurda a 4 metros de la portería. La canción de Benny Hill ya la tarareo yo mientras lo veo.
Lapidación ou garrote vil?
Precisamente a isto me refiro co criteiro á hora de valorar a Davo. Anda que non se fallaron máis claras este mesmo partido

Ahí hay que chutar, si te la paran pues la siguiente la pegas mejor. Al margen de que Yeremay ya ha fallado alguna más o menos desde donde estaba, no todas las pone en la escuadra tampoco.
- the naked man
- · Forero Experto ·
La tira al muñeco, el portero le regala todo el lado derecho de la portería y se la tira encima, tan encima que el portero la saca solamente sacando el brazo estando vencido al otro lado, pero si, paradón tremendo y buena definiciónNoGarD escribió: ↑Domingo 07 de Abril de 2024, 19:27LOL un compañeiro só á esquerda.
Podes ver a xogada 150 veces repetida que non vas ver en ningún momento que sexa a mellor opción darlla a Yeremay que facer o que fixo. É que te tes que rir, la madre que me parió. Toma os fotogramas e engadelle toda a velocidade á xogada.
Tiñalla que pasar a Yeremay, en serio?
E porque non podo poñer o video porque é aínda máis claro que a decisión foi a correcta.
Controla o balón dun toque:
E plántase aquí co control:
Pero era mellor pasarlla ao compañeiro, que non hai puta liña de pase, que a imaxe incluso engana pero era practicamente imposible.
Tira a romper porque xa se lle botaban enriba, e, o porteiro, ademais de estar ben colocado, fai unha moi boa parada de reflexos
A definición podía ser mellor, non sendo mala, e a parada ten mérito tamén.
![]()

Para mi hizo bien tirando porque el pase como comentas es complicado, pero la definición es una mierda soberana se mire como se mire.
Yo creo que se la podía dar a Yeremay, pero tomo una decisión y no salió bien, pero no fue una mala decisión en absoluto, la ejecución es buena, engaña al portero incluso que se vencía a su derecha.
No me parece una acción criticable sino todo lo contrario, creo que hace todo bien.
No me parece una acción criticable sino todo lo contrario, creo que hace todo bien.
El problema no es la jugada de hoy, son las dos jugadas anteriores que en 1vs1 vs el lateral en ventaja destroza
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Quería facer a de Pinchi pero non tiña diante a Dani Giménez.
¿Pero cómo que no había pase a Yeremay si está completamente solo y desmarcado? Decidió mal y punto. Creo que quería celebrar un gol en Riazor y reivindicarse. Con 0-0 no habría tirado.
Yeremay las que ha fallado estaba sin angulo o desde más lejos. De haber estado en el lugar de davo habria marcado el 2-0 sin duda alguna.